تصاویر جنجالی؛ پدر مهران غفوریان افسر ساواک بود؟/ ویدئو

چند روز  گذشته ویدئویی از اعترافات مقامات و بازجوهای ساواک در فضای مجازی بازنشر شده که در آن یکی از ساواکی‌ها به نام خسرو غفوریان با عنوان مدیر پشتیبانی بخش آموزش ساواک در حال تعریف و صحبت درباره امام خمینی است.

تصاویر جنجالی؛ پدر مهران غفوریان افسر ساواک بود؟/ ویدئو

photo_۲۰۲۴-۰۵-۰۳_۱۲-۱۶-۱۹

شباهت چهره‌ این فرد با مهران غفوریان و هم‌نام بودنش با این بازیگر سینما و تلویزیون گمانه‌زنی‌ها را درباره‌احتمال اینکه خسرو غفوریان همان پدر مهران باشد افزایش داد. عبدالرضا داوری، فعال رسانه‌ای و مشاور سابق محمود احمدی‌نژاد، در این باره در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشت: «چند شب قبل در شبکه مستند، فیلم کنفرانس مطبوعاتی کارکنان ساواک در سال ۱۳۵۸ پخش شد. نکته جالب در این ویدیو، معرفی خسرو غفوریان به عنوان مدیر پشتیبانی بخش آموزش ساواک است.

خسرو غفوریان، پدر مهران غفوریان است که ۲۰ سال کارمند ساواک بود، و پس از آزادی از زندان، چند سال قبل درگذشت.» این در حالی است که مهران غفوریان پیش از این تصویری از پدرش در لباس نیروی دریایی منتشر کرده بود و نوشته بود: «بابا جونم خیلی دلم برات تنگ شده ، میدونم که هوامو داری میدونم که یک روز دوباره میبینمت ،دوستت دارم بابا روز پدر رو بهت تبریک میگم جناب ناخدا خسرو غفوریان».

البته بسیاری از کادر ساواک ارتشی بودند و این دو می‌تواند منافاتی نداشته باشد اما تا اعلام موضع غفوریان نمی‌توان قضاوت کرد.

منبع: تابناک
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    چشمان و تاسی سر مهران غفوریان بازیگر شباهت زیادی به این کارمند ساواک خسرو غفوریان دارد!

    نظرات شما -
    • مهدی
      2

      صبحت به خیر عزیییییییییزم

  • ناشناس
    0

    خب که چی ؟
    زمان شاه جمعیت ایران ۳۶ میلیون آدم بود هر کسی هم یه کاری داشت یکی ساواکی بود یکی ارتشی بود یکی ژاندارم بود یکی آژان بود یکی کارمند بود یکی کارگر بود یکی هم بازاری بود یکی هم دله دزد بود .
    البته دله دزد های اون زمان الان میلیاردی اختلاس میکنن فرقش فقط همینه

  • مسعود
    3

    ما همون موقع که پدر ایشون افسر نیروی دریایی در پایگاه دریایی بوشهر بود حضور داشتیم و با پدرم (که جوونتر بود) از قبل انقلاب هم خدمت بود..مرحوم از افسران خوشنام و باسواد ارتش بود که کوچکترین ارتباطی با ساواک نداشت چون دو رده کاملا تخصصی و متفاوت بودن..خدایش بیامرزد

  • ناشناس
    9

    فکرشو بکنید.بابا ساواکی خدابیامرزتت.روحت قرین زندان هایی که صدای شکنجه افراد بیگناه عرش رو بلرزه درمیاورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد