رونی: جیدون سانچو باید در دورتموند بماند

وین رونی، ستاره کهنه‌کار انگلیسی اعتقاد دارد جیدون سانچو، پدیده انگلیسی جوان دورتموند باید در این تیم بماند.

رونی: جیدون سانچو باید در دورتموند بماند

به دنبال شایعات انتقال جیدون سانچو پدیده جوان انگلیسی دورتموند به منچستر یونایتد، وین رونی در مصاحبه‌ای به او در مورد این انتقال هشدار داد. به عقیده وی ماندن در دورتموند میتواند به‌صلاح سانچو باشد.

پدیده انگلیسی باشگاه دورتموند که پرورش یافته آکادمی دیگر تیم شهر منچستر، منچستر سیتی است، در تابستان 2017 با انتقالی 8 میلیون پوندی به دورتموند پیوست و پس از قرار گرفتن در ترکیب اصلی، فصل گذشته با عملکرد خوب خود و به ثمر رساندن 12 گل و 14 پاس گل در 34 بازی توجه باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد. وی همچنین توانست برای اولین بار به تیم ملی انگلیس دعوت شود و 6 بازی برای سه شیرها انجام دهد.

اسطوره باشگاه منچستر یونایتد در آخرین مصاحبه خود با بیلد آلمان گفت: "دورتموند باشگاه بزرگی با هوادارانی فوق‌العاده است. آنها به بازیکنان جوان خود اعتماد دارند و این نکته در پیشرفت سانچو در 12 ماه گذشته مشهود است. حالا جیدون باید از خود این سوال را بپرسد که آیا در انگلیس به اندازه دورتموند زمان بازی به او میرسد یا اینکه فقط روی نیمکت می‌نشیند. داشتن زمان کافی بازی برای بازیکنان جوان بسیار مهم است. پس اگر بیشترین زمان بازی در دورتموند به او میرسد، او باید همانجا بماند."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها