آقای وزیر نیرو، با اظهاراتتان داغ مردم را تازه نکنید


20 خرداد 1398 - 14:23
5cfe22bd0596c_5cfe22bd0596e
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات اخیر وزیر نیرو درباره خوراک و پوشاک مردم گفت: با این اظهارات داغ مردم را تازه نکنید نیمی از این مردم همان یک وعده غذا را هم صرف نمی‌کنند.

 پروانه سلحشوری در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به وزیر بهداشت گفت: متأسفانه خبر فوت یکی از رزیدنت‌های ارتوپدی در حین کشیک‌های طاقت فرسا مردم و جامعه پزشکی را داغدار کرد. ضمن پوزش از اینکه قدر سرمایه‌های علمی خود را نمی‌دانیم از وزیر بهداشت تقاضا دارم به طور جدی به این موضوع رسیدگی کند.

وی در تذکری به وزیر نیرو گفت: در خصوص اظهارات شما که چینی‌ها با یک وعده سیر می‌شوند و ما زیادی می‌خوریم و می پوشیم باید بگویم آقای وزیر به موضوعات و مشکلات حوزه خود رسیدگی کنید و داغ مردم را در این مشکلات معیشتی که نیمی از آنها حتی همان یک وعده را هم صرف نمی‌کنند تازه نکنید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد: بانوانی که برای تماشای بازی ایران و سوریه به ورزشگاه مراجعه کردند با ضرب و شتم و بی حرمتی روبرو شدند. تا کی فریاد بزنیم که به بی حرمتی به بانوان پایان دهید.

سلحشوری در پایان در تذکری به وزرای اطلاعات و دادگستری اظهار کرد: به نظر می‌رسد آقای مهدی حاجتی عضو شورای شهر شیراز تاوان مبارزه با فساد را می‌دهد شبهاتی که در این خصوص مطرح شده باید مورد رسیدگی قرار گیرد. در خصوص بازداشت روزنامه نگاران در این باره نیز از ریاست قوه قضائیه درخواست می کنیم در همین ابتدای کار رویه خود را با ورود به این موضوع، خوب بنا بگذارد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات اخیر وزیر نیرو درباره خوراک و پوشاک مردم گفت: با این اظهارات داغ مردم را تازه نکنید نیمی از این مردم همان یک وعده غذا را هم صرف نمی‌کنند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5cfe22bd0596c_5cfe22bd0596e
20 خرداد 1398 - 14:23

 پروانه سلحشوری در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به وزیر بهداشت گفت: متأسفانه خبر فوت یکی از رزیدنت‌های ارتوپدی در حین کشیک‌های طاقت فرسا مردم و جامعه پزشکی را داغدار کرد. ضمن پوزش از اینکه قدر سرمایه‌های علمی خود را نمی‌دانیم از وزیر بهداشت تقاضا دارم به طور جدی به این موضوع رسیدگی کند.

وی در تذکری به وزیر نیرو گفت: در خصوص اظهارات شما که چینی‌ها با یک وعده سیر می‌شوند و ما زیادی می‌خوریم و می پوشیم باید بگویم آقای وزیر به موضوعات و مشکلات حوزه خود رسیدگی کنید و داغ مردم را در این مشکلات معیشتی که نیمی از آنها حتی همان یک وعده را هم صرف نمی‌کنند تازه نکنید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد: بانوانی که برای تماشای بازی ایران و سوریه به ورزشگاه مراجعه کردند با ضرب و شتم و بی حرمتی روبرو شدند. تا کی فریاد بزنیم که به بی حرمتی به بانوان پایان دهید.

سلحشوری در پایان در تذکری به وزرای اطلاعات و دادگستری اظهار کرد: به نظر می‌رسد آقای مهدی حاجتی عضو شورای شهر شیراز تاوان مبارزه با فساد را می‌دهد شبهاتی که در این خصوص مطرح شده باید مورد رسیدگی قرار گیرد. در خصوص بازداشت روزنامه نگاران در این باره نیز از ریاست قوه قضائیه درخواست می کنیم در همین ابتدای کار رویه خود را با ورود به این موضوع، خوب بنا بگذارد.

 

منبع: ایسنا

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


15

نظرات 15
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ح 2 0 پاسخ 1398/3/21 -15:16

خدا برکت بده حرف مفتو. آقای وزیر بسم الله از خودت و خانواده شروع کن شما یه وعده بخور ملت نامرده اگه همون یه وعده رو هم بخوره . خیلی پر رویید بعد از چهل سال به جای اینکه فکر پیشرفت و آسایش و رفاه این مردم باشید که همیشه جور بی لیاقتی شمارو می کشند و آبروی شما مسئولین بی وجود رو تو تمام صحنه های داخلی و بین‌المللی خریدند با این خزعبلات نمک رو زخم شون نپاشید. حرف زیاده اما بماند.

معصومه 2 0 پاسخ 1398/3/21 -11:13

باشه آقای وزیر ما نمیخوریم تا شما بیشتر به جیب بزنید همینو کم داشتیم برا خوردنمون هم شما تصمیم بگیرید بعد چند روز دیگه بگید مردم سر بزارید بمیرید مردم فلان کشور هر روز میمیرن.ایران یه کشور ثروتمنده برای همه نه فقط برا شماوآقازادهاتون الهی بشه درد ومرض وبلا بیفته به جون همتون

mohammad 0 0 پاسخ 1398/3/21 -08:39

متاسفانه مدیریت داره سلیقه ایی عمل میکنه..باید همه ی پستا رو بزارید

ازاد 1 0 پاسخ 1398/3/21 -08:38

مردم نگفته وگفته ما مای اونا تا مای ما زمین تا آسمون فاصله داره !!! خدا لعنتشون کنه بگو امین

mohammad 1 0 پاسخ 1398/3/21 -08:35

باسلام.اقای وزیر تو بجای این حرفا برو به کار خودت برس که ابو برق وضعیت خوبی نداره...بقیه نظرات پیشکش

محمد ابراهیمی میمند 3 0 پاسخ 1398/3/21 -06:44

دولت مردان ما بعدازچهل سال مملکت داری سفارش به لنگ پوشیدن و کم خوردن میکنند اینها بدرد همون شعب ابیطالب میخورند نه دنیای امروز خدا عاقبت آدمها رو به انتخاب خودشون رقم میزنه.

رضوان 1 3 پاسخ 1398/3/21 -06:10

حالا وزیر نیرو یه حرف بی ربطی زده...ولی جواب خانم سلحشوری و تا این حد سیاه جلوه دادن اوضاعم خیییییلی مسخره اس... نییییمی از مردم ندارن یه وعده ام بخورن؟!

صیام 1398/3/21 -11:37

با سلام. سیاه نمایی نیست شما یه سری به شهرهای دور از تهران بزن جمعیت شون کمتر از نیمی از ایران هم نیست درست گفتند واقعا ضعیفن...

ملت 2 0 پاسخ 1398/3/21 -00:41

ملت بلندشید جنگ شد ملت کمک کنید زلزله شد ملت سیل اومدملت تحریم شدیم نخورید ملت از اینده دست بکشید زندگی نکنید پس مسولین فقط برای دزدی رانت اختلاس اقازاده ها همه زندگی لارج و ملت هم پادو اربابان باشن شما چکاره اید فقط دزدو اختلاس گرو قاچاق چی اگر روزه خوار باشی اعدام ولی دزدی اقازاده ها تجارت بانکی حساب میادزباله گردی ازاد ولی چپاول و غارت جزو صادرات محصول حساب میاد لعنت خدا برکسی که ناشناخته رای بده و میده که با هر رای دادن عزاب الهی رو خریده رای دادن یعنی حق الناس یعنی جوانای یه کشور با رای ماها اینده سازی میکنن حالا این همه رای دادن نتیجه اش چی بوده

خیرالله 0 1 پاسخ 1398/3/21 -00:14

این آقا اشتباه حرف زد چرا که اینجوری که اینا پول حامل های انرژی را از مردم میگیرند مطمئن چند وقت دیگر مردم حتى پول یک وعده غذا را هم نخواهند داشت و باید گرسنه بخوابند که در محل آن یک ذره آبروی نداشته شان بخاطر قطع اب و برق و گاز نرود. شما خودتان حساب کنید ماهی سیصد تا چهار صد هزار تومان پول اب و برق و گاز ششصد تا یک میلیون کرایه شما حساب کنید از حقوق یک کارگر چقدر میماند؟آیا بروزی یک وعده غذا بیشتر میرسد؟

م 7 0 پاسخ 1398/3/21 -00:05

آقااااای وزیر سه وعده غذای الان مردم عادی رو هم رفته به یک وعده غذای شما هم نمیرسه اصلا لازم نیست شما بگویید مردم دیگر توان بیشترا یک وعده غذا خوردن هم ندارن با این سفره ای که شما برایشان پهن کرده ایدگوشت کیلویی 120هزارتومان مگر میشود بیشترم خورد به جای اینکه به مردم بگویید کمتر بخورن ی خورده از اختلاسهای مسئولین مملکت کم کنید

آشنا 4 1 پاسخ 1398/3/21 -00:02

لعنت بر اینها ، این روزگار را برای ما ساختن ، انقلاب شد شاه ظالم برود و مستضعفین نجات پیدا کنند ، الان که مستضعف تر از سابق شدیم ، خدایا شکایت مون را پیش کی ببریم ، چقدر ظلم و بی عدالتی ، بردیم از زندگی لعنتی. جانمون را بگیر خلاصمون کن

بهروز 4 0 پاسخ 1398/3/20 -20:38

زمانی نه چندان دور به دور دستانتان نخهای صورتی بستید وگول ظاهر دوستان به اصطلاح اصلاح‌طلب رو خوردید و اکنون مدیری از این گروه منفعت طلب ، ملت معتقد و دین دار ایران را به تبعیت از ملت بی دین و کمونیسم چین ترغیب میکنه...ننگی از این بالاتر نیست..بازم جای شکرش باقیه که نگفته مثل چینی ها از گوشت سگ و قورباغه تغذیه کنیم...در ضمن جناب وزیر محترم...آیا حاضرید خود و فرزندان دلبندتان که اکنون ساکن دیار غرب هستند و در کشور دشمن سکنی گزیدند رو به یک‌وعده غذا سیر کنید؟؟ به کجا رسیدیم که شما به خود اجازه میدهید اینگونه سخن بگویید..؟ آیا میدانستید در غرب وحشی و در زمان برده‌داری به برده‌ها فقط یک‌وعده غذا تعلق میگرفت؟؟شاید شما جایگاه خود را فراموش کرده‌اید و به مردم به چشم برده‌های چشم و گوش بسته مینگرید ...بسی جای تاسف که روزگار اینگونه رقم خورده..بخدا من اگر هر روز روزه بگیرم برایم مهم نیست اما سخت شرمنده‌ی خانواده‌ی شهدای جنگ و جانبازان میشوم که چقدر باید سخنان بیهوده‌ی شما را بشنوند و یادش برود که عزیزانشان بخاطر رسیدن شما به این مقام خونها داده‌اند....

کیوان 0 0 پاسخ 1398/3/20 -18:41

خانم نماینده دمت گرم ،،،،،،،این نماینده جای گرم نشسته ونفس نرم میکشه چه میدونه مردم چی میکشن

محمد 3 0 پاسخ 1398/3/20 -18:28

اگر مسئولین حاضر باشند سه وعده غذای معمولی بخورند سفرهای خارجیشان محدود کنند و داراییشان را5تا10 میلیارد کنند ما هم کمپین یک وعده غذا راه می اندازیم و قول می دهیم عمل کنیم

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
;
پیشنهاد ما
روش‌های عجیب و ترسناک اعدام در کره شمالی را بشناسید/ از خوراک سگها و ماهی‌های گرسنه شدن تا اعدام با ضد هوایی و خمپاره/ آیا کیم جونگ اون برای قتل مخالفانش از "پرستوها" استفاده می‌کند؟
یارانه می‌تواند یک میلیون تومان شود / آمریکا احمق است که با تحریم، ما را از نفت فروشی عبور می‌دهد/ هر ایرانی برای جبران ورشکستگی موسسات مالی، 500هزار تومان از جیب داد
حذف بخش‌هایی از لایحه تامین امنیت زنان به ضرورت بوده است/ مراحل ورود زنان به استادیوم در حال طی شدن است/نوار بهداشتی هیچگاه جزو ممنوعه‌های کمک رسانی نبوده است/ در تلاشیم تا دیه زن و مرد برابر شود
دعوت از چهره‌های ضدجنگ آمریکایی به مجلس ایران برای مقابله با سیاست های ترامپ / باید بر افکارعمومی آمریکا برای مقابله با جنگ طلبی کاخ سفید، اثر گذاشت
وصیت می‌کنم بدنم را تکه تکه کنید!
ایران به وقت مناسب می‌تواند ضرباتی به آمریکا بزند/ هزینه جنگ آمریکا با ایران به مراتب بیشتر از جنگ با عراق است
خبر اعدام زیر ۱۸ساله‌ها از گوشه و کنار به گوش می‌رسد/ به دنبال اصلاح قانون هستیم/ به نظر فقها امید بسته‌ایم