قاضی‌زاده: اقدام جدی برای بازسازی راه‌ها در کلات انجام نشده است

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامیگفت: اگرچه پاکسازی مناطق سیل‌زده از آلودگی‌های ناشی از سیل و توزیع مواد غذایی بین سیل‌زدگان تا حدی انجام شده اما بازسازی مناطق آسیب دیده به طور جدی آغاز نشده است.

قاضی‌زاده: اقدام جدی برای بازسازی راه‌ها در کلات انجام نشده است

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خسارات ناشی از سیلاب‌های اخیر در کلات گفت: ما در کلات چند مرحله سیل را داشتیم که اقدامات اولیه شامل پاکسازی منطقه از آلودگی‌های ناشی از سیل و توزیع مواد غذایی بین سیل‌زدگان تا اندازه‌ای انجام شده است.

وی افزود: ما در این سیلاب‌ها بحث تخریب راه‌ها و خسارت به مزارع را داشته‌ایم که هنوز جبران خسارت انجام نشده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین کانال‌کشی برای آبرسانی به مزارع به دنبال سیل‌های اخیر تخریب شده که کار جدی برای بازسازی این کانال‌ها انجام نشده است.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: اقدامات امدادی اولیه به سیل‌زدگان انجام شده اما در بحث بازسازی بخش‌های تخریب شده و اقدامات برای جبران خسارات زمین‌های کشاورزی انجام نشده است.

وی در پایان گفت: من آمار دقیقی از زمین‌های کشاورزی خسارت دیده در کلات ندارم چرا که سیل در 6-5 منطقه مجزا جاری شده و سیل در یک منطقه و به صورت یکپارچه نبوده و سیل هم در شهر کلات آمده و هم در مناطق اطراف.

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها