آینده رژیم صهیونیستی زوال و محوشدن از صحنه روزگار است

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: آینده رژیم صهیونیستی افول و زوال و محوشدن از صحنه روزگار است که این نوید را امام(ره) و رهبر معظم انقلاب با نگاه آینده نگری خویش داده‌اند.

آینده رژیم صهیونیستی زوال و محوشدن از صحنه روزگار است

زهره الهیان قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: این روز نقطه عطفی برای رساندن صدای ملت مظلوم فلسطین به جهانیان است؛ هر سال که پیش می‌رویم، این روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

وی افزود: هر سال شاهد هستیم که پیش از گذشته پایه‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به لرزه می‌افتد، زیرا که در این روز سایر ملت‌های آزاده در همراهی با ملت مظلوم فلسطین یک صدا ندای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند.

قائم مقام جمعیت رهپویان خاطرنشان کرد: امروز همه جهان به واسطه نامگذاری و برپایی این روز به ماهیت رژیم صهیونیستی پی برده‌اند و از این بابت این روز فراتر از بعد زمانی، بلندگویی برای فریاد ملت‌های مظلوم بر سر رژیم صهیونیستی غاصب است.

الهیان تاکید کرد: آینده رژیم غاصب صهیونیستی افول و زوال و محو شدن از صحنه روزگار است که این نوید را امام (ره) و رهبر معظم انقلاب با نگاه آینده نگری خویش به ملت مظلوم فلسطین داده‌اند.

وی گفت: تدبیر امام خمینی (ره) در اختصاص این روزبه مسئله آزادی قدس نشان از نگاه آینده نگری ایشان دارد که ثمرات آن امروز بیش از هر زمان دیگر برای ملت مسلمان آشکار است.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها