سوء قصد به روحانی جوان در حصارک کرج/ ضارب: من یار امام زمان هستم/ ویدئو

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: غروب روز گذشته در مراسم پنجشنبه های شهدایی که در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) حصارک کرج در حال برگزاری بود، روحانی جوان سخنران و قاری زیارت عاشورای این مراسم توسط فردی مورد سوء قصد جانی قرار گرفت.

سوء قصد به روحانی جوان در حصارک کرج/ ضارب: من یار امام زمان هستم/ ویدئو

مراسم پنجشنبه های شهدایی هر هفته در بقاع متبرکه به خصوص بقعه متبرکه امامزاده محمد (ع) حصارک کرج با حضور خانواده شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم با هماهنگی هیئات مذهبی، مرکز افق امامزاده و بنیاد شهید برگزار می شود، اظهار داشت: در حین برگزاری مراسم شخصی که پیش از این هم اقدام به قطع کردن سیم های شبکه صوتی مراسم کرده و در پی جلب توجه بود، با برنامه ریزی قبلی طلبه جوان این مراسم را به نام «سید مجتبی حسینی» مورد ضرب و جرح قرار داد.

علی اکبری در خصوص چگونگی وقوع این ماجرا گفت: فرد ضارب در حین قرائت زیارت عاشورا در یک لحظه موفق به نشستن در کنار این روحانی جوان می شود و در همین هنگام چند ضربه چاقو به پهلو و کمر این طلبه می زند.

وی افزود: بعد از این اتفاق با توجه به اینکه بسیجیان و خادمان شهدای حاضر در این مجلس حضور داشتند، تلاش می کنند و در تعقیب و گریز فرد ضارب را دستگیر می کنند و در تماس با پلیس او را تحویل نیروی انتظامی می دهند.

حجم ویدیو: 3.06M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16 | دانلود ویدیو
منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها