ژیلا صادقی : علی کریمی درسته که از ایران رفت ولی ما علی کریمی های زیادی داریم که داخل کشور هستند/ ویدئو
ژیلا صادقی در گفت و گویی گفت: علی کریمی درسته که از ایران رفت ولی ما علی کریمی های زیادی داریم که داخل کشور هستند وطن فروشی میکنند مثل حمید فرخ نژاد که دمش را گذاشت روی کولش و فرار کرد و حالا مجبور است که تبلیغ یک کافه را بکند تا به او پول بدهند.
پرستو و مجیزگو هم خیلی داریم
دقیقا حرف صادقی درست است به نظر من علی کریمی هایی که در داخل به کشور خیانت میکنند بیشتر از خارج نباشند کمتر نیستند.
به خدا تو عمرم آدم به این پررویی ندیدم،خودش تبعه آمریکاس ،برای دیگران نسخه میپیچه،پارتی این کیه خدا میدونه