دستگيری 2 نفر از سرشاخه‌های شركت تلفيق هنر در اراک

رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مركزی گفت: در تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهی استان 2 نفر از سرشاخه‌های اصلی شركت تلفيق هنر در اراک شناسايی و دستگير شدند.

دستگيری 2 نفر از سرشاخه‌های شركت تلفيق هنر در اراک

سید نورالدین حسینی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی استان در انجام تحقیقاتی از فعالیت افرادی در کافی‌شاپی در سطح شهر برای جذب نیروی در شرکت غیرمجاز تلفیق مینا و خاتم هوشمند (تلفیق هنر) مطلع شدند و بلافاصله تحقیقات نامحسوس پلیس، برای بررسی این موضوع آغاز شد.

وی افزود: در هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی و با جمع‌آوری اسناد و مدارک موجود، دو نفر از سرشاخه‌های اصلی این شرکت شناسایی و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان دعوت شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد:‌ با تکمیل تحقیقات پلیس،‌ در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهمان برای برخورد قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

حسینی ادامه داد:‌ تبلیغات گسترده و فعالیت سرشاخه‌های اصلی این شرکت در فضای مجازی و از سویی قانونی جلوه دادن فعالیت این شرکت، باعث جذب و گرایش جوانان در این شرکت شده و بررسی‌های نشان از افزایش عضویت و ورود ناآگاهانه افراد مختلف به این شرکت شده است.

وی با بیان فعالیت غیرقانونی این شرکت گفت: شهروندان هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص فعالیت این شرکت را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.

منبع: فارس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • حمید
    0

    این خبر رو چرا الان پخش میکنید ؟ اسفندماه این اتفاق افتاده. و دادگاه قرار منع تعقیب رو اعلام کردو همون اسفند ماه پرونده بسته شده.

  • من
    0

    فقط می تونم بگم به حال سایت های خبری و مطبوعات کشور تاسف می خورم. کم شعور، کم سواد و غرض ورز. مشکل از شما نیست. اساس در خانواده شماست که ایراد همانجاست

    نظرات شما -
    • علی بنی جمالی
      0

      دمت گرم راست میگی خدا نگهدار تلفیقی است

  • مجتبی زحمتی
    0

    سلام.فعالیت این شرکت بصورت قانونی هست و با پروانه کسب داره کار خودشو انجام میده حکم صادره برای این موضوع روهم لطفا اطلاع رسانی کنید چراکه قاضی حکم خلاف نوشته های ذکر شده رو داده.بجا حمایت از فروش کالاهای داخلی و ۱۰۰ درصد ایرانی باعث تخریب و جلوگیری از این امر مهم که کشورما بشدت بهش نیاز داره نشید.۹۰ میلیارد تومان فروش صنایع دستی در یک ماه مبلغ کمی نیست.لطفا یکطرفه به قاضی نرید

  • سعید
    0

    این ماجراها مال الان نیست بابا. کلا این روند اشتباه کشور ماست. شرکت تلفیق جایگذین نفتی هست که پولش داره از جیب ما مردم ایران پرواز میکنه.با اطلاعات غلط لطفا جلوی پیشرفت همون چهارتا جوون رو نگیرین.یا حق

  • ناصر
    0

    اگر قانونی نیست پس چرا ساختمان این شرکت بسته نمیشود اگه اینطور هست بگید در اخبارسیماگفته شود

  • علیرضا اکبری
    0

    من دارم کار میکنم. بیاین منو بگیرین.

  • هستی
    0

    اخه چرا با منتشر کردن اخبار دروغ ذهن مردم رو خراب میکنید نون اجر کردن چه مزه ای میده؟؟؟ ۴۵هزارنفر کارگر مشغول کار بودن و پلن تلفیق بهترین پلن درامدزایی که بازاریاب هاش خوب پورسانت میگرفتن خدا پشت ما ست که میدونه کارما درسته خدا نگهدار تلفیقی هاست کار خوبه خدا درست کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها