گوگل از دسترس خارج شد

همیشه زمانیکه حرف از اینترنت به میان می‌آید، بسیار سریعاً سرویس گوگل را به خاطر می‌آورند.

گوگل از دسترس خارج شد

این غول دنیای اینترنت که با سرویس‌های فراوان خدمات متعددی را به مردم سراسر جهان ارائه می‌کند به نظر می‌رسد در ساعات اخیر با مشکلی مواجه شده است که در پی آن دسترسی کاربران به تعدادی از سرویس‌های این شرکت قطع شده است.

طبق اطلاعاتی که در سایت downdetector توسط کاربران ثبت شدهاست، برخی از خدمات شرکت گوگل مانند Google Assistant، Google Search، Gmail، Google Drive و ... برای کاربران در دسترس نیست. تنها در طی چند دقیقه شمار گزارشات اختلال در این سرویس‌ها از 7 عدد به بیش از 1300 عدد رسیده است و کمی بعد به 4373 گزارش رسید.

براساس گزارشات به نظر می‌رسد این اتفاق در مناطقی از جمله شمال شرق آمریکا، بخش‌هایی از تگزاس و جنوب کالیفرنیا، بخش‌هایی از انگلستان، آلمان و اتریش شدیدتر باشد. البته شایان ذکر است که این اختلال محدود به نرم‌افزارهای موبایلی گوگل نیست و گزارش‌ها درخصوص وجود مشکل در سرویس‌های کامپیوتر نیز وجود دارد.گوگل از دسترس خارج شد

دردسر برای دسترسی به سرویس‌های ریز و درشت گوگل

بسیاری برای افرادی که با این مشکل مواجه شده بودند گشت و گذار در دریای بیکران ویدئوهای یوتیوب تا زمان رفع مشکل را پیشنهاد داده بودند، اما از آنجاییکه این سرویس نیز متعلق به شرکت گوگل می‌باشد از اختلالات پیش آمده بی‌نصیب نمانده است. نزدیک به 20 هزار گزارش درخصوص وجود اختلال در یوتیوب نیز ثبت شده است که از میان آنها 42 درصد به پخش نشدن ویدئوها، 29 درصد به بازنشدن وبسایت یوتیوب و 28 درصد به عدم امکان ورود به حساب کاربری در یوتیوب اشاره کرده‌اند.

این گزارش‌ها در ساعت 23:27 شب گذشته (12 خرداد) آغاز شده و تا زمان نگراش این خبر هنوز دسترسی به این سرویس‌ها به حالت عادی بازنگشته است و حتی دلیل این اتفاق نیز مشخص نشده نیست.

منبع: سخت افزار مگ

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها