قاب احساسی از پژمان جمشیدی در مراسم عزاداری امام حسین (ع)
پژمان جمشیدی، شب گذشته در مراسم شب تاسوعای حسینی در یکی از هیئتهای عزاداری حضور یافت و در حالی که به شدت تحت تأثیر فضای معنوی مراسم قرار گرفته بود، با چشمانی اشکبار در حال سوگواری دیده شد؛ تصاویری از حضور او به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و توجه کاربران را به خود جلب کرد.
پژمان جمشیدی که در یک سال گذشته روزهای پر فراز و نشیبی را در عرصه کاری و رسانهای پشت سر گذاشته، شب گذشته در مراسم تاسوعای حسینی حضور یافت. او در فضای معنوی هیئت عزاداری، در حالی که اشک میریخت به عزاداری پرداخت و تصاویر ثبتشده از این لحظات، بازتاب گستردهای در شبکههای اجتماعی داشت.
گفتنی است با وجود برخی شایعات مطرحشده، این بازیگر ممنوعالکار نیست و هماکنون فیلم سینمایی «آنتیک» با بازی او در حال اکران است.
![]()
با عزاداری امام حسین علیه السلام هم مشگل دارید؟!!!
اولاً هنوز چیزی ثابت نشده ، خبرفوری تند تند خبر می رفتی یادت رفته ...
دوماً در توبه باز است