ادعاهای جدید سعید قاسمی از تشییع جنازه هاشمی رفسنجانی با تابوت خالی تا ارتباط نامشروع وزیر سابق با یک زن!


30 اردیبهشت 1398 - 15:40
5ce28b33bdb68_2019-05-20_15-40
سعید قاسمی در ادعای جدید خود گفته؛ تابوتی که مردم ساعت‌ها برای آن عزاداری کردند و در پشت آن ساعت‌ها از دانشگاه تهران به بهشت زهرا رفتند، خالی بوده و تابوت اصلی هاشمی رفسنجانی در بهشت زهرا بوده است.

سعید قاسمی در ادعای جدید خود گفته؛ تابوتی که مردم ساعت‌ها برای آن عزاداری کردند و در پشت آن ساعت‌ها از دانشگاه تهران به بهشت زهرا رفتند، خالی بوده و تابوت اصلی هاشمی رفسنجانی در بهشت زهرا بوده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

30 اردیبهشت 1398 - 15:40

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


15

نظرات 7
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مجتبی 3 10 پاسخ 1398/2/31 -09:35

با این حرف چی را میخواهی ثابت کنی شماها صفت مگس را دارید که هیچ وقت روی گل نمیشینه روی کثافت میشینه

ناشناس 4 12 پاسخ 1398/2/31 -09:07

من بعد از دیدن نظر دکتر روانپزشک ایشون،نظر میدم ،واقعا رو اعصابه و میدونم که بازیچه دست بعضی گروه هاست

جواد ابراهیمی 5 2 پاسخ 1398/2/31 -01:44

حاجی امام گفت نگزارید ملکت دست نااهلان بیفتد خدای راست مگی سر این کارا چقدر جوان از راه به بیراه افتادن

یه نفر 1398/3/1 -01:43

برو بابا

اکبر 0 0 پاسخ 1398/2/30 -21:17

بدون شرح....!

بی 4 12 پاسخ 1398/2/30 -20:25

هر چند از ان مرحوم هم خوشم نمی امد ولی از این ادم متنفرم

رضا 1398/2/31 -07:44

هر چند ترا نمی شناسم ... اما بنده نیز از تو متنفرم ./ و خبره فوری که دوباره لباسه فتنه پوشیده ! تاریخه سخنرانی هم اعلام کنید لطفاً

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
;
پیشنهاد ما
روش‌های عجیب و ترسناک اعدام در کره شمالی را بشناسید/ از خوراک سگها و ماهی‌های گرسنه شدن تا اعدام با ضد هوایی و خمپاره/ آیا کیم جونگ اون برای قتل مخالفانش از "پرستوها" استفاده می‌کند؟
یارانه می‌تواند یک میلیون تومان شود / آمریکا احمق است که با تحریم، ما را از نفت فروشی عبور می‌دهد/ هر ایرانی برای جبران ورشکستگی موسسات مالی، 500هزار تومان از جیب داد
حذف بخش‌هایی از لایحه تامین امنیت زنان به ضرورت بوده است/ مراحل ورود زنان به استادیوم در حال طی شدن است/نوار بهداشتی هیچگاه جزو ممنوعه‌های کمک رسانی نبوده است/ در تلاشیم تا دیه زن و مرد برابر شود
دعوت از چهره‌های ضدجنگ آمریکایی به مجلس ایران برای مقابله با سیاست های ترامپ / باید بر افکارعمومی آمریکا برای مقابله با جنگ طلبی کاخ سفید، اثر گذاشت
وصیت می‌کنم بدنم را تکه تکه کنید!
ایران به وقت مناسب می‌تواند ضرباتی به آمریکا بزند/ هزینه جنگ آمریکا با ایران به مراتب بیشتر از جنگ با عراق است
خبر اعدام زیر ۱۸ساله‌ها از گوشه و کنار به گوش می‌رسد/ به دنبال اصلاح قانون هستیم/ به نظر فقها امید بسته‌ایم