ازدواج ریحانه پارسا و روزبه بمانی صحت دارد؟

انتشار عکسی از حضور روزبه بمانی، شاعر و خواننده با ریحانه پارسا بازیگر سینما در یک اتومبیل با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه شد.

ازدواج ریحانه پارسا و روزبه بمانی صحت دارد؟

بعد از جنجال جدایی ریحانه پارسا از همسرش مهدی کوشکی این بار برای این بازیگر جوان و جویای نام جنجال دیگری به پا شده است.

موضوع از این قرار است که عکسی از ریحانه پارسا در حال رانندگی در کنار روزبه بمانی خواننده و شاعر منتشر شده و مشخص نیست این عکس در کجا و در چه زمانی گرفته شده است.

ازدواج ریحانه پارسا و روزبه بمانی صحت دارد؟

ریحانه پارسا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به این حاشیه جدید پاسخ داد و نوشت:

«میخواستم از طریق این متن جوابی بدم به حواشی بوجود اومده برای من و آقای روزبه بمانی در مسیر بازگشت از یک قرار کاری مشترک با حضور مدیر برنامه هاشون که فرد بی وجدانی با قصد اخاذی فیلم بسیار کودکانه ای در مسیر از ما گرفته و طلب مبلغی برای انتشار ندادن این فیلم کرد که مورد بعضی قضاوتهای بسیار ناجوانمردانه ای در فضای مجازی قرار گرفت.

لازمه بگم از طریق قانونی در پی برخورد قضایی با این فرد هستیم. از دوستان همراه در فضای مجازی خواهش میکنم با معنا دادن به یک تصویر بسیار ساده و قضاوت آدمها با آبروی اونها بازی نکنن.»

ازدواج ریحانه پارسا و روزبه بمانی صحت دارد؟

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • احسان
    0

    قضاوت نیست....حقیقته....هر حرف و حدیثی پشت سر شما به اصطلاح هنرمندان کاملا صحیح میباشد...قرار کاری؟این موقع شب؟ماشین شخصی شما؟ننگ بر شما هوسرانان

  • پرتوی
    0

    چه بخواهیم چه نخواهیم فرهنگ به سمت زندگی اروپایی یا آمریکاهی در حال سیر است چه خوب ایت حداقل هدایت خوب صورت گیرد

  • داروغه
    0

    صد رحمت به بازیگرها ی آمریکایی

  • علی
    0

    امام علی علیه السلام می فرماید: مَن عَرضَ نفسه للتهمة فَلا یلومَنَّ مَن اساءَ بِه الظَّن کسی که خود را در معرض تهمت قرار دهد نباید کسی را که به او بدبین شده است ملامت کند.

  • علی
    0

    امام صادق سلام الله علیه : مَن عَیَّرَ مُؤمِناً بِذَنبٍ لَم یَمُت حَتّى یَرکَبَهُ کسى که مؤمنى را براى گناهى سرزنش کند، نمیرد تا خودش آن گناه را مرتکب شود

  • فهيمه
    0

    خدا رو شكر خوراك خبري براي خبر فوري فراهم شد

  • دلبا
    0

    از کجا معلوم نفر بعدی یا بهتره بگیم کیس بعدی شما واسه ازدواج همین اقای بمانی نباشه بعضی از شایعه ها میتونن به واقعیت بپیوندن... ک خیلی هم واسه خانم پارسا بد نمیشه دقیقا شده عین لباس خریدن باهاش ازدواج میکنی بعد از یه مدت عشق وحال از اینم طلاق میگیری‌‌...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها