دمای هوا خوزستان افزایش می یابد/روزهای گرم در راه هستند

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه های پیش یابی نشان دهنده روند افزایش دما از روز شنبه تا اواسط هفته آینده در خوزستان است.

دمای هوا خوزستان افزایش می یابد/روزهای گرم در راه هستند

محمد سبزه زاری با بیان اینکه بررسی نقشه‌های پیش یابی نشان دهنده روند افزایش دما از روز شنبه تا اواسط هفته آینده است، اظهار کرد: وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر به ویژه در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در برخی مناطق جنوبی، جنوب شرقی، غربی و مرکزی استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: طی امروز و فردا و اوایل هفته آینده لغایت اواسط هفته آینده دماهای بالا و نزدیک ۵۰ یا ۵۰ درجه سانتیگراد در برخی مناطق استان از جمله اهواز، آبادان، امیدیه و شوش پیش بینی می‌شود.

سبزه زاری بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شوش با ۵۰ و دهدز با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه طی همین مدت برای اهواز حداکثر و حداقل دمای ۵۰ و ۳۱ درجه سانتیگراد را گزارش شده است، گفت: آسمان استان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا کمی ابری و در مناطق غربی و جنوبی و مرکزی گاهی همراه با وزش باد قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود.

سبزه زاری اظهار کرد: از بعد از ظهر امروز تا فردا شاهد افزایش ضرایب ناپایداری خواهیم بود که در بعدازظهرها تا اوایل شب احتمال رشد ابر و رگبار پراکنده و رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای در مناطق ارتفاعات جنوب شرق و شرق استان وجود خواهد داشت.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها