اقدام جنون آمیز مادر در تنبیه فرزند 6 ساله / پای کودک معصوم به اتاق عمل کشیده شد

مادری برای تنبیه دختر ۶ ساله اش کلید منزل را به شکل نامعلومی در سر وی فرو برد و حادثه آفرید.

اقدام جنون آمیز مادر در تنبیه فرزند 6 ساله / پای کودک معصوم به اتاق عمل کشیده شد

به گزارش خبر فوری ، به دنبال این اتفاق کودک بلافاصله پس از انتقال به بیمارستان شهید رجایی، توسط جراحان این مرکز تحت درمان جراحی مغز و اعصاب قرار گرفت.

پدر این خانواده با رد هرگونه بیماری روانی از سوی همسرش گفت: ما ۲ فرزند دختر و پسر داریم و همسرم تاکنون آنها را اینگونه تنبیه نکرده بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در پی انتشار خبر اقدام خشونت‌آمیز مادری که به جهت تنبیه دختر ۶ ساله اش کلید منزل را به سر وی فرو برده بود، واکنش نشان داد.

منوچهر حبیبی با ابراز تاسف از این اقدام ناشایست اظهار کرد: به مدیرکل بهزیستی استان قزوین و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین مأموریت داده شده تا در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز در خصوص این اقدام وحشیانه گفت: بر اساس شواهد حرکت خشونت آمیز مادر سبب فرو رفتن کلید در بافت مغز این دختر 6 ساله شده است.

وی ادامه داد : گویا مادر با دستی که کلید در آن بوده اقدام به ضربه زدن به سر کودک کرده که منجر به فرو رفتن بخشی از کلید در جمجه و بافت مغز این دختر 6 ساله شده است. در حال حاضر این کودکان در مرکز درمانی شهید رجایی قزوین بستری است و توسط پزشکان مغز و اعصاب این بیمارستان مورد جراحی قرار گرفته است.

منبع: ایلنا

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ایرانی
    0

    همه ما دچار مشکلات روحی وافسردگی پنهانیم. متاسفانه گاها چنان مسائل زندگی به آدم عشار میاره که دچار جنون آنی میشه. اگر مشکلات جامعه رفع شود دیگر مکانیسم جابجایی رخ نمیده که مصداق یارو زورش به ....نمی رسه پا .‌‌‌‌....

  • یزدان
    0

    احتمالا مامانش داشته چت میکرده دختر بیچاره هم اومده کار مامانش داشته مامان هم عصبانی شده وباهمان کلیدی که دست دختر بوده ازش گرفته وبه سرش زده .این جور اتفقات من خودم شاهدش بودم واتس اپ وتلگرام وشبکه های اجتمایی بدجور دارند زندگی مردم کنترل میکنند

  • احسان
    0

    خدا اززمین پاک ت کنه که نه نامت باشه نه نشونی ازت زن روانی معلول مغزی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها