مردم در انتخابات اسفندماه به کاندیداهای «اصلح» رای دهند

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت بالای انتخابات پیش روی مجلس گفت: مردم در انتخابات اسفندماه به کاندیداهای «اصلح» رای دهند.

مردم در انتخابات اسفندماه به کاندیداهای «اصلح» رای دهند

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر امروز پنج شنبه در دیدار اعضای سازمان فضای مجازی سراج استان با وی گفت: مسئله انتخابات بسیار مهم است و مسئولان نباید به مصادیق ورود کنند چراکه هر کاندیدایی از شورای نگهبان مجوز گرفت، برای همه مردم و مسئولان محترم است.

وی با بیان اینکه باید در انتخابات حضور باشکوه و پرشوری داشته باشیم، ادامه داد: فعالان فضای مجازی باید در فضای مجازی شاخص‌ها را معرفی کرده و زمینه حضور پرشکوه مردم در پای صندوق های رای را فراهم سازند.

آل هاشم با تاکید بر اینکه امسال بدون شک انتخابات در ایران پرشور خواهد بود، گفت: دشمنان تلاش دارند تا این انتخابات باشکوه برگزار نشود ولی بدون تردید آنها به اهداف خود نمی رسند.

امام جمعه تبریز مردم باید انتخاب های اصلح از بین کاندیداها داشته باشند، گفت: باید افرادی که با معیارهای صحیح و پایبند به نظام جمهوری اسلامی هستند را به مجلس فرستاد.

وی در خصوص اهمیت فضای مجازی نیز گفت: فعالان فضای مجازی باید برای ارتقای سواد مجازی جامعه بیش از پیش تلاش کنند. دشمن می خواهد جنگ نرم و شبیخون فرهنگی را با استفاده از فضای مجازی پیش ببرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه دشمن روی ترویج بدحجابی در ایران نیز تمرکز زیادی دارد، گفت: بدحجابی و بعضاً بی حجابی چیز عادی نیست و دشمن سرمایه گذاری و خط دهی دارد.

وی گفت: دشمن الگوی حجاب، مانتو و لباس را می‌دهد و حتی القا می‌کند که در داخل ماشین حجاب را بردارید و فلان رقص را ترویج کنید.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه باید سواد فضای مجازی در جامعه به ویژه در افراد مؤثر جامعه ارتقا یابد، گفت: دشمنان می‌خواهند در زمینه پیشرفت کشورمان مانع تراشی کنند که باید در فضای مجازی هم مردم دقت کنند و فعالان فضای مجازی موفقیت های نظام را اطلاع رسانی کنند.

آل هاشم وظیفه همه مقابله با جنگ نرم دشمنان است، ابراز داشت: با ارتقای سواد مجازی جوانان و نوجوانان، امکان استفاده درست از فضای مجازی باید فراهم شود. در جنگ سخت دشمن مقابل را مشاهده می‌کنیم ولی در جنگ نرم در داخل منزل افکار را تغییر می دهند.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بابای
    0

    مابه دزدان وچپاولگران رای نخواهیم داد.بیخود زور نزنید وچیزیی رابه عنوان تعامیل نکنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها