پاسخ تند به عضو شورای شهر

عبدالملکی: نه کتری و قوری بدهید، نه عکس بگیرید

سارا عبدالملکی پاسخ مسئولین شورای شهر کرج را که برای تجلیل از او یک کتری و قوری به او هدیه داده بودند، داد!

عبدالملکی: نه کتری و قوری بدهید، نه عکس بگیرید

صبح امروز، سارا عبدالملکی با انتشار یک ویدیوی جنجالی در صفحه شخصی اینستاگرام خود، موجی از انتقادات را به سمت مسئولین شهر کرج روانه کرد. عبدالملکی که چندی پیش در مسابقات پاراقایقرانی عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرده بود، با نشان‌دادن یک کتری و قوری، خبر داد که مسئولین شورای شهر به منزل او آمده و اینگونه از او تجلیل کرده‌اند. انتشار همین ویدیو در صفحه شخصی عبدالملکی که بیش از 125 هزار دنبال‌کننده دارد، جنجال بسیاری را درست کرد.

او در ادامه اعتراضش نسبت به این هدیه مسئولان ورزشی و دولتی کرج، گفته بود که ابتدا فکر کردم مسئولین دارند با من شوخی می‌کنند؛ اما چند ساعت بعد تماس گرفتند و گفتند اگر مدل کتری و قوری را دوست نداری، می‌توانی به آن مغازه‌ای که تهیه کرده‌ایم، بروی و چیز دیگری انتخاب کنی! اینجا بود که از شدت ناراحتی اشک ریختم.

اما بعد از این اظهارات عبدالملکی، کریم قدیانلو (عضو شورای شهر محمدشهر کرج) و اکبر نظری (مسئول کمیته جوانان این شهر) طی یک مصاحبه با روزنامه شهروند اظهار داشتند که همین کتری و قوری را هم از روی محبت خریده‌اند تا دست خالی به خانه سارا عبدالملکی نروند. آن‌ها اعلام کردند که هیچ وظیفه‌ای برای تقدیر از ورزشکاران ندارند و این کتری و قوری را هم اکبر نظری با هزینه شخصی خودش تهیه کرده است!

اما در واکنش به این مصاحبه، سارا عبدالملکی طی یک گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" پاسخ کریم قدیانلو و اکبر نظری داد. عبدالملکی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: «تمام حرف‌های این دو نفر دروغ است. آقای نظری همه‌چیز را به این علت گردن می‌گیرد که بگوید ماجرا به شورای شهر ربطی ندارد؛ درصورتی‌که این ماجرا کاملا به شورای شهر مربوط است. آن‌ها وظیفه دارند از ورزشکاران حمایت کنند و این موضوع جزء وظایف آن‌ها درج شده است. اگر وظیفه ندارند، پس چطور با ما عکس می‌گیرند و در صفحات شورای شهر منتشر می‌کنند و در کنار عکس ما می‌نویسند که حامی ما هستند و تشکر می‌کنند؟»

1878891

عبدالملکی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «آن‌ها می‌گویند وظیفه‌ای ندارند؛ اما در مصاحبه‌شان اعلام کردند که تخفیف و ... برای ورزشکاران در نظر دارند. ما که این مواردی که آن‌ها می‌گویند را ندیدیم؛ اما اگر واقعیت هم داشته باشد، نشان می‌دهد که صحبت‌هایشان ضد و نقیض است. اگر در حیطه کاری آن‌ها نیست، پس تخفیف هم نباید برای ما قائل باشند.»

عبدالملکی در ادامه گفت: «رئیس شورای شهر، آقای آجرلو، آقای عزیزی، آقای قدیانلو به‌همراه یک خانم که نمی‌دانم چه کاره هستند اما همیشه در این مواقع حضور دارند، به منزل ما آمدند و آن کتری و قوری را برای ما آوردند. من هیچ انتظاری از کسی، به‌ویژه آن‌ها، نداشته و ندارم؛ اما سؤال این است که اگر تقدیر از ما در حیطه کاری آن‌ها قرار ندارد پس چرا به خانه ما می‌آیند؟ کاش سایر ورزشکاران هم شهامت داشته باشند و بگویند این مسئولین از کدام حمایت صحبت می‌کنند؟»

این قهرمان پاراقایقرانی کشورمان در پایان صحبت‌هایش گفت: «من می‌خواستم با انتشار آن ویدیو، آن‌ها را متوجه اشتباهشان کنم؛ اما آن‌ها نمی‌خواهند اشتباه خود را قبول کنند. خیلی زشت است که نمی‌خواهند یک معذرت‌خواهی کنند. اشکالی ندارد که بگویند ما اشتباه کردیم.»

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • ناشناس
    18

    عروسک دارا و سارا می خواهی عموجون ؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      اصلا معلوم نیست که کارمند کدوم اداره هستین و از طرف کدوم شورای شهر نظر دادین :-(

    • مجید نوری از سبزوار
      3

      به نام خدا
      اگر مسوولین این شهرستان وظیفه ای ندارن ، پس لطفا بفرماین اولا چرا عکس می گیرن و برای بالا دستی هاشون " گزارش کارکرد " درست می کنن و مستند سازی انجام می دهند ؟
      ببخشید ها ، حاج آقای پیش نماز اداره ی ما ، وسط صحبت های بین دو نماز ، گوشی اش را به یکی از آبدارچی ها داد و گفت از من در حال صحبت " عکس " بگیر تا برای گزارش کارکرد هام " عکس مستند " داشته باشم . ما می دانیمک این عکس ها برای گرفتن " حق ماموریت ها " و اضافه کاری های آقایان لازم هست .
      دوما بفرمایند با میلیاردها بودجه ای که سالانه تحویل می گیرن ، کجا میبرن و خرج چه ها می کنن ؟؟؟؟
      هزینه ی این قوری و کتری نهایتا یک میلیون شده باشه . بقیه ی اون چند ده میلیارد کجا رفته ؟؟؟
      واقعا نمیشد برای تقدیر از قهرمان های ملی حداقل دو سه تا سکه طلا می گرفتین ؟ نه از جیب خود تون ، بلکه از بودجه ای که در اختیار تون گذاشتن و باید سالانه تنخواه درست کنید.
      وقتی برای مراسم سخنرانی فلان مسئول در اداره چند ده میلیون هزینه فاکتور می شود ، واقعا خرید یک جایزه ی در خور قهرمان ملی انتظار بالایی است ؟؟؟؟؟

    • ناشناس
      1

      چرا قهرمانی ایشان به شما برخورده عرب

    • من
      2

      عروسک دارا سارا برای بچت بگیر بالام جان البته با دست رنجت نه با پول بیت المال

  • 18

    همین هم از سرت زیاد است عامو !!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      ساندیس خور ها جا نمونید کامنت بزارید پول حرام بگیرید

    • 3

      تو که فکر کنم از ته عربی .

  • ناشناس
    1

    دزدهای شورای شهر

  • ناشناس
    1

    بنده خدا ها ،،سكه وأرز را جاي ديگر خرج مي كنند

  • ناشناس
    1

    🤣😆😂

  • بی طرف
    3

    همین که جلوی مسابقه رفتند را نمبگیرن برو خدا را شکر کن

  • ناشناس
    2

    نفست گرم شیرزن ایرانی

  • خخخ
    1

    کلا معذرت خواهی هم جز خط قرمز ها شده است می دونی چرا ؟ چون معنی نداره مردم پر رو می شن

  • ناشناس
    1

    مرادردیست اندردل که گرگویم زبان سوزد دگرپنهان کنم ترسم که مغز استخوان سوزد

  • ناشناس
    1

    عزیزم کتری وقوری دادند به نشانه اینکه ما معتقدیم جای خانم تو آشپز خونست نه میدان ورزش .

  • ناشناس
    1

    خیلی ها محتاج همین کتری و قوری هستند پس ناشکری نکن

    نظرات شما -
    • خخخ
      0

      خخخ تو از همونایی که کلا ئنبال یکیی ازش تشکر کنی خخخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها