شرایط پیش‌فروش خودرو به مناسبت عید فطر اعلام شد

شرایط پیش فروش خودرو به مناسبت عید سعید فطر اعلام شد .

شرایط پیش‌فروش خودرو به مناسبت عید فطر اعلام شد

شرکت ایران خودرو اعلام کرده است به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر از تاریخ هجدهم تا سی ان خرداد ماه دناپلاس اتوماتیک را با شراط ویژه برای تحویل در تیرماه سال 1399 عرضه می‌کند.

بر اساس این گزارش ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است و در صورت ثبت نام از سوی مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوی شرکت ایران خودرو لغو خواهد شد.

مبلغ تخفیف اعلامی در بخشنامه با احتساب مالیات ارزش افزوده است.تنظیم صلح نامه در این بخشنامه تا یکبار قابل اجرا است.قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان تحویل مندرج در قرارداد تعیین خواهد شد .

سود مشارکت در این بخشنامه مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداکثر تا تاریخ مشخص شده در دعوتنامه محاسبه خواهد شد و لذا هرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز براساس سود مشارکت اعلامی در گویا براساس خودرو محاسبه خواهد شد.

سود انصراف مطابق جدول پیوست، بصورت سالیانه و حداکثر تا زمان انقضای دعوتنامه محاسبه خواهد شد و چنانچه انصراف قرارداد تا قبل از ارسال دعوتنامه باشد، سود آن بر مبنای مبلغ واریزی پیش پرداخت، محاسبه می گردد.

در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری (صرفاً به شرط تکمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه) یک درصد ماهانه (12درصد سالیانه) پرداخت می شود.

شرایط فروش دنا

شرایط عرضه دنا اتوماتیک

منبع: خبرآنلاین

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • حسنی
    0

    عرض سلام قیمت بالا ،کیفیت بسیار پایین نخرید تا ارزان شود.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      خوبه خر زیاده میخرن......

    • بهروز
      0

      تا مُفلص در جهان است ، مخلص در امان است...آقا هر کی داره و فکر میکنه قیمت و کیفیتش خوبه بخره ولی خواهشن عجز و ناله‌هاتون رو تو گزارشات تلویزیونی و پای مقاله ‌های مجازی نزارین...الان دیگه با این همه شاکی و نارضایتی از خودرو سازان کسی نمیتونه بگه من اطلاعی نداشتم پس خواهشا وقتی پول دادین و دیر بهتون تحویل دادن با اصلا ندادند حق ندارین تو خیابون جلوی نمایندگی‌ها اعتراض کنین و ترافیک بیجا درست کنین...مردم نمیتونن با این همه گرفتاری درگیر ترافیک شما دلالان به اسم خریدار باشند..

  • امین
    0

    با سلام ملت ایران لطفا نخورید این ماها هستیم که با خرید این خودرو های بی کیفیت و پر پول کردن مسولان دو شرکت خودرو بدبختی را برای کشور به ارمغان آوردیم

  • بهروز
    0

    مگه بنا نبود تا خودروسازان تعهدات قبلی رو تحویل ندادن حق ثبت نام نداشته باشن؟؟؟واقعا دلم به حال این ملت بدبختی که باز هم ثبت نام میکنن میسوزه...این کسانی که ثبت نام میکنن خائنین به ملت در فقر هستند و باعث امیدواری خودروسازان در اجحاف به مردم میشن...بخدا قسم حقشه که هم تحریم کنن خودرو و هم با خودروی کسی که خودروی صفر تحویل میگیره طور دیگری برخورد بشه..این ملت فقط زبان زور رو خوب میفهمن..

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      خدا را شکرمی کنیم هنوز زنده ایم

    • محمد
      0

      هرکی بخره هم به خودش اجحاف وستم میکنه هم به ما نخرید چه خبره یه ماشین چینی mvmیاlifanخیلی بهتره حتی جیلی در این ۴۰سال کم این دو شرکت خودرو با کیفیت فروختن بسه دیگه نمونه اش پراید چه خبر ۵۰ یا ۴۰ تومن به کجا میریم در اروپا شیر یا بنزین گرون میشه مردم نمیخرند اینجا هر چی گرون میشه مردم بیشتر میخرند مرغ ۵ ت شد ۹وشدتا۱۷ همه خریدند ولی المان شیر یه یوروشد ۱.۵یور مردم نخرید شیرهافاسدوانگلا مرکل بابت گرونی عذرخواهی کرد فردا شد یک یورو اینجا قبل خرید باید اول توذهنت قیمت قبلی رو سه برابر قیمت تصور بعد وارد مغازه بشی چه خبره ۸۰م الان واسه دنا بریزی سال دیگه بقیه اش رو بعد تحویل بدن با منت من به دیگران کا ندارم فقط خودم میگم نمیخرم حتی اگه با تاکسی رفت وامد کنم تا ارزون شود سزای گرونی نخریدنه این شرکت ها هم که به زور نمیفروشن به ما ....من که نمیخرم

  • کاربر ناشناس
    0

    درود گفتن و خوندن و عمل نکردن چاره ساز نیست،همت کنید کشورای پیشرفته در مقابل این همه اجهاف قد عمل میکنن ،نخرید تا ب این نتیجه برسن ک ملت باوفهم و شهور دیگه ،بازیچه دو خودرو ساز نمیشه ،بی کیفیت، و گرون و پول از جلو گرفتن ،نوبره بخدا....

  • کاربر ناشناس
    0

    پیش فروش۸۰میلیون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مملکته یااگول دزدها

  • جاسم محمدی مزرعی
    0

    معاملة خوبى نيست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها