مردی که با تله پاتی، یوفو‌ها را احضار می‌کند! +فیلم

در نمایشی عجیب یک مرد آمریکایی با خواندن وردی مخصوص در مقابل یک خبرنگار تلویزیونی توانست یک یوفو را احضار کند.

مردی که با تله پاتی، یوفو‌ها را احضار می‌کند! +فیلم

انسان با وجود تمام پیشرفت‌هایی که بدست آورده، هنوز در پاسخ به برخی از پرسش‌ها ناتوان است. یوفوها یا اشیاء پرنده ناشناسی که در نقاط مختلف زمین دیده می‌شوند چه هستند؟ آیا ما در این جهان هستی پهناور تنها موجودات هوشمند خلق‌شده هستیم؟

آیا موجودات هوشمند دیگری به جزء ما نیز وجود دارند که به دلیل داشتن تکنولوژی بالاتر به راحتی می‌توانند خود را از انسان مخفی کنند یا در ابعاد دیگری زندگی می‌کنند؟ این‌ها سوالاتی است که پاسخی قطعی برای آن وجود ندارد!

به تازگی ویدئویی قدیمی که مهارت عجیب یک مرد آمریکایی در احضار یوفو‌ها را به تصویر می‌کشد دوباره به ویدئویی داغ تبدیل شده است. در این ویدئو که پیش‌تر از کانال تلویزیونی ABC۱۳ آمریکا نیز پخش شد یک مرد میانسال اهل لاس‌وگاس با خواندن وردی عجیب در حالی که دستانش را به هوا بلند کرده است ادعا می‌کند که یک یوفو را احضار کرده است.

در حالی که خبرنگار تلویزیونی، "مایک دلو" در کنار این مرد ایستاده و دوربین آسمان را نشان می‌دهد ناگهان یک یوفوی درخشان در بالای سر او و این خبرنگار ظاهر می‌شود.

بنا به آنچه این خبرنگار در این ویدئو می‌گوید او با این مرد اهل لاس‌وگاس قرار ملاقاتی در یک ساعت، در یک روز و در یک مکان مشخص تعیین کرده بود. در حالی که او به همراه یک فیلمبردار در محل قرار حاضر شده بود، هیچ شی پرنده درخشان یا یوفویی در آسمان دیده نمی‌شد. لحظاتی بعد و پس از شروع برنامه ناگهان یک شی درخشان که با سرعت زیادی در آسمان حرکت می‌کرد، در نزدیکی آن‌ها رویت و سپس ناپدید می‌شود.

بنا به ادعای این مرد لاس‌وگاسی، او این عمل عجیب را از طریق ذهن و ارتباط تله‌پاتی با یوفو‌ها به مدت ۲۵ سال به صورت مخفیانه انجام می‌داد و در این مدت موفق به احضار ۱۵۰ یوفو شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1980

حجم ویدیو: 25.84M | مدت زمان ویدیو: 00:02:15 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها