اکبری: خرمشهر برای هميشه سمبل مقاومت بزرگ مردان خواهد بود

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: خرمشهر برای هميشه سمبل مقاومت بزرگ مردان مظلومی است كه مفاهيم ايثار و شهادت را به زيباترين شكل ترسيم كرده‌اند.

اکبری: خرمشهر برای هميشه سمبل مقاومت بزرگ مردان خواهد بود

علی اکبری نماینده کرد بجنورد و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس، اظهار داشت: سوم خرداد 1361 در واقع روز حماسه جاودانه آزادی خرمشهر از چنگال رژیم بعث عراق و سند مقاومت و ایستادگی یک ملت شجاع و سلحشور در برابر تجاوز دشمن و فراتر از آن نظام سلطه و یکی از نشانه‌های پایداری آیات الهی است که خداوند آن را عبرتی برای ثابت قدم بودن اهل ایمان و بشارتی برای تمامی مسلمانان و هدایتی برای همه مظلومان جهان در برابر ستمگران جنایت‌ پیشه قرار داد.

وی افزود: حقیقتا آزادی خرمشهر تجلی گاه ارزش‌ها و افتخارات ایران و میعادگاه بزرگ مومنان و مجاهدان راه خدا و جلوه گاه مقدس عشق و ایثار و شهر پاک باختگان مکتب امام خمینی (ره) است؛ این شهر برای همیشه سمبل مقاومت بزرگ مردان مظلومی است که مفاهیم ایثار و شهادت را به زیباترین شکل ترسیم کرده‌اند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد:‌ فتح خرمشهر به عنوان حماسه همیشه جاویدان باقی خواهد ماند و حال وظیفه ما است که به عنوان وارثان و حافظان این ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان فرهنگ ارزشمند در جامعه تلاش و همت کنیم تا نسل‌های آینده با ایثارگری‌های پیش کسوتان جهاد، با آرمان‌ها و اهداف شهیدان و ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس و امام شهیدان آشنا شوند.

وی در خاتمه سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی «مقاومت، ایثار و پیروزی» را به ملت قهرمان و انقلابی ایران به ویژه مردمان خراسان شمالی و تمام سربازان و محافظان این مرز و بوم و ارزشهای اسلامی تبریک گفت.

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها