نانسی عجرم: امیدوارم تیم ملی ایران ببازد!

نانسی عجرم آرزوی پیروزی مصر مقابل ایران را در جام جهانی کرد.

نانسی عجرم: امیدوارم تیم ملی ایران ببازد!

نانسی عجرم، خواننده سرشناس لبنانی، با انتشار استوری‌ای در اینستاگرام به دیدار حساس تیم‌های ملی ایران و مصر واکنش نشان داد. او ضمن تمجید از عملکرد تیم‌های عربی در رقابت‌ها، نوشت که این تیم‌ها در حال ثبت نتایجی تاریخی هستند و با نمایش‌های خود باعث افتخار هوادارانشان شده‌اند.

بخوانید:
روایتی از حضور گوگوش در مراسم عاشورا/ ویدئو

عکس‌های منشوری عروس ابراهیم تاتلیسس جنجالی شد

امیر مقاره خواننده، در موکب‌های امام حسین(ع)

عجرم در ادامه با اشاره به عملکرد مصر و دیگر تیم‌های عربی، از تلاش آن‌ها برای سربلند کردن نام کشورهایشان قدردانی کرد و در پایان نیز برای تیم ملی مصر در دیدار برابر ایران آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند مقابل ایران به پیروزی برسد.

این استوری نانسی عجرم در حالی منتشر شده که دیدار ایران و مصر یکی از حساس‌ترین مسابقات این مرحله محسوب می‌شود و واکنش این خواننده لبنانی در شبکه‌های اجتماعی نیز مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

photo_2026-06-26_20-20-18

 
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 37
  • J

    نانسی عجرم از کی تا حالا آدم شده . مهم هیفا وهبیه

    نظرات شما -
    • ناشناس

      میگم دعواشون چی بوده 🫠با ایران ؟ قضیه نانسی چیه با ایران و ایرانیا عجیبه آدم آخه بیخودی چرا از کسی وکسانی خوشش نیاد

  • ناشناس

    آن که به ما ... بود ، کلاغ ... دریده بود .

  • ناشناس

    😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

  • 🌹

    من پدرم عربه اصیل هست اصله اصل تازه از اون عرب معمولیا هم نیستیم شجره دار هستیم
    ولی مادرم آریایی اصیله اصیله اصیل ۷ لنگ نه از اون لرهای چمیدونم لرالکی که لرنیستن اصلا ً خب ولی هیچوقت والا آرزو نکردم واسه بدی تیم‌ها همیشه میگم تیمی که خوب بازی کنه باید بحقش برسوننش وگرنه حقشون را بقیه ضایع کردن باظلم ☹️

    نظرات شما -
    • ناشناس

      پلاستیک فروشم نمونه کارم

  • ناشناس

    ولی آخرش نفهمیدم مشکل نانسی چیه با این خاک
    😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

    نظرات شما -
    • ناشناس

      مشکلش اون تحقیری هستش که ایرانیها بهش کردن!

    • ناشناس

      ضایع شده سوخته

  • ایرانی

    اين دماغو کیه

  • ناشناس

    آن فالو

  • عرب

    عرب برای عرب دعا کرد ، اشکال کجاست ، مگر تیم های عربی تنها با ایران بازی دارند ،

    نظرات شما -
    • ناشناس

      🙂 لابد یه قضیه ای هس که ما نمی دونیم جریان نانسی عِجرَم چیه

  • ناشناس

    تو هم نگی باخت دارن علتشم اینه که دیگه فوتبال درایران پا نمیگیره و مُرده 😐

  • ناشناس

    😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

  • 🪴

    ولی آخرش دشمنی نانسی با هر ایرانی معلوم نیست چیه 😂 ولی با من نمیتونه دشمنی کنه باهرکس دشمنه از من گفتن🤟🏻 😜🤟🏻

    نظرات شما -
    • ناشناس

      لبنانی عزیز دل

  • ناشناس

    تیمای عربی که دروازه‌شون سوراخ سوراخ شده

  • ناشناس

    واقعا عربا به چیشون افتخار می کنن؟ و چرا با ما بدن؟

  • رزیتا

    عرب دماغو آدم شده 😂😂😂

  • رزیتا

    فعلا که پول یک عده از مردم کشورت رو ما داریم میدیم زیادی زر نزن نون تافتون

  • ناشناس

    خب هرکی یک تیم داره که طرفدارش هست. مسلما نمی‌توانست بخواد هر دو تیم برنده بشن.
    منم امیدوارم تیم ملی زودتر برگرده و دیگه صعود نکنه تا خانواده هاشون بیشتر از این دلتنگی نداشته باشم🤣🤣🤣🤣

  • ناشناس

    اگر بگیره میگن دلش پاک بود ولی اگر این طور نشد تلاش بچه هامون نتیجه داد🤲 تکلیف پاکی این بنده خدا چی میشود؟🤔 کی می‌دونه🧐😜

  • ناشناس

    نانسی دمش گرم حرف دل هشتاد میلیون ایرانی رو زد

  • ناشناس

    به پشه که رو بدی درخواست فرودگاه می کنه، ۴۷ سال نمک به حرامی.... قابل توجه عاشقان لبنان!!

  • ناشناس

    آب که سربالا بره؛ قورباغه ابوعطا میخونه.
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • ناشناس

    برو بابا تو برو جلوی عربها قر بده زیاد حرف نزن

  • ناشناس

    حزب الله نانسی رو شلاق نمیزنه واسه خوانندگی ؟؟

  • ناشناس

    بیا اینم لبنان

  • ناشناس

    آب و بریزه همونجا که میسوزه بازنده اصلی خود لخت و عورشه

  • ناشناس

    ما هم همینطور

  • ناشناس

    این ملت لبنان که عرازشه براشون جون و ناموسشونو دادن

    نظرات شما -
    • ناشناس

      ما طرفدار حزب الله لبنان هستيم نه لبنان ،الان شما ايراني هستي منم ايراني ،ولي شما سلطنت طلبي من نيستم

  • ناشناس

    اینکه یک عرب برای پیروزی عربها دعا کنه طبیعیه ، اینکه ثروت ایران را خرج عربها کنی احمقانه است .

  • ناشناس

    قایل توجه طرفداران ایرانی اش

  • ناشناس

    خیلی خبر مهمی بود!!

  • ناشناس

    فک کرده کی هست نانسی قرقرو