پلمب ۱۲ واحد صنفی در اراک به علت عدم رعایت شئونات ماه رمضان

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: از آغاز ماه رمضان تاکنون ۱۲ واحد صنفی متخلف در اراک به علت عدم رعایت مقررات اماکن عمومی و شئونات ماه رمضان پلمب شده اند.

پلمب ۱۲ واحد صنفی در اراک به علت عدم رعایت شئونات ماه رمضان

سرهنگ محمود خلجی اظهار داشت: با توجه به مطالبات شهروندان و در اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی و پیشگیری از وقوع تخلفات صنفی و رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اراک با همکاری اتحادیه‌های صنفی، در هفته اول این ماه از ۴۳۰ واحد صنفی در سطح شهرستان اراک بازدید کردند.

وی افزود: در طرح مذکور علاوه بر پلمب ۱۲ واحد، به ۳۶۵ واحد صنفی تذکر ،۶۴ واحد صنفی اخطار رفع نقص و ۱۲ واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمب داده شد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به استمرار طرح‌های نظارتی پلیس بر اصناف تا پایان ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: برنامه‌ها و اقدام‌های کنترلی و نظارتی واحدهای صنفی از سوی پلیس تشدید شده و بی تردید با واحدهایی که خارج از چارچوب قانون، شئون و هنجارهای جامعه در ماه رمضان عمل کنند، برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

خلجی با اشاره به برخی مصوبات لازم از سوی پلیس به منظور ارائه خدمات از سوی برخی اصناف به شهروندان در ماه مبارک رمضان افزود: فروش و ارائه هرگونه مواد خوراکی و آشامیدنی از سوی اغذیه فروشی‌ها و رستوران‌ها از اذان صبح تا مغرب به جز موارد استثنا ممنوع است و تمامی صنوف مجاز به فعالیت نیز باید در هنگام فعالیت، اقدام به استتار کامل واحد صنفی خود به منظور حفظ و حرمت شئونات اسلامی ماه مبارک رمضان کنند.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها