.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}
چرا مربی ماسک زده ولی مجری نزده؟ویروس هوشمنده فقط اونایی ک لباس نظامی دارن رو هدف قرار میده
وایییییییی خدا بکشتت دیونه خونه ست...یه پیروزی دیگه🤣🤣🤣
از ترسش ماسک زده
مردم ایران چقدر بیچاره هستن که با شما مریض های روانی جانی زندگی میکنن.
✔️👍👏
بح بح چه کار نیکی 😍 ازین کارا بیشتر بکنین 👏
کل کشور را زمره جنگ کردن بی شرف ها
خدایا بسه دیگه...!!!
سیمای میلی.
این حرکات فقط از روی ترسه
بزارید برم من ناموساااااااااااااا
کجا بری؟ تازه مهمونی شروع شده
خوب شد مهاجرت کردم