عضو شورای شهر بندرعباس استعفا کرد

پرویز سالاری عضو شورای شهر بندرعباس استعفا کرد.

عضو شورای شهر بندرعباس استعفا کرد

پرویز سالاری عضو شورای شهر بندرعباس در یکصد و هجدهمین جلسه شورای شهر بندرعباس جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا کرد.

در نطق پیش از دستور خود در یک‌صد و هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس که پیش از ظهر سه شنبه در صحن علنی شورا در حال برگزاری است، بیان داشت: گرامی می‌داریم آغاز خرداد ماه که نماد انسجام ملی و همدلی است و ملت ایران خاطرات تلخ و شیرین در این ماه تجربه کرد. از قیام خونین ۱۵ خرداد و ۱۴ خرداد که عروج بنیانگذار انقلاب اسلامی در آن رقم خورد. دشم به واسطه تنگناها و چالش‌های اقتصادی به دنبال تفرقه در بین مردم است و نمادهای سوم خرداد می‌تواند نماد همدلی و همبستگی باشد.

وی عنوان کرد: از شهروندان بندرعباس تشکر می‌کنم که در دو دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به بنده اعتماد کردند و همچنین از همکاران خوبم در شوراهای چهارم و پنجم که کمال همکاری را داشتند تشکر می‌کنم.

سالاری خاطرنشان کرد: با توجه به‌ضرورت و اجرایی شدن خیلی از مسائلی که به فروده مقام معظم رهبری با کسب اجازه از هیئت‌رئیسه و اعضای محترم شورا و شهروندان شهر بندرعباس استعفای خود را برای حضور در عرصه‌هایی که اهمیت آن شاید کمتر از شورا نباشد اعلام می‌دارم.

وی در قرائت متن استعفای خود عنوان کرد: رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر بندرعباس با سلام، خدمت به شهروندان شریف بندرعباس برای این‌جانب به‌عنوان برگزیده آن‌ها در دوره چهارم و پنجم شورای اسلامی شهر بندرعباس لذت‌بخش، خاطره‌انگیز، سرشار از نشاط و مایه عزت و مباهات است که در مقیاس وسیع‌تر و گسترده‌تر آن فلسفه‌ای برگرفته از آموزه‌های بلند دینی و ملی‌مان است که خدمت به مردم را شیرین، گوارا، واجب و مقدس می‌داند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: در طول دوران خدمتگزاری‌ام در شورای اسلامی شهر بندرعباس آنچه نصب العین بنده بوده تلاش مضاعف برای ساختن شهری توسعه‌یافته بر پایه معیارهای اسلامی ایرانی بود و در این راستا هم وجود نقاط قوت و ضعف ناخواسته در کارکرد امری طبیعی بوده و از روی محبت که صفت بارز شهروندان عزیز است کاستی‌های این خدمتگزار خود را به دیده اغماض می‌نگرند.

سالاری افزود: اکنون با مدد از الطاف خداوند تبارک و تعالی و طلب دعای خیر از همه مردم فهیم و آگاه و با نگاه امید به آینده روشن برای ایران اسلامی و هرمزگان سرافراز با درک ضرورتی پراهمیت در مسیر توسعه پیشرفت اجتماعی که در آینده‌ای نزدیک درباره آن بیشتر سخن خواهم گفت استعفای خویش را تقدیم می‌دارم.

وی اضافه کرد: بی شکر راهی که با اعتماد مردم آغاز کرده‌ام با جدیت ادامه خواهم داد تا بتوانم روزبه‌روز از ضعف‌ها و سو مدیریت‌ها کاسته و مانع از هدر رفت منابع، فرصت‌ها و اعتماد مردم شوم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: عمیقاً بر این موضوع رجاء واثق دارم که تحقق اسلامی جز با اتکا به اراده مردم و به میان آوردن ظرفیت‌های عظیم مردمی به‌ویژه جوانان میسر نخواهد بود و برای این منظور باید از اصلی‌ترین جلوه یعنی ارتقا کارآمدی شوراها و توانمند ساختن آنان آغاز کرد.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها