واریز «وام ازدواج»۲۰ میلیونی به حساب فرزندان بازنشستگان تا عید فطر

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج به فرزندان بازنشستگان کشوری تا عید فطر به هزار نفر از بازنشستگان کشوری که فرزندشان در سال ۹۷ عقد کرده‌اند تعلق میگیرد.

واریز «وام ازدواج»۲۰ میلیونی به حساب فرزندان بازنشستگان تا عید فطر

میعاد صالحی در حاشیه نشست شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی که در وزارت کار برگزار شد اعلام کرد که امروز در راستای استفاده از ظرفیت نخبگان، سامانه جذب نخبگان در راستای کیفی سازی منابع انسانی در صندوق رونمایی خواهد شد.

وی افزود: این سامانه برای افرادی که شرایط لازم را برای حضور در پست‌های مدیریتی و هییت مدیره‌ها دارا هستند باز خواهد بود. از جمله شروط این ثبت نام برخورداری از سوابق امور اقتصادی و مدیریتی است که در نهایت امتیاز بندی، غربالگری و مصاحبه‌های حضوری انجام خواهد شد. در شرایط برابر فرزندان بازنشستگان کشوری در اولویت هستند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره وام های اعطایی صندوق نیز گفت: همانطور که وعده داده بودیم برای وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج به فرزندان بازنشستگان کشوری با اولویت آنها که کمترین دریافتی و درآمد را دارند انجام شد و اکنون در مرحله راستی آزمایی است و تا عیدسعید فطر به هزار نفر از بازنشستگان کشوری که فرزندشان در سال ۹۷ عقد کرده‌اند تعلق و به حسابشان واریز شود.

صالحی با بیان اینکه ۲۵ اردیبهشت ماه حقوق بازنشستگان کشوری بر اساس احکام جدید پرداخت شد گفت: معوقات فروردین ماه را نیز همراه با حقوق اردیبهشت واریز کردیم.

وی افزود: حقوق بازنشستگان با توجه به همسان سازی نیز افزایش یافت که علاوه بر ۴۴۰ هزار تومان افزایش سنواتی بود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره شفاف سازی در صندوق و برکناری یکی از مدیران هولدینگ های زیرمجموعه صندوق با حقوق بیش از ۳۰ میلیون تومان گفت: شفاف سازی را در پنج گام تعریف کرده بودیم که گام اول را برداشته ایم و هفته های آتی چهار گام دیگر را برمی‌داریم و به مردم اعلام می کنیم.

وی در پاسخ به اینکه چه تعداد مدیر دیگر در صندوق حقوق‌های بسیار بالا دارند؟ اظهار کرد: در صندوق متاسفانه به این شکل بوده است البته شاید حقوق‌های این چنینی دربرابر پروژه‌های بر زمین مانده عدد بسیار کمتری باشد. آنچه در گام دوم برای ما اهمیت دارد عملکرد و بازدهی مدیران است. به طور طبیعی ممکن است فشارهایی وارد شود، منافعی وجود دارد که به خطر می افتد. اما پای کار هستیم و کارمان را انجام می‌دهیم.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها