بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 از بازی GTA طرفدار بیشتری دارد

با اعلام مدیر شرکت راک استار، بخش آنلاین عنوان Red Dead Redemption 2 طرفداران بیشتری را نسبت به عنوان GTA دارد.

بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 از بازی GTA طرفدار بیشتری دارد

شرکت راک استار یکی از شرکت‌های قدیمی سازنده بازی‌های ویدیویی آمریکایی است که عنوان برتر دنیا یعنی GTA را ساخته است. این شرکت همچنین عناوین پرطرفدار دیگری نظیر Red Dead Redemption و Bully را روانه بازار کرد که فروش بسیار خوبی کردند. جدیدترین عنوان این شرکت Red Dead Redemption2 نام دارد که در سال 2018 روانه بازار شد.

این عنوان به دلیل داشتن سابقه بسیار خوب و داستان جذاب توانست نظر بسیاری از گیمرها را به محض انتشار اولین تریلر جلب کند. داستان این عنوان روایتگر افرادی است که پس از انجام دزدی نافرجامی مجبور به فرار شده‌اند. این افراد پس از فرار از کوهستانی پوشیده از برف سر در آوردند و در این راه برای آن‌ها مشکلاتی پیش می‌آید که کاربر باید با این مشکلات مقابله کند.

با اعلام مدیر اجرایی شرکت راک استار، بخش آنلاین عنوان Red Dead Redemption 2 از زمان عرضه تاکنون ، کاربران بیشتری را نسبت به عنوان GTA در همین مدت زمان جذب کرده است. اما این آمار صرفا برای بخش آنلاین است و شامل فروش بازی نمی‌شود. از لحاظ فروش نسخه‌های فیزیکی عنوان Red Dead Redemption در مدت یک سال پس از عرضه توانست ۲۳ میلیون نسخه فروش کند این در حالی است که عنوان GTA در مدت یک سال توانست ۳۴ میلیون نسخه را به فروش برساند.
پر طرفدار بودن بخش آنلاین عنوان Red Dead Redemption 2 بسیار طبیعی است چرا که این عنوان جدیدترین بازی منتشر شده از شرکت راک استار است و از عرضه بخش آنلاین عنوان GTA مدت زمان بسیار زیادی می‌گذرد. و این احتمال وجود دارد که بخش آنلاین عنوان رد دد نیز پس از گذشت زمان طرفداران خود را از دست دهد.

همچنین مدیر شرکت راک استار اعلام کرد Red Dead Online نهایتا تا دو ماه آینده در وضعیت آزمایشی خواهد بود که علت آن هم بررسی ایرادات موجود و رفع آن‌هاست و پس از آن، این بخش وارد نسخه اصلی خود خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها