واردات کالاهای اساسی آزاد شد
وزیر جهاد کشاورزی گفت: همه اشخاص حقیقی و حقوقی بدون هیچگونه محدودیت میتوانند کالاهای اساسی وارد کنند.
غلامرضا نوری قزلجه در نشست رئیسجمهور با استانداران گفت: حداقل تا پایان شهریورماه، واردات کالاهای اساسی توسط همه اشخاص حقیقی و حقوقی بدون هیچگونه محدودیت انجام میشود.
وی در ادامه افزود: در شرایط فعلی، هیچ محدودیتی از جمله سقف واردات، سابقه فعالیت یا سایر محدودیتهای کالایی برای واردات کالاهای اساسی وجود ندارد و همه افراد حقیقی و حقوقی میتوانند از تمامی مبادی کشور نسبت به واردات اقدام کنند.
نوری تصریح کرد: افرادی که قصد دارند از طریق گشایش اعتبار اقدام کنند نیز میتوانند ثبت سفارش انجام دهند تا مراحل تکمیل اسناد آنها پیگیری شود.
وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد: برای واردات کالاهای اساسی، هیچ محدودیتی در خصوص محل فعالیت، استان، شخصیت حقیقی یا حقوقی و یا مبادی ورود کالا وجود ندارد.
کم کم باید مثل بقیه کشور ها بشین
فقط شما را به خدا ارز ترجیحی تزریق نکنید . دلالان و کاسبان تحریم نباید بیش از این خون ملت را در شیشه کنند .
تا دیروز که همه چیز ردیف بود نورچشمی ها و آقازاده ها انحصار واردات داشتن الان که همه خوردن به در بسته فیلشون یاد هندوستان افتاده
الانی که تحریم هستیم و هیچکس هیچی نمیده واردات آزاد شده😂😂😂👏👏👏
به آغازاده هابگو بجای دسته بیل وسوزن سنجاق کالای اساسی واردکنن