وزیر خارجه عراق:

پیش‌‌بینی می‌شود جنگ در غزه دست‌کم 10 روز ادامه داشته باشد/ امیدوارم به کشورهای اطراف سرایت نکند

وزیر خارجه عراق با بیان اینکه امیدوار است جنگ در غزه به کشورهای اطراف سرایت نکند، پیش‌بینی کرد تنش‌ها در غزه دست‌کم به مدت 10 روز ادامه داشته باشد.

پیش‌‌بینی می‌شود جنگ در غزه دست‌کم 10 روز ادامه داشته باشد/  امیدوارم به کشورهای اطراف سرایت نکند

«فؤاد حسین» بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، خواستار مداخله کشورهای جهان برای پایان دادن به تنش‌ها در فلسطین اشغالی شد.

براساس گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، وزیر خارجه عراق اظهار داشت: «پیش‌بینی می‌کنیم تنش در غزه دست‌کم ۱۰ روز ادامه داشته باشد و امیدواریم جنگ به کشورهای مجاور سرایت نکند».

فؤاد حسین اضافه کرد: «ما برای توقف تنش‌ها در نوار غزه به مداخله کشورهای جهان تکیه می‌کنیم».

دور جدیدی از نبرد نیروهای مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی تحت عنوان «طوفان الاقصی»، صبح روز شنبه هفته جاری، آغاز شد که به دنبال آن‌، بیش از ۱۰۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیدند.

نیروهای مقاومت همچنین موفق شدند ده‌ها صهیونیست را اسیر بگیرند و آن‌ها را به نوار غزه ببرند. ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به عملیات موفق نیروهای مقاومت با صدها تن مواد منفجره بسیاری از ساختمان‌های غیرنظامی را ویران کرد که در پی آن، ده‌ها زن و کودک فلسطینی به شهادت رسیدند.

رژیم صهیونیستی بعد از تصویب وضعیت جنگی در اراضی اشغالی همچنین دیشب (دوشنبه شب) دستور قطع آب نوار غزه را صادر کرد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    وقتی یه عده از جنگ سود میبرن چرا جلو جنگ گرقته بشه بعضیها بقاشان از جنگ است برا آنها جنگ نعمته و همیشه بر طبل جنگ میکوبند تمام بی عرضگی خودشان را با جنگ سرپوش میزارن ...

  • راسو
    2

    به جهنم ادامه داشته باشه فقط جنگ گریبان ما رو نگیره که تو این اوضاع شلم شوروا همینو کم داشتیم لعنتی حماس

  • عمار .
    2

    بسم رب الشهدا و الصدیقین : جهان اسلام ناب محمدی ص تمامی کشورهای اسلامی تمامی جبهه‌های مقاومت اسلامی سر تا سر جهان اسلام موظفند تکلیف دینی قرآنی واجب دارن با تمامی توان نیروهای پشتیبانیهای خود از هر لحاظ به فلسطین اشغال شده از زمین آسمان دریا با قدرت تحاجمی جنگی سخت نابودگر صهیونیستی ورود کنند و به یاری همه جانبه مردم مظلوم غزه و کرانه باختری و جبهه‌های مقاومت اسلامی فلسطین بشتابند و آب غذا دارو امکانات پزشکی پرستاری و تسلیحات نظامی قدرتمند را به این مناطق وارد کنید و از شمال غرب شرق جنوب صهیونیستها و همپیمانانشان ارتش ناتو و آمریکایی رو که در فلسطین مستقر شده اند را مورد هدف و تحاجم سخت شدید قرارشان دهید و شهرکها و شهرهای صهیونیستی را تصرف فتح کنید که پیروزی فتح بزرگ نزدیک است . الله اکبر الله اکبر الله اکبر لبیک یا رسول الله ص اشدا علی الکفار صهیونیستی آمریکایی انگلیسی اروپایی غربی در فلسطین . التماس دعا و صلوات نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .

  • محسن
    0

    چه بر سر اعراب اومده که با صد برابر ثروت و جمعیت و وسعت سرزمینی اینقدر در برابر صهیونیست‌ها عاجز و حقیرند...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها