دهمرده: بارها از هیات رئیسه درخواست برگزاری جلسه غیرعلنی درباره معیشت مردم کرده‌ایم

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: معیشت مردم به شدت دچار اشکال شده و قرار بود یک جلسه غیرعلنی با مسئولین در این رابطه داشته باشیم و چندین بار رؤسا قول دادند که این کار انجام می شود اما غفلت صورت گرفت.

دهمرده: بارها از هیات رئیسه درخواست برگزاری جلسه غیرعلنی درباره معیشت مردم کرده‌ایم

حبیب اله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: معیشت مردم به شدت دچار اشکال شده و قرار بود یک جلسه غیرعلنی با مسئولین در این رابطه داشته باشیم و چندین بار رؤسا قول دادند که این کار انجام می‌شود اما غفلت صورت گرفت.

وی افزود: مطرح شد که 14 میلیارد دلار برای ارزاق و معیشت مردم در نظر گرفته شود، این 14 میلیارد دلار سرانجامش به کجا رسید لذا در این خصوص مورد اعتراض مردم قرار گرفته‌ایم.

نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: اثبات شده که هر کجا ما به جلو حرکت کرده‌ایم دشمن قسم خورده عقب نشینی کرده است و برعکس آن نیز وجود دارد، آمریکا جنگ اقتصادی و جنگ روانی را شروع کرده و از برجام خارج شده است، چرا دولت در این خصوص موضع گیری نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ما نباید مردم را ناامید کنیم چرا که در ابعاد مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ظرفیت دارد و باید از این ظرفیت در جهت منافع کشور استفاده کرد.

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • Poj
    0

    میگم چرا این چند روزه همه نماینده ها میان و شاخ و شونه میکشن واسه دولت؟؟؟ احیانا بخاطر این نیست که نزدیک به زمان انتخابات شدن؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها