صدور کیفر خواست عاملان انتشار فیلم فحاشی دو دانش آموز مشهدی

معاون دادستان در امور فضای مجازی گفت: پس از تحقیقات جامع و بررسی تمامی زوایای پرونده ، امروز کیفرخواست مدیر و معلم مدرسه ای که اقدام به تهیه و انتشار فیلم از دو کودک دبستانی در موضوع فحاشی نسبت به هم نموده بودند صادرشد.

صدور کیفر خواست عاملان انتشار فیلم فحاشی دو دانش آموز مشهدی

قاضی مهدی حقدادی معاون دادستان مرکز استان در امور فضای مجازی در گفت وگو با مشهد فوری اظهارداشت:پس از تحقیقات جامع و بررسی تمامی زوایای پرونده ، امروزکیفرخواست مدیر و معلم مدرسه ای که اقدام به تهیه و انتشار فیلم از دو کودک دبستانی در موضوع فحاشی نسبت به هم نموده بودند صادرشد و جهت صدور حکم محکومیت به دادگاه ارسال گردید.

حقدادی افزود:این اقدام فوری و قاطع ما از طرفی به جهت حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان بوده و از طرف دیگر از باب صیانت و حمایت از جامعه معلمانی است که اکثریت آن را افرادی زحمتکش ، دلسوز به تربیت جامعه ، روشنفکر و صاحب اخلاق تشکیل می دهد.

وی تصریح کرد:دیماه سال گذشته بود که قطعه فیلمی در فضای مجازی و کانال های تلگرامی دست به دست چرخید. در آن فیلم که حدود 54 ثانیه بود دو دانش آموز دبستانی که لباس فرم به تن دارند توسط یکی از افراد شاغل در مدرسه به دفتر فراخوانده می شوند.

معاون دادستان در امور فضای مجازی عنوان کرد:در حالی که در دستان یکی از عاملان فیلمبرداری قطعه شیلنگ گاز برش خورده ای قرار دارد، با نشانه رفتن آن به سوی دو دانش آموز آنها را وادار می کند تا ماجرای فحاشی در زنگ تفریحشان را جلوی دوربین به تصویر بکشند!

وی گفت: دو دانش آموز که با بالا و پایین رفتن شیلنگ گاز دچار استرس و ترس می شدند شروع به بازگو کردن الفاظ رکیک و فحاشی های رد و بدل شده بین خودشان می کنند.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها