تصادف زنجیره ای در محور نجف آباد ۶ مصدوم برجا گذاشت

برخورد زنجیره ای چهار خودروی سواری تیبا، پیکان، سمند و mvm در محور ارتباطی نجف آباد بعد از پایانه به سمت فلکه فولادشهر روز جمعه موجب مصدوم شدن ۶ تن از سرنشینان این خودروها شد.

تصادف زنجیره ای در محور نجف آباد ۶ مصدوم برجا گذاشت

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان افزود: این حادثه ساعت ۱۹ و ۴ دقیقه امروز رخ داد و به محض اطلاع دو واحد آمبولانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند.

غفور راستین افزود: این حادثه ۶ مصدوم شامل دو خانم ۳۵ و ۳۷ ساله و چهار مرد در بازه سنی ۲۳ تا ۴۲ سال داشت که چهار نفر از آنها پس از انجام اقدامات درمانی اولیه بر روی آنها به بیمارستان شهید منتظری نجف آباد منتقل شدند.

وی ادامه داد: دو مرد ۲۳ و ۴۰ ساله از این مصدومان به دلیل رضایت ندادن برای اعزام به بیمارستان، به صورت سرپایی درمان شدند.

فوریت های پزشکی شهرستان نجف آباد با برخورداری از هفت پایگاه با هشت واحد امدادی، ۴۱ پرسنل و یک اتاق فرمان، به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی است.

شهرستان نجف آباد با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان است.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

منبع: ایرنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها