رادیو سرنا ، رادیو برگزیده کاربران فضای مجازی

رادیو سرنا ، رادیو برگزیده کاربران فضای مجازی

رادیو اینترنتی سرنا در مدت کوتاهی که از تاسیس آن می گذرد، با تلاش و پشتکار شبانه روزی توانست بار دیگر از سوی مخاطبین به عنوان رادیوی اینترنتی برتر انتخاب شود و این مسئله بخاطر حمایت ها و دقت مخاطبین در انتخاب رادیوی مناسب و برنامه های با کیفیت است.


گفتنی است رادیو اینترنتی سرنا که در حال حاضر اپلیکیشن آن نیزفعال می باشد با بخش های متعددی چون ؛ "شیپور" شامل مهمترین رویداد های فرهنگی هنری ایران و جهان ، "موسیقی من" با گزینش بهترین آهنگ های منتخب روز دنیا ،"صدای شما " شامل آثار برگزیده توسط صدای ارسالی مخاطبین ، "فال گوش " مجموعه ای از برنامه های رادیویی در قالب طنز ، "بالن خیال" منتخبی از نواهنگ های معروف در بین اهالی فرهنگ و هنر و بخش پایانی "سخن کتاب " شامل پادکست های خوانش شده از کتاب های مشهور جهان می باشد که تا کنون سه بار از سوی کاربران کافه بازار به عنوان اپلیکیشن برتر انتخاب گردیده است .
این رادیو در وب نیز بسیار موفق عمل کرده است. رادیو سرنا با طراحی منحصر به فرد خود و به دلیل رعایت اصول فنی در سال گذشته به آدرس www.radiosorna.com در جشنواره وب ایران عنوان برترین رادیو اینترنتی را کسب نمود.

1

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محبوبه ی شیردل انجی خان
    0

    سلام در شاد هم وارد کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها