شی نورانی در آسمان سنندج آیا موشک بود؟ + فیلم


2 تیر 1398 - 22:04
filemanager/6/siasi/hqdefault
شب گذشته نوری سبز رنگ و بسیار عظیم برای چند ثانیه به کلی آسمان سنندج، کامیاران، روانسر و جوانرود و پاوه و ثلاث باباجانی را روشن و نورانی کرد.

برخی خبرها حکایت از آن داشت که ممکن است این شیء نورانی موشک باشد. با این حال مدیرکل امنیتی استان کردستان ضمن تایید مشاهده شی نورانی سبز رنگ در آسمان کردستان گفت که خبری موثق درباره ماهیت این شیء ندارد.
وی افزود: خبر مشاهده این شی نورانی که شب گذشته در آسمان کردستان مشاهده شده به ما اعلام شده ولی تاکنون خبر موثقی در این زمینه دریافت نکرده ایم. در حال حاضر در حال بررسی زوایای این حادثه هستیم.

در ادامه فیلم مرتبط با مشاهده این شیء را ببینید و نظر بدهید.

شب گذشته نوری سبز رنگ و بسیار عظیم برای چند ثانیه به کلی آسمان سنندج، کامیاران، روانسر و جوانرود و پاوه و ثلاث باباجانی را روشن و نورانی کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

2 تیر 1398 - 22:04

برخی خبرها حکایت از آن داشت که ممکن است این شیء نورانی موشک باشد. با این حال مدیرکل امنیتی استان کردستان ضمن تایید مشاهده شی نورانی سبز رنگ در آسمان کردستان گفت که خبری موثق درباره ماهیت این شیء ندارد.
وی افزود: خبر مشاهده این شی نورانی که شب گذشته در آسمان کردستان مشاهده شده به ما اعلام شده ولی تاکنون خبر موثقی در این زمینه دریافت نکرده ایم. در حال حاضر در حال بررسی زوایای این حادثه هستیم.

در ادامه فیلم مرتبط با مشاهده این شیء را ببینید و نظر بدهید.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


63

نظرات 12
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمد زمان 0 0 پاسخ 1398/4/3 -17:22

سلام،خیلی خلاصه بگم عزیزان نه موشک بوده نه شهاب سنگ و نه بهباد یا ،،، سیستم هارپ در ایران فعال شده ، شی نورانی ترکیب از موج گاز و نترون سوار بر ابرها بوده ، سیستم هارپ رو سرچ کنید متوجه میشین،یاحق.

armin 0 0 پاسخ 1398/4/3 -13:56

هه هه موشک جرعت ندارن بزنن ?

جعفر عباسی 1 1 پاسخ 1398/4/3 -00:27

شی نورانی شهاب سنگ

بچه ی دارغاااا 1 0 پاسخ 1398/4/3 -00:20

موشک نمیتونه باشه چون موشک با سرعت خیلی زیادتری عبور میکنه و رنگ زرد مایل به سرخ داره من احتمال میدم شهاب سنگ در حال سوختن باشه که به جو زمین وارد شده

Abbas 3 1 پاسخ 1398/4/2 -23:22

صدرصدسفینه فضایی بیگانگان هست شک نکنید چشم پوشک کشک

کاربر ناشناس 3 0 پاسخ 1398/4/2 -22:40

شئی نورانی سبز رنگ ؟؟

کاربر ناشناس 1398/4/2 -23:16

خوش باوربن شماها

ابوالفضل 1398/4/2 -23:43

بشقاب پرنده هست ب زودی چیزای بیشتری ازش میفهمید

کاربر ناشناس 1398/4/2 -23:48

نظری ندارم

بهار 1398/4/3 -15:52

اینکه کشورهایی مثل هلند و آلمان و چند کشور دیگر اروپایی اتباع خود را از این سه استان سیستان و بلوچستان خوزستان و کردستان فراخواندن احتمالا رابطه دین شعر نورانی و این فراخوانی ممکن است وجود داشته باشد دلیل آن ها از این فراخوانی برخورد بین دولت با احزاب و گروهایی است که در آن استانها فعالیت میکنند

امیر 3 3 پاسخ 1398/4/2 -22:36

دیدن موشک زیاد دارن گفتن یکم تمرینی ب خومون موشک بزنیم???

????? 1398/4/3 -15:29

من مطمئن هستم که یه شهاب سنگ ریزه و با جو زمین این رنگو پیدا کرده ?????

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
مهم‌ترین رهبران جهان را که جنازه‌شان گم شده است بشناسید/ از ناپدید شدن هیتلر و شایعه زنده بودنش تا ناپدید شدن جنازه صدام و رضا شاه و حل کردن جسد تزار روسیه در اسید
سازوکار حزبی برای بررسی پرونده اخلاقی مدیران اصلاح طلب نداریم / «نجفی» عضو کارگزاران بود، چرا از انتصاب او حمایت کردند؟ / حاشیه های اخلاقی مدیران، اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد
اینفوگرافی؛ تعداد ناوهای جنگی 8 کشور اول جهان/ ایران در رتبه‌ چهارم قرار دارد
بنیاد مستضعفان؛ سازمانی با بیش از 56 هزار میلیارد درآمد؟ / از شایعه ساخت باشگاه در دبی تا هزینه 100 میلیارد تومانی برای یک ساختمان
آمریکایی‌ها معتقدند ظریف سرشان کلاه گذاشته / ترامپ برای انتخابات به عکس یادگاری با روحانی نیاز دارد / آمریکا در جنگ با ایران پیروز نمی‌شود
بیت‌کوین چیست و چگونه کار می‌کند؟ / معرفی کامل این ارز دیجیتال
در این دوره مردم به سمت حرکات پوپولیستی نخواهد رفت/ به جز مرحوم هاشمی بقیه باور به رییس‌جمهور شدن نداشتند/مردم از دو جناح رویگردانند/ نگاه‌های یک طرفه چالش جریان اصولگرا است