فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص): تمام تحرکات دشمن را شبانه‌روزی رصد می‌کنیم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: تمامی تحرکات دشمنان را در عمق مرزها بصورت شبانه‌روزی مورد ارزیابی و بررسی قرار داده و رصد می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص): تمام تحرکات دشمن را شبانه‌روزی رصد می‌کنیم

امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور در سایت‌های راداری خلیج فارس،گنو، فرماندهی اطلاعات و شناسایی الکترونیک(فاشا)، گردان موشکی اس200 و سایت‌های موشکی جزایر بوموسی و سیری این یگان‌ها را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.

امیر صباحی‌فرد در این بازدید گفت: ضمن نظارت و کنترل مرزهای هوایی کشور، تمامی تحرکات دشمنان را در عمق مرزها بصورت شبانه‌روزی مورد ارزیابی و بررسی قرار داده و رصد می‌کنیم.

بنابر این گزارش، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در این بازدید توان عملیاتی گروه‌های پدافند هوایی کیش، بندر لنگه و سایت قشم را همراه با معاونت‌های تخصصی قرارگاه پدافند هوایی ارزیابی کرد.

دریادار فدوی: دشمن می خواهد ما را تحت فشار قرار دهد

همزمان با خجسته میلاد امام حسن مجتبی (ع) و درآستانه سالروز فتح خرمشهر، گردهمایی پیشکسوتان، جانبازان و خانواده معظم شهدای دفاع مقدس با حضور دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان، مسئولین، پیشکسوتان ، جانبازان و خانواده شهدای 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم برگزار شد.

دریادار فدوی در این مراسم با تقدیر از مجاهدت های پیشکسوتان ، جانبازان و خانواده های آنان گفت: جانبازان عزیز که در دهه اول انقلاب اسلامی با جانفشانی خود تا مرز شهادت پیش رفتند و پای انقلاب ایستادند، در سال های بعد از مجروحیت با خانواده خود جهادی دوباره شکل دادند تا به همه عالم بفهمانند که می شود در همه شرایط بر قوانینی که خداوند سبحان مشخص کرده و تکلیف ماست، پایدار ماند و استقامت کرد و از هیچ یک از آرمان ها و ارزش های انقلاب کوتاه نیامد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به گزافه گویی های دشمنان در روزهای اخیر گفت: این روزها دشمنان ما سر و صدای زیادی می کنند ، می خواهند ما را تحت فشارهای متعدد قرار دهند ، اما با افتخار می گویم که انقلاب اسلامی در حال حاضر بسیار توانمندتر از گذشته است.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: پیروزی های جهان اسلام بر دنیای کفر و طاغوت به برکت جانفشانی ها و دلاورمردی های جانبازان و صدها هزار شهید انقلاب است تا این انقلاب را به دستان مبارک حضرت ولی عصر (عج) تحویل دهیم و همگان حلاوت حکومت عدل الهی را زیر پرچم سبز مهدوی بچشند.

سردار اباذری: صدای شکستن استخوان های آمریکا در جهان پیچیده است

همچنین سردار حمید اباذری، جانشین فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) روز سه شنبه در همایش تقابل ایران و آمریکا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) اظهار داشت: آمریکا هرگز توانایی مقاومت در برابر قدرت نیروهای نظامی و ملت ایران را ندارد و هر حرکت او با شکست مواجه می‌شود.

وی تصریح کرد: پای آمریکایی‌ها همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی و ورود امام راحل به کشور ایران قطع و همین موضوع سبب مخاطره منافع آنان در کشور ایران شد.

جانشین فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) افزود: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تمام توان و توطئه‌های خود را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفت اما هرگز به خواسته‌ها و آرزوهایش نرسید.

وی با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس در فقر تسلیحات نظامی به سر می بردیم، یادآور شد: امروزه از تجهیزات و امکانات نظامی پیشرفته برخورداریم و دیگر نیازی به دیگر کشورها نداریم.

سردار اباذری عنوان کرد: انتخاب مسیر موشک های دوربُرد را امروز خودمان تعیین می‌کنیم و هیچ کس اجازه دخالت در این زمینه را ندارد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای نظامی از اقتدار لازم برخوردارند، گفت: امروز کشور ایران به اعتراف ابرقدرت‌های جهان، چهارمین قدرت موشکی دنیا است.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) ادامه داد: زمان حضور ماهواره‌های آمریکایی بر بام تهران به پایان رسیده و امروز آمریکا منتظر حضور ماهواره‌های ایران در واشنگتن و نیویورک است.

وی یادآور شد: دوران جنگ در خرمشهر تمام شده و امروز پشت مرزهای تل آویو می‌جنگیم و اجازه هیچ نوع دست درازی به کشورمان را نمی‌دهیم.

سردار اباذری عنوان کرد: آمریکا امروز از جوانان قدرتمند و با اراده کشور ایران می‌هراسد و همین موضوع سبب نگرانی آنها از آینده خودشان شده است.
وی افزود: فضای مجازی امروزه در اختیار دشمنان قرار گرفته و بازگرداندن آن به حالت امنیت و سلامت جامعه نیازمند یک نگاه و اقدام جهادی است که باید انجام شود.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها