رکورد عجیب علیپور در پرسپولیس/ بازگشت ماهینی پس از ۸ ماه به ترکیب

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فینال جام حذفی موفق شد از سد داماش گیلان بگذرد.

رکورد عجیب علیپور در پرسپولیس/ بازگشت ماهینی پس از ۸ ماه به ترکیب

در چارچوب دیدار نهایی رقابت‌هایجام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و داماش گیلانیان در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان برانکو به پیروزی یک بر صفر رسیدند. تنها گل این دیدار را علی علیپور به ثمر رساند تا رکورد جالبی را به ثبت برساند.

او که در لیگ با ۱۴ گل زده آقای گل پرسپولیس لقب گرفت با گلزنی در فینال نقش بسزایی در قهرمانی داشت و همچنین موفق شد اولین آخرین گل پرسپولیس در این فصل را وارد دروازه حریفان کند.

علیپور در هفته نخست لیگ در بازی با پدیده از روی نقطه پنالتی موفق شد دروازه حریف را باز کند و زمینه ساز کسب اولین ۳ امتیاز پرسپولیسی‌ها شود. مهاجم مازندرانی سرخپوشان در این فصل ۱۸ گل به ثمر رسانده و آقای گل این تیم در مسابقات مختلف است.

همچنین این نخستین گل مهاجم شماره ۷۰ پرسپولیس در جام حذفی این فصل نیز است و باید بدانید که او در بازی با پدیده، سپیدرود، نود و سپاهان نتوانست گلزنی کند.

حسین ماهینی، کاپیتان دوم پرسپولیس نیز که در بازی رفت دربی مقابل استقلال در مهر ماه از ناحیه رباط صلیبی مصدوم و از ابتدای سال ۹۸ به تمرینات گروهی اضافه شد، اما در طول این سه ماه هیچگاه در ترکیب قرار نگرفت و آمادگی بازی نداشت، اما در دقیقه ۹۴ بازی با داماش به جای سیامک نعمتی وارد زمین شد تا به مستطیل سبز بازگردد.

ماهینی ۳۲ ساله که سابقه طولانی بازی در پرسپولیس را دارد، برای فصل جدید برای حضور در ترکیب باید با مهدی شیری رقابت کند. او سابقه بازی در تیم‌های ملوان و ذوب آهن را دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها