واکنش نیوشا ضیغمی به حضور رضا رویگری در سالمندان

استوری جدید نیوشا ضیغمی درباره رضا رویگری را در ادامه می بینید.

واکنش نیوشا ضیغمی به حضور رضا رویگری در سالمندان

 رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که این روزها در آسایشگاه کهریزک به سر می‌برد، و خبر غم انگیز اینجاست که این بار، او فیلم بازی نمی کرد و روایت زندگی و در دل واقعی خود را به دوربین می گفت: مرا اینجا رها کرده و رفته اند، اینجا برایم مثل زندان است، نجاتم دهید! نیوشا ضیغمی به این روایت دردناک واکنش نشان داده که در ادامه می بینید.

واکنش نیوشا ضیغمی به حضور رضا رویگری در سالمندان

واکنش نیوشا ضیغمی به حضور رضا رویگری در سالمندان 

نیوشا ضیغمی با انتشار یک استوری ابراز همدردی با رضا رویگری داشته که در استوری بیان کرده است:

دیدن این تصاویر و شنیدن حرف های شما حالم را دگرگون کرد

چه دنیای عجیبی!!

چی شد که ما به اینجا رسیدیم؟؟

از اونجایی که خیلی از هنجارها از یادمان رف و ناهنجارها برایمان عادی شد؟

از اونجا که مفهوم عش و خانواده را از یاد بردیم؟

از اونجا که انسان ها برایمان حکم کالا را پیدا کردند و هر زمان فرسوده شدند دورشان انداختیم؟؟

از اونجا که فقط برایمان منفعت لحظه ای مهم شد؟؟

کاش یادمان بماند که مرز بین داشتن و نداشتن، بودن و نبودن خطی ست از مو باریک تر

شاید این فردای یکی از ما باشد.

ماجرای زندگی رضا رویگری

ماجرای زندگی رضا رویگری واقعیت ماجرا بر ما پوشیده است و نمی دانیم چه اتفاقاتی افتاده که این هنرمند سرشناس سینمای ایران، سر از خانه سالمندان درآورده و اینک از مردم می خواهد نجاتش دهند.

سوالی که بعد از انتشار این ویدئو در افکار عمومی پیش آمده این است که خانواده او چه کسانی هستند؟

رضارویگری، پیشتر با "فرشته میرهاشمی" زندگی مشترک داشت. همسر سابق اش، روان شناس بود ولی سپس از هم جدا شدند و رویگری در سال 1392 و در سن 67 سالگی با "تارا کریمی" ازدواج کرد؛ ازدواجی که بسیار جنجالی شد چرا که همسر جدید او، 23 سال داشت و 43 سال از او کوچک تر.

خود رویگری در این باره گفته است: چندسال پیش برای برنامه ای به شیراز رفته بودم. تارا یک دوست به نام ستاره داشت که دوست مشترکمان محسوب می شد. ستاره به تارا گفت که یک دوست هنرپیشه ام برای چند روز به شیراز می آید و اسم من را برد، تارا هم گفت که تا به حال اسمش را نشنیده و نمی شناسمش! به هرحال ستاره و تارا برای استقبال من به فرودگاه آمدند و همانجا برای اولین بار همدیگر را دیدیم. تا من را دید، گفت آقای رویگری چقدر شما خوش تیپ هستید! همانجا بود که عشق شوری در میان ما نهاد!

در این سال ها، چند باری هم که رویگری درباره همسرش تارا کریمی حرف زده، او را ستوده، مخصوصاً بعد از این که پس از سکته مغری رویگری پرستاری اش را می کرده است.

با این حال، او در ویدئویی که از کهریزک منتشر کرده، گفته است که همسرش سیمکارت اش را برداشته و یک سیمکارت ایرانسل داخل گوشی اش گذاشته و او قادر به ارتباط با کسی نیست ( و البته ما فقط روایتگر گفته های رویگری هستیم و طبیعتاً بی اطلاع از آنچه بین این دو گذشته است).

از سکته مغزی تا خانه سالمندان

از سکته مغزی تا خانه سالمندان از سکته مغزی تا خانه سالمندان

این بازیگر سرشناس، 5 سال قبل سکته مغزی کرد و از آن زمان تا کنون درگیر درمان بوده است.

 او سال های سختی را پشت سر گذاشت. خودش در این باره می گوید: این روز‌ها در خانه‌ام و مریض و وضع مالی خوبی هم ندارم. فیزیوتراپی و هزینه اجاره خانه و هزینه‌های روزمره زندگی توان من را گرفته و روز‌های سختی را می‌گذرانم.

ویگری ادامه می دهد: هیچکس در این روز‌ها حالی از من نپرسیده است، انگار نه انگار اصلا من وجود دارم و هنوز نفس می‌کشم. تا وقتی که می‌توانستم کار کنم از من کار کشیدند و حالا که به سختی راه رسیده‌ام گوشه خانه افتاده‌ام و کسی خبری از من نمی‌گیرد. این همه سال برای هنر و فرهنگ این مملک و مردم خوبم زحمت کشیدم، اما در آخر این وضعیت من است.

و ناگهان خبر رسید که در خانه سالمندان کهریزک رهایش کرده اند...

منبع: تیتر برتر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • پدر
    5

    جناب آقاي رويگري اين هم از دستاوردهاي انقلابي هست كه شما با سرود خوندن بوجود آورديد. اينقدر سينه چاك داديد فقط هم خودتون رو و هم ملت رو بيچاره كرديد . اين حكومت نه براي شما كه بلندگوي نظام بوديد ارزش قائله نه براي خانواده شهدا و نه براي جانبازان جنگ .... خود كرده را تدبير نيست . ولي بازم براي شما آرزوي سلامتي و زندگي بهتر رو داريم .

  • ناشناس
    2

    سوال پیش میاد که اولن کی رها کرده
    دومن اگه همسرشون اینکارو کرده با اجازه کی بوده
    سومن بایدخانه سینما برای هنرمندان پا به سن گزاشته شرایطی فراهم کند یا مثلن خانه هنرمندانی ساخته شود که این عزیزان آنجا باشند اگر کسی رو ندارند مردمه هنر دوست هستند که . و نیز کمک مالی ،شماره حسابی چیزی ...

  • ناشناس
    1

    اگر هر یک از بازیگران تئاتر، تلویزیون و سینما همت کنند و نفری ۱۰۰ هزار تومان جهت کمک مالی به اداره زندگی هنرمند پیشکسوت آقای رضا رویگری اختصاص داده و جمع آوری کنند مشکلات مالی او اعم از هزینه اجاره بها مسکن، هزینه غذایی، هزینه های درمانی و دارویی، توانبخشی و هزینه پرستاری از وی تأمین خواهد شد. همسر خانم نیوشا ضیغمی نیز به تنهایی می توانند در تأمین این هزینه ها مشارکت داشته باشند و خود را در ثواب این امر خیر سهیم کنند. مگر آقای رضا رویگری چقدر زنده است؟!

  • ناشناس
    0

    خیلی ناراحت شدم هنرمند محبوب ولی متاسفانه انسانها تو این حکومت زود فراموش میشندمانند شجریان حبیب شهریاری فردوس حیاتی فردین بهروز وووووبسیاری از دیگران ما اشتباه کردیم هنوزم اشتباه میکنیم کسانی که انقلاب کردند فراری اعدام خانه نشین و دیوانه شدن باشد که مردم بیدار شوند

  • هشدار به آقایان
    3

    آقای رویگری حیف مردان که بخواهند زن بگیرن زنان همه شان یه مشت فرصت طلبی هستن که فقط از مردان پله ترقی برای خودشان درست می کنند و مرد که ناتوان شد یا باید خانه سالمندان برود و یا طلاق می گیرند

  • ناشناس
    0

    خانم ضیغمی شما که پول پارو می کنید به جای شعار به هم کار خودتون کمک کنید

  • محسن
    4

    حقشه

  • قاسم
    3

    حقتهه

  • ژاکلین
    0

    خوب ایشون زن گرفت که پیری و کوریش تنها نشه نگو جااش توو مسجد شد...

  • ژاکلین
    0

    نیوشا عجب متنی ارائه داد هرهرهر

  • ا
    0

    اون روز که با این زن خوش خوشانت بود فکر اختلاف سنی چهل پنجاه سال را میکردی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها