علیزاده طباطبایی :

فیلمی که صداوسیما از نجفی پخش کرد مربوط به زمانی است که وی شهردار بود/ ما به عنوان وکیل باید در صحنه حاضر بودیم

وکیل نجفی گفت : فیلمی که صداوسیما از نجفی پخش کرد مربوط به زمانی است که وی شهردار بود و برای بازدید به پلیس آگاهی رفته بود.

فیلمی که صداوسیما از نجفی پخش کرد مربوط به زمانی است که وی شهردار بود/ ما به عنوان وکیل باید در صحنه حاضر بودیم

علیزاده طباطبایی وکیل محمدعلی نجفی گفت : به ما گفته شده بود بازسازی صحنه جرم ساعت 4 بعدازظهر انجام خواهد شد، اما قبل از ساعت 4 به محل رسیدیم و متوجه شدیم که بازسازی صحنه جرم ساعتی قبل از زمانی بود که به ما گفتند. ما از رئیس قوه قضائیه درخواست داریم تا برای رعایت قانون در این خصوص تذکر دهند.

وی همچنین با انتقاد از فیلمی که صداوسیما از صحنه ورود نجفی به پلیس آگاهی پخش کرد، گفت: صداوسیما فیلمی پخش کرد که نشان می‌داد دکتر نجفی وارد دفتر رئیس پلیس می‌شود و همه به صف ایستاده و احترام می‌گذارند.

این فیلم مربوط به زمانی است که نجفی شهردار بود و برای بازدید به پلیس آگاهی رفته بود و صداوسیما آن را به جای لحظه بازداشت پخش کرد که جای تأسف دارد. این موضوع باعث تخریب دکتر نجفی شد. ما خواستیم از خبرنگاری که این کار را کرده بود شکایت کنیم، اما دکتر نجفی قبول نکرد و گفت این خبرنگار انسان خوبی است و واقعیت‌ها کم‌کم رو می‌شود.

علیزاده‌طباطبایی گفت: ما به عنوان وکلای نجفی پیگیر پرونده هستیم و واقعیت‌ها را بیان خواهیم کرد.

وی گفت : ما همچنین به دنبال دلجویی از خانواده مقتول نیز هستیم؛ البته هنوز آن‌ها را پیدا نکرده‌ایم. ما به آن‌ها تسلیت می‌گوییم و از اتفاقی که افتاده است، متأثر هستیم.

منبع: شرق

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • hami
    0

    اینها توهین به شعور مخاطب است این فیلم دقیقا برای روز حادثه است و این موضوع در تمام وجوه قابل اثبات است. از حضور خبرنگار در همان اتاق و همان دفتر و دستک و حتی ظروف چای و میوه و برخوردهای رییس اگاهی . و وضعیت آقای نجفی همه خلاف ادعای وکیل نجومی بگیر است.

  • فاطمه اهواز
    0

    چ راحت میخواید دلجویی کنید بی انصافا ی زن بیگناه کشته ی بچه را یتیم کرده ی مادر داغ دل کرده شما فقد همین متعثر شدید برید گمشید عوضیا خاک توسرتون نجفی هرکی میخواد باشه امام زاده که نیست ی شهردار بوده باید چوبش بخوره

    نظرات شما -
    • Poj
      0

      در بیگناهی این زن شکی نیست. ولی از پست های اخرش مبنی بر مبارزه با ظلم و اینکه میخواهد ظلم را اشکار کند کاملا مشخص است که یک اتو ی بزرگ از خیانت اصلاحطلبان داشته و همین امر هم موجب شده اصلاحات خیانتکار اونو رکشن.

  • محمد
    0

    تو وکیلی اخه من نمیدونم کی به شما مدرک وکالت داده همه چیو از دید سیاسی نگاه نکن وکیل اون موقع که این قاتل شهردار بود رئیس آگاهی محمدیان بود حرف میزنی یخورده فکر کن ابله

  • پیر فرزانه
    0

    من به نوبه خود برای ا ین واقعه شخصا برای اقای دکتر نجفی متاثر شدم چون شخصیت اجتماعی وعلمی خیلی بزرگ است ولی خط ومشی این بزرگوار را قبول ندشته وندارم دوست عزیزم وکیل علیزاده طباطایی فقط کار خودت را انجام بده امروز موکل شما متهم به قتل عمدی است وحد نهایت مجازاتش قصاص پس دفاع حقوقی قضایی خودت را انجام بده واظهار فضل سیاسی برای وکیل در پرونده بی معنی است وسعی کن نقط نظر حقوقی راهم درست بیان کن

  • و
    0

    چطور خبرنگاران برخی رسانه ها قبل از ورود کارشناسان و پلیس در اطراف خانه متهم بودند انوقت شما وکلای متهم از ساعت ورود و حضور آنها و خودتان بی خبر بودید؟

  • ر
    0

    متهم مزبور حداقل با زنی ازدواج میکرد که رعایت شئونات اسلامی را رعایت می کرد همسر اول این متهم در عکس ها ظاهری مذهبی دارد و خود این متهم نیز بر اساس انچه از او میگویند مذهبی بوده اما همسر دوم او با ظاهری غیر مذهبی با او عکس های متعدد دارد که این عکس ها و حالات در شان یک مسئول عالی رتبه پا به سن گذاشته استاد دانشگاه نمی باشد این زن همسر دختر متهم مذکور است این متهم با این ازدواج دوم چه لطمات روحی بر همسر اول و خاصه دختر خود اورده خدا می داند

    نظرات شما -
    • مجید
      0

      هم سن دختر متهم

  • گلی
    0

    بچه ها کسی میدونه شوهر اول زن دوم دکتر نجفی کی هست.؟ مادر این مقتوله میگه شوهر اول دخترم مهندسه دکتر نجفی داماد هم داره یا نه ؟ عکسی از دخترش دیدین؟

  • شعر
    0

    پیرانه سَرم عشق جوانی به سر افتاد *** وان راز که در دل بنهفتم به در افتاد از راه نظر مرغ دلم گشت هوا گیر *** ای دیده نگه کن که به دام که در افتاد دردا که از آن آهوی مشکین سیه چشم *** چون نافه بسی خون دلم در جگر افتاد از رهگذر خاک سر کوی شما بود *** هر نافه که در دست نسیم سحر افتاد مژگان تو تا تیغ جهانگیر برآورد *** بس کشته ی دل زنده که بر یکدگر افتاد بس تجربه کردیم درین دیر مکافات *** با دُردکشان هر که در افتاد بر افتاد گر جان بدهد سنگ سیه لعل نگردد *** با طینت اصلی چه کند بد گهر افتاد حافظ که سر زلف بتان دست کشش بود *** بس طرفه حریفی است کش اکنون به سر افتاد

  • ل
    0

    نظر من کو ؟

  • گلشیفته
    0

    منم نظر نوشته بودم اما توی نظرها نیست

  • محمد
    0

    اره جون عمه ات، فیلم مال دوران شهرداریشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها