همسر اول نجفی: میترا یک سال همسرم را تهدید می‌کرد/ مردی به مؤدبی ایشان ندیده‌ام

شوهرم همیشه به من احترام می گذاشت حتی برای سوار شدن به آسانسور ابتدا با احترام کناری می ایستاد تا من داخل بروم و بعد خودش همراهم می آمد.

همسر اول نجفی: میترا یک سال همسرم را تهدید می‌کرد/ مردی به مؤدبی ایشان ندیده‌ام

همسر اول و دختر محمد علی نجفی صبح امروز چهارشنبه در دادسرای امور جنایی تهران اطلاعاتی از یکسال گذشته وی و میترا استاد ارایه دادند.

به گزارش رکنا، همسر اول نجفی که از دستگیری شوهرش خیلی ناراحت بود با تاکید بر اینکه آنها از هم طلاق نگرفته و هنوز هم عاشقانه شوهرش را دوست دارد گفت: «من و همسرم 42 سال با هم زندگی کرده ایم و هیچ مردی به مؤدبی ایشان ندیده‌ام».

وی افزود: «شوهرم همیشه به من احترام می گذاشت حتی برای سوار شدن به آسانسور ابتدا با احترام کناری می‌ایستاد تا من داخل بروم و بعد خودش می آمد».

این زن با ناراحتی ادامه داد: «شوهرم ناگهان عوض شد باور ندارم این اتفاق افتاده باشد آرام تر از شوهرم کسی را سراغ ندارم. او از وقتی با میترا استاد ازدواج کرد دیگر مرد سابق نبود. دیگر اجازه نداشت به من و دخترش سر بزند. تحت فشار بود. حتی یکبار گفت شاید برای خلاصی از رفتارهای میترا مجبور به طلاق بشویم اما دلش به این کار نبود. میترا بارها شوهرم را تهدید کرده بود به ما که خانواده اش هستیم اسید بپاشد و ضربه بزند و شوهرم برای اینکه ما در امان باشیم و حساسیتی وجود نداشته باشد رابطه مان را قطع کرده بود».

وی افزود: «در نامه هایی که به دخترم داده نوشته که مراقب مادرت باش. او مرد خوبی است و می دانم الان تحت چه فشار عصبی ای است. میترا یکسال فقط شوهرم را تهدید می‌کرد. هنوز دلیلش را نمی‌دانم، اما از وضعیت شوهرم خیلی نگرانم. او حقش این نبود؛ مردی بزرگ با اخلاق که ناگهان عوض شد و به خودش لطمه بزرگی زد».

منبع: رکنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • محسن
    0

    شخصی به این آرامی ،احتمالا تحت تهدید شدید برای خانواده اش بوده.و شاید طرف مقابل هم تا حال با ابزاری که داشته موفق شده .نکات زیادی باید بررسی شود.

  • حالو
    0

    مگر آدم معدب نمیتوان آدم بکشد.

  • ملت
    1

    این اقا پول مملکت رو چپاول کرده بعدچشمش به زن کوچیکتراز خودش خورده خواسته همه پولا رو تک خوری کنه بده به دختر خودش ولی چون زن دوم هم پسر داشته از تنهایی و تلاش برا اینده بچه اش تهدیددکرده نتیجه اش کشتن ومرگ شده اگر نجفی هدفش فرار نبود چرا رفت قم بعد برمیگرده یه سناریو بوده ضمنا زن اول بخاطر جلب توجه قاضی که مخ بزنه میگه حرمت زن رو همیشه میگرفت اول من تو اسانسور میرفتم این رفتار دلیل نمیشه یکی رو بزنن بکشن حالا دنبال رضایت میگردن یک لحظه حماقت زن دوم هرچقد نجفی خورده رو بایدچشم پوشی میکرد مهریه اش رو میگرفت ولی اونم متاسفانه خواسته بیشتر بگیره وگرنه ۶میلیارد مهریه کم نیست ببینیدچقد دزدی کرده که زنه ۶میلیارد هم به چشمش نیومده کاش قاضی اول دستور اعلام اموال دختر و زن و نزدیکان و صورت حساب نجفی رو میداد بدون هیچ چشم پوشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها