مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در گفتگو با خبر فوری:

تجاوز معلم به دانش آموز دختر رامیانی بزرگ نمایی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: موضوع تجاوز معلم 60 ساله به دانش آموز دختر کلاس چهارم در روستای نارکلا رامیان بزرگ نمایی است.

تجاوز معلم به دانش آموز دختر رامیانی بزرگ نمایی است

احسان گوهری راد در گفتگو با خبر فوری در خصوص کودک آزاری یکی از معلمان روستای نارکلا رامیان، اظهار کرد: موضوع تجاوز این معلم به دختر کلاس چهارم که در فضای مجازی و برخی سایت‌ها مطرح شده بزرگ نمایی است.

وی افزود: تجاوزی در کار نبوده و این دانش آموز و خانواده وی ادعای آزار و اذیت توسط معلم را دارند و آموزش و پرورش هم این موضوع را از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری کرده است.

گوهری راد تصریح کرد: متاسفانه این موضوع در فضای مجازی با آب و تاب مطرح شده و مردم فکر می‌کنند چه اتفاقی رخ داده است، تمام این مسائل در حد ادعا و اتهام بوده و هنوز چیزی ثابت نشده است.

وی ادامه داد: دانش آموز ادعا کرده که مورد آزار و اذیت قرار گرفته و بدنم لمس شده و بر اساس این ادعا پرونده تشکیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه این معلم نیروی بازنشسته 60 ساله و باسابقه است، گفت: این فرد تا کنون هیچ تخلفی در پرونده خود نداشته و ما از زمان مطرح شدن این موضوع وی را از کار معلق و با توجه به حساسیت‌های موجود، مراجع قضایی تصمیم به بازداشت وی گرفته و ما هم معلم دیگری را جایگزین کرده‌ایم.

گوهری راد افزود: تجاوز به دانش آموز دختر کلاس چهارم و آن هم در مدرسه دور از ذهن است اما اگر چنین چیزی ثابت شود ما به طور جدی برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما بیشتر از خانواده دانش آموز در حال پیگیری این اتفاق هستیم اما دامن زدن به این موضوع در فضای مجازی موجب ایجاد حواشی برای خانواده وی خواهد شد.

منبع: خبر فوری

73

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مهان
    0

    خدا جواب همه کسایی که ابن تهمت رو زدن بده این آقا رو ترور. شخصیت کردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها