انهدام باند بزرگ سرقت در قائمشهر

فرمانده انتظام شهرستان قائمشهر از انهدام یک باند سرقت تجهیزات برق شبکه و اماکن خصوصی با 31 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

انهدام باند بزرگ سرقت در قائمشهر

سرهنگ "محمدولی مرادی" درباره جزئیات این خبر،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق و تجهیزات برق شبکه در شهرستان قائمشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران موفق به شناسایی اعضای یک باند حرفه ای سرقت سیم برق و اماکن خصوصی در این شهر شدند.

وی خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در عملیاتی ضربتی متهمان را که در قالب یک باند 4 نفره در قائم شهر فعالیت داشتند، دستگیر کردند .

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی تاکنون به 31 فقره سرقت تجهیزات برق شبکه، سرقت منزل، خودرو و اماکن خصوصی اعتراف کردند، افزود: در ادامه این عملیات، کارآگاهان در بازرسی از انبار نگهداری کالای مسروقه متهمان، یک خودرو، 4 باتری ذخیره برق دکل های مخابراتی، 3 موتورسیکلت، یک دستگاه ترانس برق، پمپ باد، کپسول گاز خانگی و تجهیزات ساختمانی مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در پایان ارزش تجهیزات سرقتی کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 7 میلیارد و 600 میلیون ریال عنوان و بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده طی حکم صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

منبع: خبرگزاری پلیس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها