توضیحات دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تهران در مورد کشت خشخاش در پایتخت

اسدی گفت: براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران کشت هر نوع ماده مخدر در کشور ممنوع و با آن برخورد جدی صورت می‌گیرد.

توضیحات دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تهران در مورد کشت خشخاش در پایتخت

محمد علی اسدی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران درباره کشت مواد مخدر در برخی از نقاط استان تهران اظهار کرد: براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران کشت هر نوع ماده مخدر در کشور ممنوع و با آن برخورد جدی صورت می گیرد.

وی افزود:کشت گل به صورت شاه دانه اگر با مجوز جهاد کشاورزی و با کاریرد کشاورزی باشد و قانون اجازه کشت به صورت صنعتی این محصول را داده است.

اسدی گفت: کشت خشاش اگر در استان تهران وجود داشته باشد در حد چند بوته بوده و در حدی نبوده که برتولید وبازار مصرف تاثیر داشته باشد .

وی بیان کرد:کشت غیر قانونی خشاش به صورت پنهانی و گلخانه ای بود اما براساس طرح های ستاد مبارزه با مواد مخدر با تمام این اقدامات برخورد جدی می شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران تصریح کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر از تمام تجهیزات و منابع که در اختیار دارد برای برخورد با کشت غیرقانونی مواد مخدر نه تنها در استان تهران بلکه در صعب العبورترین مناطق جغرافیایی کشور استفاده می کند .

منبع: باشگاه خبرنگاران

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی مهدوی
    0

    سلام.مردم ایران چه جوان وحتی افراد سن بالا معتاد به نوع تریاک اند .پول مملکت به جیب طالبان میره وبجای تریاک اشقال تویل میده.چه اشکالی داره خودجهادکشاورزی اقدام به کشت خشخاش برای مصارف داخلی انجام بده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها