عبدی: «پرستو سازی» از میترا استاد، سناریویی برای لکّه‌دار کردن دستگاه‌های اطّلاعاتی است

فعال سیاسی اصلاح‌طلب هدف از پرستو خواندن میترا استاد را لکه‌دار کردن دستگاه‌های اطلاعاتی دانست و خاطرنشان کرد که متهم کردن یک زن، عملی به‌غایت غیراخلاقی است.

عبدی: «پرستو سازی» از میترا استاد، سناریویی برای لکّه‌دار کردن دستگاه‌های اطّلاعاتی است

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به سناریوی پرستوسازی در ماجرای قتل میترا استاد، توسط محمّدعلی نجفی نوشت: «متأسفانه این رفتار غیراخلاقی و ناجوانمردانه‌ای است که حتی توهین به شعور و فهم آقای نجفی هم هست. این برداشت، محصول نگاه سیاسی است».

عبدی در ادامه یادداشت خود در روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد آورده است: «این برداشت در درجه اول هدفش لکه‌دار کردن دستگاه‌های اطلاعاتی است ولی پیش از آن یک زن را متهم کرده که عملی به غایت غیراخلاقی است».

فعال سیاسی اصلاح‌طلب، با اشاره به سخنان نجفی مبنی بر ارتباط نیروهای امنیتی با میترا استاد، می‌نویسد: «حتی اگر این ادعاها نیز درست باشد، آن را نمی‌توان به منزله پرستو بودن خانم استاد دانست که اتهامی سنگین و غیرموجه است. چنین چیزی می‌تواند دلایل دیگری داشته باشد. حتی اگر هم باشد تاثیری در مسئولیت آقای نجفی ندارد».

گفتنی است پس از قتل میترا استاد، توسط محمّدعلی نجفی، موجی در بین برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب و فعالان رسانه‌ای این طیف سیاسی مبنی بر «پرستو» بودن میترا استاد راه افتاد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • هموطن
    0

    ایشون هم بعععععععله. عباس عبدی !!!! بعد از اون اعترافات د و نظرسنجی شون برا گالوپ و اینها که ناطق نوری نجاتش داد، ازش تعهد گرفتن که در موقع مناسب نقش خود را ایفا کند.

  • سجاد سالمیان
    0

    آقای عبدی سیاست را خوب می ورزد!!! ایشان باید در باره اشتباهاتش و صدماتی که به واسطه آن بر مردم وارد آمده در پیشگاه خدا پاسخگو باشد. تسخیر سفارت آمریکا در سال 58 با تحلیل احمقهایی مثل عباس عبدی انجام شد! ما هنوز داریم تاوان آن اقدام بیخردانه را میدهیم!

  • نگین
    0

    دستگاه اطلاعاتی خیلی پاکو و منزه هست هدف وسیله را توجیه می کند خودشونم می دونن چند مرده حلاجن اگه حرف نزنی نمی گن لالی بیشتر از این خودتو خرابتر نکن

  • کاربر ناشناس
    0

    از كلمه پرستو متنفرم اصلا معنی ندارد لطفا زبان فارسی را خراب نکنید بعنوان روشنفکری

    نظرات شما -
    • sam
      0

      کلمه ی پرستو رو اولین بار برای یکسری ماموران زنان روس که با استفاده از جاذبه هایی که داشتند از منافع ملی کشور دفاع می کردند به کار می بردند. از کجا معلوم شاید میترا استاد برای منافع ملی خواسته افشاگری کنه! شاید میخواسته از یکسری اختلاسها پرده برداره که کشته شده و اینطور اصول گرا و اصلاح طلب یکسره کمر به بی آبرویی مقتول بستن و ذهن جامعه رو به یک سمت دیگه دارن منحرف می کنند. همزمان با کشته شدن این خانم پرونده های وزارت نفت مطرح بود!

  • احمد
    0

    اگر حرف نزنی نمیگن لالی

  • هیولایی در سرزمین لی لی پوت
    0

    خوبه بالاخره یکی از اصلاح طلبها وجدان درد گرفت و ی حرف حسابی زد متاسفانه اکثر سایتها وقتی به دفاع از میترا استاد کامنت میگذاریم منتشرش نمی کنند ولی هرکس فحش و بدو بیراهه نثار اون مرحومه می کنه رو منتشر می کنند انگار رسانه ها و سیاسیون دنبال این هستند کع حاشیه رو پر رنگ تر از متن کنند و دیواری کوتاه تر از مقتول پیدا نکردن

  • لی لی پوتی
    0

    مردم ایران واقعا شگفت انگیزن با هر بادی از رسانه هاو اصحاب قدرت جهت عوض می کنن در طول تاریخ بشر فکر می کنم اولین باره که کسی رو بی دفاع کشته باشن و اینقدرم بهش حرف بزنن!

  • لی لی پوتی
    0

    مردم ایران واقعا شگفت انگیزن با هر بادی از رسانه هاو اصحاب قدرت جهت عوض می کنن در طول تاریخ بشر فکر می کنم اولین باره که کسی رو بی دفاع کشته باشن و اینقدرم بهش حرف بزنن!

  • m45
    0

    اینطور که طرفدارای نجفی دارن ازش تعریف می کنند و میترا استاد رو زیر سوال می برن که نجفی نخبه رو در حد یک پخمه پایین آوردن لا اقل به شخصیت هم جناحیتون رحم کنید یعنی کسی که در دنیای سیاست پیر شده اینقدر ساده لوحه که به راحتی از یک دختر شهرستانی گول بخوره؟

  • m45
    0

    آنچه که از این قضیه به نظرمیاد اینه که هم خانواده ی استاد خیلی مظلوم هستند و هم نجفی و آنچه که مسلمه نجفی حالا یک مهره سوخته ست در بازی سیاست بازان به نظرم آمران به قتل توقع داشتند نجفی بعد از قتل، خودکشی کنه و خارج از انتظارشون بود که بره و خودشو معرفی کنه با اینکارش کار اونها رو سخت کرده چون اگر قاتل و مقتول هردو از بین می رفتند یک داستان عاشقانه ویا ناموسی می ساختند و سروته قضیه رو هم می آوردند! حالا هم فضای مجازی رو پر کردن از شایعه و تهمت و لعن و نفرین به نجفی و میترا که همین هم از جوسازی و سیاست بازی همون آمران قتله! سرورتابشیان هم اگرواقعا شوهرشو دوست داشت و قصد داشت رضایت از اولیا دم بگیره نباید چنین حرفهایی می زد حرفهای این خانم فقط اولیا دم رو جری تر می کنه برای درقصاص!

  • ناشناس
    0

    ی صاحب لکسوس فروخته شده! پس تمام دسیسه ها زیر سر تو بود اینقدر موش دووندی و حرف درست کردی نجفی قاتل عشقش شدو بی آبرو شد! میترا تو جوونی بی دفاع کشته شد! پسر میترا روانی شد!جگر خونواده شو سوزوندین بازم با مادر خونده ت نشستین و پشت سر مرده ش هم هزارو یک حرف در میارین؟! سایتارو قرق کردین که حتی وقتی مردم از خونواده ی میترا به خاطر بخشش نجفی تشکر می کنن رای منفی بدین و جو رو دوباره مسموم کنین؟! پس میترا حق داشت که نمیگذاشت نجفی با شماها ارتباط داشته باشه! این پیام رو اینجا هم گذاشتم چون مطمئنم این سایت رو هم چک می کنی!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها