عنوان Rage 2 پس از عرضه، دو بسته الحاقی دریافت خواهد کرد

شرکت بتسدا اعلام کرد که عنوان Rage 2 دارای دو بسته الحاقی خواهد بود که در تاریخ‌های مشخص عرضه خواهند شد.

عنوان Rage 2 پس از عرضه، دو بسته الحاقی دریافت خواهد کرد

شرکت بتسدا یکی از شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدیویی است که بیشتر عناوین این شرکت در سبک اکشن و ماجراجویی ساخته شده‌اند. یکی از عناوین این شرکت که توانست طرفداران زیادی را جذب این شرکت کند، عنوان Rage بود. این عنوان در سال ۲۰۰۷ برای کنسول‌های ایکس باکس، پلی استیشن ۳ و پلتفرم کامپیوتر منتشر شد که روایتگر داستانی پساآخرالزمانی بود. گیمر در هنگام ورود به این بازی شاهد صحنه دلخراش از ساختمان‌های تخریب شده و شهری بود که هیچ اثری از مردمانش نمانده است.

کره زمین در این عنوان بر اثر برخورد شهاب سنگی بزرگ به آن نابود شده و به بیابانی بی آب و علف تبدیل شده است. اما افراد باقی مانده در این عنوان در پناهگاه‌های محافظت شده‌ دولت زندگی می‌کنند. پس از مدتی دولت از آزمایشی موفقیت آمیز برای مردم صحبت می‌کند و به آنها می‌گوید با انجام این آزمایش‌ها می‌توانند به نوع جهش یافته خود تبدیل شوند.

اما این آزمایش‌ها جواب برعکس داد و مردمانی با ظاهری عجیب به وجود آمدند. هدف گیمر در این عنوان مبارزه با افرادی است که این آزمایش‌ها را تکرار می‌کنند و باید با ورود به آزمایشگاه آن‌ها اطلاعات این افراد را بدست بیاورد. شرکت بتسدا پس از کسب موفقیت در نسخه اول این عنوان تصمیم گرفت نسخه دوم این سری را نیز بسازد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از این عنوان منتشر نشده است اما می‌دانیم عنوان Rage 2، مانند بسیاری از عناوین موجود در بازار ، تک نفره است. شرکت Bethesda تازگی اعلام کرد این عنوان قرار نیست بدون بروزرسانی بماند و شرکت‌های سازنده قصد دارند این عنوان را مانند عناوین آنلاین بروزرسانی کنند. قرار است برای این عنوان دو بسته الحاقی منتشر شود که یکی در ماه اوت و با نام Rise of the Ghosts و بسته دیگری هم در ماه نوامبر عرضه خواهد شد.
در حالی که اطلاعات زیادی از این بسته‌های الحاقی توسط شرکت سازنده اعلام نشده است، اما این شرکت‌ها به گیمرهایش قول داده است در هر بسته‌ای که عرضه شود، داستان، سلاح و منطقه‌ای جدید به بازی اضافه شود. همچنین شرکت بتسدا اعلام کرد این بسته الحاقی رایگان است و گیمر نیازی به پرداخت هزینه برای دریافت این بسته‌ها ندارد. یکی از این بسته‌های الحاقی تا پایان سال ۲۰۱۹ و بسته دیگر به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۰ در دسترس تمامی کاربران قرار خواهند گرفت.

این عنوان در ۱۴ می ۲۰۱۹ برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها