مقایسه بلیط هواپیما اکونومی ۱۰ ایرلاین برتر دنیا

به طور کلی کلاس های پروازی به بخش های اکونومی، پرمیوم اکونومی، تجاری، فرست کلاس و در برخی از هواپیماها کلاس سوئیت اولترا لوکس نیز به چشم می‌خورد.

مقایسه بلیط هواپیما اکونومی ۱۰ ایرلاین برتر دنیا

به گزارش خبر فوری ، در خصوص خرید بلیط هواپیما نکاتی وجود دارد که اگاهی از آن ها خالی از لطف نیست و می‌تواند در سهولت خرید بلیط شما به شما کمک کند. همه ی هواپیماهای دنیا کلاس های پروازی متفاوتی دارند که بر اساس قیمت و خدمات دسته بندی شده اند. کدهای هر شرکت هواپیمایی در خصوص صندلی ها متفاوت است اما در این میان کدهای مشترکی نیز وجود دارد که اغلب دانستن این کدها برای مسافران کافی است اما به هرحال اگر از بلیط خود سردرنیاوردید همواره مهمانداری برای کمک رساندن به شما حضور دارد.

به طور کلی کلاس های پروازی به بخش های اکونومی، پرمیوم اکونومی، تجاری، فرست کلاس و در برخی از هواپیماها کلاس سوئیت اولترا لوکس نیز به چشم می‌خورد. این ترتیبی که نام بردیم بر اساس قیمت و خدمات پایین به بالا بود. اگاهی از خدمات و قیمت هر یک از این کلاس ها میتواند کمک شایانی به مسافر در انتخاب کلاس پروازی خود داشته باشد. در این مقاله سعی داریم تا کلاس اکونومی 10 ایرلاین برتر جهان را به شما معرفی کنیم اما لازم است تا ابتدا نسبت به خود کلاس اکونومی اطلاعات کافی داشته باشید.

کلاس اکونومی چیست؟

اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی داشته باشید با این کلاس احتمالا بیشتر سر و کار خواهید داشت. پایین ترین رده ی کلاس پروازی کلاس اکونومی و یا اقتصادی است. اما این بدین معنا نیست که خدماتی بی کیفیت ارائه خواهد شد بلکه در مقایسه با سایر کلاس های پروازی پایین تر قرار میگیرد.

این کلاس پروازی که بیشترین تعداد صندلی هر هواپیما را به خود اختصاص می‌دهد اغلب در فرودگاه ها با صف هایی طولانی همراه است. قیمت این کلاس های پروازی به نسبت سایر کلاس ها ارزان تر بوده و بلیط های تخفیف دار و چارتری مربوط به این کلاس پروازی می‌شوند. به هنگام سوار شدن به هواپیما نیز افرادی که بلیط کلاس اکونومی را در دست دارند باید بعد از مسافران بخش فرست کلاس و تجاری وارد شوند.

زمانی که سوار هواپیما میشوید باید از بخش فرست کلاس و بیزینس عبور کنید و در نهایت در انتهای هواپیما به بخش اکونومی میرسید. این بخش از صندلی هایی نزدیک به هم تشکیل شده و جای کمی برای پاها وجود دارد. اغلب دارای سرگرمی خاصی نیست و امکانات به مراتب کمتری وجود دارد.

و در نهایت اگر در سفر خود نیاز به ارائه وعده غذایی باشد حق انتخابی در خصوص نوع غذا نخواهید داشت و غذاها از قبل به صورت بسته بندی شده وجود دارند. میزان خدمات و راحتی این کلاس پروازی با توجه به ایرلاینی که انتخاب میکنید متفاوت است و مسلما 10 ایرلاین برتر دنیا کلاس پروازی اکونومی به مراتب بهتری نسبت به سایر ایرلاین ها خواهند داشت.

حال قصد داریم تا شما را با کلاس اکونومی 10 ایرلاین برتر دنیا اشنا کنیم پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

سنگاپور:

شرکت هواپیمایی سنگاپور که به عنوان برترین شرکت هواپیمایی جهان شناخته شده است همواره کلاس های پروازی فوق العاده ای را ارائه میکند. حتی کلاس پروازی اکونومی این شرکت هواپیمایی از امکانات خوبی برای خانواده ها برخوردار است. این کلاس پروازی به دو صورت اکونومی و پرمیوم وجود دارد که تنها تفاوت ان ها در میزان فضای بیشتر برای پاها است. این شرکت حتی در این کلاس پروازی خود منوی غذایی اختصاصی دارد.

قطر:

این شرکت هواپیمایی برای کلاس اکونومی خود به صورت مجزا برای هر صندلی یک صفحه مانیتور قرار داده است که افراد می‌توانند در طول سفر خود سرگرم شوند. هم چنین میزان بار مجاز در این بخش هواپیما 30 کیلوگرم است.

اوا ایر:

می‌توان کلاس پروازی اکونومی این شرکت را به عنوان یکی از کلاس های اکونومی راحت همراه با سرگرمی کامل دانست. در این کلاس پروازی می‌توانید تا 180 درجه صندلی خود را بخوابانید. هم چنین این صندلی ها ورودی برای لپ تاپ و شارژر دارند.

امارات:

یکی از مجهزترین کلاس های اکونومی را میتوان به این شرکت هواپیمایی اختصاص داد. در این کلاس می‌توانید از پورت یو اس بی و تلویزیون آی سی ای استفاده کنید که به 600 کانال تلویزیونی و هم چنین دوربین خارج هواپیما متصل است. اینترنت پر سرعت، کانال های صوتی و انیمیشن و بازی و... نیز در دسترس مسافران این کلاس پروازی قرار می‌گیرد.

ژاپن ایرلاینز:

یکی از جذاب ترین کلاس پروازی اکونومی را میتوان به این شرکت هواپیمایی اختصاص داد. صندلی های این بخش خود به 3 بخش مختلف تقسیم می‌شوند و امکاناتی از جمله پریز برق و... را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. یکی از جذابیت های این کلاس پروازی شرکت هواپیمایی ژاپن ایرلاینز این است که هر مسافر برای خود فضای شخصی دارد و مزاحمتی برای شما پیش نخواهد آمد.

وست جت:

.شرکت هواپیمایی وست جت نیز در بخش اکونومی خود چند نوع صندلی متفاوت دارد و در واقع به میزان هزینه ای که شما متقبل شوید خدمات این کلاسها برای شما افزایش می‌یابد

ایر نیوزیلند:

کلاس های اکونومی این شرکت هواپیمایی از امکانات سرگرمی و راحتی و هم چنین محیط خصوصی برخوردار است به این صورت که هر ردیف شامل سه صندلی است و در اختیار زوج ها و یا خانواده ها قرار می‌گیرد.

کره:

این شرکت هواپیمایی که با کلاس اکونومی خود به عنوان یکی از برترین ایرلاین های دنیا شناخته شده است در این کلاس پروازی امکاناتی از قبیل صندلی های جدید و راحت که امکان خم شدن تا 121 درجه را دارند قرار داده است.

ایر فرانس:

از جمله امکانات این کلاس پروازی می‌توان به خم شدن صندلی ها تا 118 درجه، سرگرمی شخصی به 12 زبان مختلف همراه با هدفون و... اشاره کرد. این شرکت هواپیمایی کلاس اکونومی پرمیوم نیز دارد که 40 درصد نسبت به کلاس اکونومی فضای بیشتر به مسافر میدهند. در هر دو کلاس فضای مناسبی برای پاها و دست ها وجود دارند و قسمت پشتی سر قابل تنظیم است.

کانتاس ایرلاینز:

مهم ترین علت محبوبیت کلاس پروازی اکونومی این شرکت هواپیمایی را می‌توان غذاهای لذیذ و متنوع این بخش همراه با نوشیدنی های متنوع دانست. از ان جمله می‌توان به کوفته گوشت بره اسپایسی، جوجه همراه با سبزیجات و چیکن سوخاری اشاره کرد. هم چنین این پرواز کلاس پرمیوم نیز دارد که در هر دو بخش سرگرمی ها و امکانات متنوعی ارائه میشود. هم چنین می‌توانید منوی بدون غذای این کلاس را انتخاب کنید و از اسنک های این کلاس لذت ببرید.

منبع: https://www.tahagasht.com

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها