تغییر مدیریتی در بزرگترین رسانه بخش خصوصی کشور / فاطمه محمدزاده خداحافظی کرد، مصطفی انتظاری مدیرمسئول خبرفوری شد

مجموعه رسانه‌ای خبرفوری به‌عنوان بزرگترین رسانه خصوصی کشور، از امروز شاهد تغییر مدیریتی خواهد بود.

تغییر مدیریتی در بزرگترین رسانه بخش خصوصی کشور / فاطمه محمدزاده خداحافظی کرد، مصطفی انتظاری مدیرمسئول خبرفوری شد

 براساس حُکم ابراهیم طوسی، صاحب امتیاز خبرفوری و موافقت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از امروز، دکتر مصطفی انتظاری هروی به‌عنوان مدیرمسئول پایگاه خبری خبرفوری، جایگزین دکتر فاطمه محمدزاده شد.

دکتر فاطمه محمدزاده که از سال ۹۶ مدیرمسئولی خبرفوری را برعهده داشت، دارای مدرک دکتری علوم سیاسی، از چهره‌های نام‌آشنای حوزه رسانه و صاحب اثر در حوزه روابط بین‌الملل است.

مصطفی انتظاری هروی، مدیرمسئول جدید خبرفوری دکتری علوم سیاسی داشته و مدرس دانشگاه است. او قریب به دو دهه سابقه فعالیت رسانه‌ای در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

گفتنی است، مجموعه رسانه‌ای خبرفوری، بزرگترین رسانه خصوصی در فضای مجازی است که در بسترهای متکثر و متنوع رسانه‌ای خود، بیش از ۱۰میلیون مخاطب دارد و به زبانهای مختلف محتوای رسانه‌ای تولید کرده و نشر می‌دهد.

در ادامه یادداشت‌هایی از مدیران مسئول گذشته و جدید خبرفوری را می‌خوانید:

خبرفوری؛ الگوی جدید رسانه‌های نوین در کشور

به قلم دکتر فاطمه محمدزاده

photo5870703596637632636

رسانه تجربه زندگی به توان دو است، هر آنچه که زیسته ای در ابعاد وسیعتری به تو نشان میدهد، می توان زندگی را در نگاه مردم دید، با مشکلات آنان دسته و پنجه نرم کرد، پای درد و دل آنان نشست و برای رساندن صدای آنان به گوش مسئولان فریاد زد، فریادی که شاید گاهی تبعاتی را برای تو به بار آورد اما مهم رسالت رسانه و وظیفه خطیر اطلاع رسانی است.

امروز پس از 16 سال فعالیت رسانه ای که 10 سال آن در حوزه مدیریت رسانه ای سپری شد در ایستگاه آخر فعالیت رسانه ای ام، افتخار می کنم به گذشت 6 سال مدیرمسئولی دررسانه مردمی خبرفوری، که امروز در 7 سالگی اش یکی از رسانه های طراز اول در کشور محسوب می شود و خوشحالم که توانسته‌ام به سهم خود در ایجاد این جایگاه گامی هرچند کوچک بردارم.

در خبرفوری روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم تا این رسانه توانست به بلوغ و بالندگی برسد و امروز یکی از تاثیرگذارترین رسانه های کشور باشد. در ابتدای مسیر، کار رسانه داری خبرفوری با کمتر از 5 نفر آغاز شد و قدم به قدم پیش رفت و امروز در اوج بالندگی اش خانواده ای بیش از 200 نفر دارد. در کنار زیبایی‌های کار رسانه‌، دشواری هایی نیز بر ما حاکم می شد، دشواری هایی که مدیران مسئول به خوبی آن را درک می‌کنند، کسانی که مسئولیت حقوقی رسانه‌ها بر دوش شان است و باید در قبال اخبار منتشر شده پاسخگو باشند.

امروز نگاهی به سامانه ابلاغیه های قضایی ام (ثنا) انداختم از تعداد ابلاغیه های موجود در آن که بگذریم، هر کدام از آنها برگ زرینی بود در راستای مطالبه گری! گرچه شکایت افراد حقیقی و سازمان‌های حقوقی از خبرفوری که در تمامی آن ها به دلیل انتشار اخبار مورد شکایت قرار گرفته بودیم، کام ما را تلخ می کرد و لحظات دشواری را در کش و قوس دادگاه و گذراندن روال قانونی پرونده بر ما تحمیل می کرد اما به لطف خدا تا به امروز در هیچ پرونده ای خبرفوری به انتشار اخبار خلاف واقع متهم نشده و تمامی پرونده‌ها علیه آن مختومه شد.

با این حال سختی زیادی در این ایام بر ما تحمیل شد که در نبود آن می توانستیم با انرژی بیشتر به مطالبه گری از مسئولان بپردازیم اما هنوز تا رسیدن به مطلوب و شکل گیری فضای نقد رسانه ای در کشور فاصله داریم. از همین رو شاید بتوان گفت مدیریت یک رسانه در کنار افتخارات و مطالبه‌گری‌هایش برای مردم، سختی‌هایی هم دارد که شاید روزی برسد که توان تحمل آن سختی ها بر ما تاخت شود و ترجیح دهیم به دیگر جنبه‌ها و فرصت های زندگی توجه کنیم.

کناره گیری از مدیرمسئولی خبرفوری، که سالها در آن نفس کشیده ام و در کنار یک تیم حرفه ای زندگی کرده ام، گرچه برایم دشوار است اما زندگی جاریست و گاهی لازم است مسیرهای جدیدی را در سطوح دیگر تجربه کنیم‌. از صاحب امتیاز خبرفوری، ابراهیم طوسی به خاطر اعتماد و همراهی همیشگی اش سپاسگزارم و از تمامی همکارانم در مجموعه خبرفوری تشکر می کنم که با سخت کوشی، تعهد و خلاقیت به رشد این مجموعه کمک کردند. بی تردید خبرفوری در ایجاد الگوی جدید رسانه های نوین کشور نقش مهمی داشت و آینده روشنی برای آن می توان متصور شد. برای دکتر مصطفی انتظاری مدیر مسئول جدید خبرفوری آرزوی موفقیت دارم و خوشحالم که ایشان که در گذشته مدیرعامل خبرفوری بودند این مسئولیت را نیز برعهده می گیرند. به اهداف بلند این رسانه مردمی ایمان دارم و همیشه از طرفداران آن خواهم بود.

به آینده خوش آمدید...

به قلم دکتر مصطفی انتظاری هروی

photo5870703596637632638

 
در روزگاری که تصویر رسانه‌ای واقعیت‌ها، اهمیتی بیشتر از واقعیت پیدا کرده و رسانه‌ها نزدیک‌تر از همیشه، در دستان‌ مخاطبان جا خوش کرده‌اند، تلاش برای انتشار اخبار درست، با بیشترین سرعت، تبدیل به یک رسالت ناگزیر برای خبرنگاران در سرتاسر جهان شده است.
 
خبرفوری که در حال حاضر به سه زبان و ویژه هشت کشور دنیا محتوای تولیدی و اقتباسی در اختیار میلیونها مخاطبان خود قرار می‌دهد، تلاش دارد تا سهمی در بر دوش گرفتن این رسالت عظیم داشته باشد. پذیرفتن مسئولیت صحت تک تک اخباری که در این مجموعه رسانه‌ای بزرگ و مستقل تولید و منتشر می‌شود، از عهده یک شخص خارج است، اما تکیه بر یک تیم حرفه‌ای، جوان، پُرکار و خلاق، این غیرممکن را ممکن می‌کند.
 
خبرفوری همچون گذشته، به پشتوانه بزرگترین سرمایه خود، که اعتماد مخاطبان است، راه پُر فراز و نشیب اطلاع‌رسانی را با قدرت دنبال کرده و در رقابت با رسانه‌های بزرگ جهانی، برای اثرگذاری مطلوب بر افکارعمومی جهان همچنان تلاش می‌کند.
 
آینده را افکار امروز ما می‌سازد و رسانه‌ها، به اندیشه‌های ما شکل می‌دهند؛ پس مفتخریم که سهم کوچکی از این آینده باشکوه داشته باشیم.
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 22
  • یلدا
    3

    از دانشگاه امام صادق اومده؟

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      چند روز بگذره معلوم میشه چیکارست. از جنس افراطی ها.. یا فراجناحی ها.. به نظر من خانوم محمدزاده تا حدود زیادی فراجناحی و محترم بود و فراجناحی بودنش ادا درآوردن نبود..مثل هممون که یه اصولی داریم .. ولی پادوی احزاب نیستیم

  • مرجان
    0

    به به، مبارکه

  • پرسشگر
    5

    سرکار خانم دکتر فاطمه محمدزاده ، برای شما آرزوی پیروزی در تمام مراحل زندگی را دارم ، چرا که خبر فوری برای من به سایت اول خبری در مرورگرهای کامپیوتر منزل و محل کار تبدیل شده بود و جالب اینکه تا امروز متوجه علتش نشده بودم یعنی اصلا نمیدانستم که یک سایت خبری هم مانند روزنامه یا مجله دارای مدیر مسئول هست ! در هر حال از شما و سایر دست اندرکاران خبرفوری سپاسگزارم .

  • مورخ
    3

    به هر دو بزرگوار خسته نباشید میگویم و امیدوارم مشی مردمی و صراحت خود را حفظ نمایند و این تغییر مسئولیت موجب تغییر و تکامل بیشتر این شبکه مردمی شود .....

  • سرباز کوروش
    4

    آرزوی موفقیت و سلامتی دارم واسه همه دوستان..نه حرف دارید نه حریف......

  • میرزاقلمدون
    2

    حالا که همه تریپ شفافیت برداشتن چه خوب بود که شماهم منابع درآمدی هلدینگتونو اعلام کنید

  • شهلا
    4

    فعلا خبر فوری از زمان تغییرات ریاست جمهوری ظرف دو سه ماهه گذشته خیلی محافظه کار و بد شده امیدواریم با این تغییرات مجددا به رسالت اصلی خودش برگرده و همینطور امیدوارم که جناب دکتر مصطفی انتظاری هروی روش مطالبه گری از مسئولان این کشور را فراموش نکنند

    نظرات شما -
    • محدثه
      4

      فعلا که خط به خط از بیبیسی پیروی میکنه .. دیگه نمیدونم تندتر از این به کجا میخواد بتازونه؟!

  • شهرام. ر
    2

    در فضایی که حتی درگوشی صبحت کردن جرمه، فریاد کشیدن نشانه کمال شجاعت است . موفق باشید.

  • صالحی
    3

    سرکارخانم دکتر محمدزاده افرین برشما ارزوی موفقیت .سلامت وعزت دارم پاینده باشید.ضمن سلام عرض تبریک به جناب دکتر هروی وهمکاران محترمتان امیدوارم استقلال.مطالبه گری.شفافیت ومحوبیت روز افزون همراه تان باشد.

  • پدر
    1

    درود به شما سركار خانم محمد زاده با اينكه خبر فوري رسانه اي با حداقل ايرادات بود ولي در خصوص ارائه نظرات مردم خيلي خوب عمل مي كرد و رسم امانت داري را به خوبي اجرا مي كرد تا اين لحظه خوب بوده و از شما سپاسگزاريم ولي از اينجا به بعد رو اميدوارم بهتر بشه و قضاوت رو مي گذاريم براي ماه هاي آينده به اميد موفقيت براي مدير جديد .

  • ستارخان
    2

    .....نسبت به دو _ سه ماهه گذشته ، به شدت محافظه کار شدید و اخبارتان چالشی نیست.ء.......واگر این رویه ادامه پیدا کند = ریزش مخاطب

  • ناشناس
    0

    خبر فوری به خانه اول ما تبدیل شده است و با ان بخشی از درد دل خود را بیان می کنیم.امیدوارم که این سیاست مردمی بودن در آینده نیز با قدرت بیشتری ادامه داشته باشه برای خانم دکتر محمد زاده در عرصه جدید کار و زندگی و برای آقای دکتر انتظاری در سمت جدید جهت پر و بال دادن بیشتر به سایت وزین خبر فوری از درگاه حضرت دوست موفقیت ،تندرستی و شادکامی آرزو دارم

    نظرات شما -
    • محسن
      1

      آره ولی البته به شرط این که از هر دو کامنت ما ها رو یکیش رو سانسور نکنه..

  • ح ش
    0

    ضمن تبریک به جناب آقای دکتر انتظار ی هروی وتشکر از زحمات سرکار خانم محمدزاده دراین چند سال مسوولیت رسانه ای مستقل وفراجناحی شکل دادند انشاالله خبرها شفاف و بدون حاشیه و وابستگی جناحی در اختیار مخاطبان قرار گیرد (موفق باشید)

  • ناشناس
    0

    تغيير خرد گرای مثبت و سازنده حیثیت مردم سالار نظام را حفظ می کند
    ---
    بی نهایت آرزومندیم این تغییر ؛ در سیاست نسبتا خرد گرا و در بی طرفی مثبت و سازنده ی پایگاه رسانه ای معروف : «خبر فوری» بویژه در نگرش خرد گرا و من در آوردی ستیز ی پایگاه نسبت به دین و مذهب هیچ دگر گونی ایجاد نکند و تحت تاثیر هیچ واپس گرایی خرد گریز انجام نشده باشد .
    این تغییر اگر مثبت و سازنده باشد بیقین همسو با منویات خرد گرا و تحجر ستیز رهبر معظم انقلاب در مدیریت کشور پهناور پر جمعیت ایران اسلامی و حافظ حیثیت مردم سالار علمی نظام خواهد بود.

  • ناشناس
    0

    امید است پا قدم مدیر مسؤول جدید خیر باشد و به ایشان خوش آمد و خیر مقدم عرض می کنیم. به مدیر مسؤول قبلی نیز خسته نباشید عرض می کنیم و برای ایشان آرزوی توفیق در مسؤولیت دیگری را داریم. امید داریم هر چه زودتر سایت {پایگاه} خبری خبرفوری تبدیل به خبرگزاری گردد تا این پایگاه خبری مجبور نباشد از تیترهای خبری خبرگزاری خبر آنلاین کپی برداری و استفاده کند! اینجانب در بین خبرگزاری ها و سایت های خبری کمترین تعداد سانسور در بین پیام های کاربران را مختص سایت خبری خبرفوری می دانم به همین علت جهت اظهار نظر و گذاشتن پیام از این سایت خبری استفاده می کنم.

  • درر
    2

    می خوان صداش را خفه کنن

  • فریبرز
    0

    امیدوارم سایت خبر فوری برگرده به تم سابق ،این تم هم خیلی شلوغه هم متاسفانه جدیدا داره از سرتاپای سایت تبلیغ میباره ،انگار خبرها نبلیغن نه خود تبلیغات

  • امیرازگودسیددرویش شوش
    0

    با سلام خدمت خانم دکتر محمدزاده و تشکر از ایشان...من بعنوان یکی از مخاطبان خبر فوری بسیار از زحمات ایشان در طول این چند وقت سپاسگزارم ...آرزوی سلامتی برای ایشان و خانواده محترمشان را از خداوند دارم.

  • ناشناس
    0

    اگر ترسو ومحافظه کار نشود در حال حاضر بهترین وبا جرات ترین سایته. هر چند بعیده بدون هماهنگی با بالاییها توان این مقدار صراحت را داشته باشه .شایدم برا شناسایی به اصطلاح مخالفین باشد .در هر صورت اگر صداقتی داشته باشد ویا حتی اگر نداشته باشد فعلا" بهترینه امید توفیق برایتان دارم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها