اولین عکس از همسر و دختر خواننده معروف

مهستی اولین بار سال 1346 در 21 سالگی با کورس ناظمیان اهل کرمانشاه و رئیس شرکت واحد ازدواج کرد که ثمره آن تولد دختری بنام سحر در سال 1347 شد.در نهایت چند سال بعد این زندگی به طلاق ختم شد.

اولین عکس از همسر و دختر خواننده معروف

مهستی متولد 25 آبان 1325 در تهران، خواننده بود. مهستیبا صدای موروثی که از مادرش به ارث برد به بانوی آواز گل ها و دل ها مشهور شد، 2 بار ازدواج کرد و تنها صاحب یک دختر شد و در نهایت بخاطر سرطان درگذشت. مهستی نام اصلی اش خدیجه دده بالا بود که در خانه او را افتخار صدا می زدند. مهستیدر خیابان عین الدوله (ایران) به دنیا آمد و تنها یک خواهر بزرگتر از خود بنام هایده داشت، همانگونه که از نام خانوادگی اشان مشخص است آنها اصالتا ترک می باشند. مهستی مادرشان خانم زینت بلغاری، مولودی خوان سفره ها و مراسم مذهبی بود و این دو خواهر اغلب کنار مادر در مراسمات، مولودی خوانی می کردند.

مهستی

ازدواج اول

بانو مهستی اولین بار سال 1346 در 21 سالگی با کورس ناظمیان اهل کرمانشاه و رئیس شرکت واحد ازدواج کرد که ثمره آن تولد دختری بنام سحر در سال 1347 شد.در نهایت چند سال بعد این زندگی به طلاق ختم شد.

مهستی که علاقه زیادی به همسرش داست با این طلاق بسیار غمگین شد و ترانه های بیا خونه، بازیچه و آهنگ دلقک را خطاب به کوروس ناظمیان خواند.

ازدواج دوم

مهستی قبل انقلاب برای دومین بار با بهرام سنندجی صاحب کارخانه کفش ازدواج کرد اما این زندگی هم در نهایت به جدایی ختم شد و دیگر ازدواج نکرد.او و دخترش سپس با مادر و خواهرش تا انقلاب در آپارتمانی در منطقه فرمانیه تهران زندگی می کردند.

مهستی

خروج از ایران

مهستی به همراه مادر و خواهرش 7 شهریور 1357 پس از انفجار در سینما رکس آبادان به لندن رفت و با وقوع انقلاب دیگر نتوانست به ایران بازگردد.

بعد از یکسال حضور در لندن سال 1358 به آمریکا مهاجرت کرد و اواخر این سال به پیشنهاد پرویز قریب افشار اولین آلبوم موسیقی خود را در آمریکا منتشر داد.

منبع: اقتصاد100
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    1

    روح همه درگذشتگان شاد!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همه ؟؟؟

  • ناشناس
    0

    خدا رحمتش کنه

  • ناشناس
    0

    روحش شاد و یادش گرامی.

  • ناشناس
    0

    دروغه محضه چون این دو خواهر خواننده ، خواهر و بردرانی هم دارد فکر کنم ۵ خواهر و سه برادر دارد برادر زاده اش در ایران دوبلور بود بعد از چند سالی رفت امریکا پیش عنه خود یعنی این خواهر ان خواننده

  • دومان
    0

    روح هر دوشون قرین رحمت . هنوز با شنیدن صداشون حس زندگی در رگهای آدم روان میشه.

  • ناشناس
    1

    عكس خانم حميرا و پرويز ياحقى را اشتباها به جاى خانم مهستى و همسرشان همرسانى كرده ايد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها