کشف انبار دپوی مواد غذایی قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف انبار دپوی مواد غذایی خارجی قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

کشف انبار دپوی مواد غذایی قاچاق در اصفهان

سرهنگ محمدرضا خدادوست اظهار داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به دنبال اخبار واصله مبنی بر دپوی کالای قاچاق در انبار یکی از فروشگاه‌های مواد غذایی سریعاً به منظور بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پس از اخذ مجوز قانونی از مرجع قضائی طی یک عملیات پلیسی وارد محل مورد نظر شده و در بازرسی از آن انواع مواد خوراکی و نوشیدنی و سیگار که همگی فاقد مجوزهای قانونی و به صورت قاچاق وارد شده بودند را کشف و متصدی این واحد صنفی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش مواد غذایی قاچاق بنا بر نظر کارشناسان مربوطه ۸۰۰ میلیون ریال اعلام شده است، بیان داشت: در این ارتباط متهم اصلی پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ خدادوست با بیان اینکه مبارزه جدی با تهیه و توزیع کالاهای خارجی قاچاق در اولویت برنامه‌های پلیس قرار دارد، گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت آگاهی از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها