ادعای یک رسانه: رفع انسداد اینترنت این هفته مصوب میشود
روزنامه اعتماد نوشت: گمانهزنی میشود ستاد ساماندهی فضای مجازی در اولین جلسه خود رفع انسداد اینترنت را تصویب کند.
امروز، دوم خرداد ماه، روزنامه اعتماد در گزارشی به سازوکار ستاد ساماندهی فضای مجازی پرداخته است. یعنی همان ستادی که بیستوسوم اردیبهشتماه محمدرضا عارف، معاون اول رئیسجمهور، را بهعنوان رئیس آن منصوب کرد.
بر اساس گزارش این روزنامه ستار هاشمی، وزیر ارتباطات به عنوان دبیر این ستاد انتخاب شده و فرآیند اطلاعرسانی آن هم در اختیار معاونت ارتباطات دفتر معاون اول (عارف) قرار گرفته است.
همچنین سه شخص حقیقی از اساتید حوزه فضای مجازی و ارتباطات اینترنتی دانشگاههای برتر کشور نیز به عنوان اعضای این ستاد منصوب شدهاند. این روزنامه نوشته اگرچه به اسامی این اساتید دست یافته، اما به دلیل فشارهایی که ممکن است از سوی کاسبان حوزه انسداد اینترنت و تندروها متوجه آنان شود از درج اسامی آنها تا زمان مناسب خودداری میکند.
گمانهزنیها درباره زمان رفع انسداد، به بازه زمانی نیمه تا پایان خردادماه اشاره دارد. موعد نهایی رفع انسداد از اینترنت چه زمانی خواهد بود؟ طبق تحلیلهای صورت گرفته در گفتوگو با مقامات آگاه، احتمال اجرایی شدن این تصمیم در نخستین جلسات رسمی ستاد ساماندهی فضای مجازی، بسیار بالا برآورد میشود.
بقران قسم بازم دارن دروغ میگن
اینترنت را وصل کنید اینترنت را وصل کنید اینترنت را وصل کنید اینترنت را وصل کنید اینترنت را وصل کنید اینترنت را وصل کنید اینترنت را وصل کنید اینترنت را وصل کنید اینترنت را وصل کنید اینترنت را وصل کنید اینترنت را وصل کنید اینترنت را وصل کنید اینترنت را وصل کنید اینترنت را وصل کنید اینترنت را وصل کنید اینترنت را وصل کنید اینترنت را وصل کنید
یعنی اینترنت این هفته هم وصل نخواهد شد این مصوبه در حد قطع اینترنت آخه است و مثل محکوم کردن سازمان ملل است
دیگه هیچ فرق به حال اون کسی که زندگیش نابود شد و جوانه ای که پوسید و دلی که مرد نمی کنه هر کاری که عشقت می کشه بکن
به درک
منظورشون خرداد سال دیگس
اینا تازه منبع درآمد جدید برای آقازاده هاشون باز کردن بنام اینترنت پرو
اینترنت محاله بازبشه
برو خونه
خدا کنه هرگز بلز نشه اینترنت
اینترنتی که با هر عطسه و بهانه قطع میشه ، بهتره اصلا وصل نشه .
بهترین کار تقویت اینترنت ملی است
با اختلاف بدبخترین مردم دنیاییم برا یه حق طبیعی ۳ ماه التماس!
احتمالاً مذاکرات برای رفع انسداد غیر مستقیم انجام خواهد شد
آخرش اینترنت ماهواره ای راه میوفته برای همه
اینا میموننو ...
آمین
پدر سوخته های نکبت گمانه زنی های شما به درد عمه تون میخوره
این ننگ ابدی تا ابد بر پیشانی دولت منحوس پزشکیان باقی خواهد ماند که ۴ ماه اینترنت مردم رو قطع کردبر جد و ابادتون لعنت پست فطرت های حروم لقمه
دقیقا مثل ترفند مذاکره شون که کش میدن اینم دارن کش میدن تا ببینن تکلیف شون بالاخره با آمریکا چی میشه.
باشه باشه باشه حتما حتما حتما حتما حتما چشم چشم چشم اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی
خیلی بعیده اینترنت باز بشه
خدایا کجا زندگی میکنیم
مثلا تصویب کند ، که چی ؟ چه موقع و چه کسی باید بازش کنه ؟
اونوقتی که زیر دست و پای ما به فجیع ترین شکل کشتار شدید تعجب نکنید، با صبر مردم بازی کردن عاقبتش میشه نفرت
نابوذیتون نزدیگه زندگی ملیون هذ نفر رو نابود کردید شک نکنید حتما نابود میشیذ
فاقد ارزش
باز هم دروغ
احتمالا جنگ بشه بگن فعلا نمیشه
اینترنت بین الملل رو وصل کنید
دنیا حق داره علیه ما باشه آدم برا حقوق اولیه خودش باید التماس حاکمیت کنه گیرعجب ادم های افتادیم نه راه پس و نه راه پیش داریم
با هزار بدبختی لپتاپ خریدم درایورهاش رونمیتونم دانلود کنم
امروز اپراتور رایتل و همراه جفتشون باهم پیامک دادن بیا پرو بگیر
معلومه حالا حالاها اینترنت باز نمیشه
ممممم برنامه نویس اخه تو اگه برنامه نویس بودی فرق اینترنت با ملی رو می دونستی الکی اسمتم گزاشتی برنامه نویس
الان ایران طوری شده مردم حاضرن نون نداشته باشن ولی نت داشته باشن خب وصل کنید دیگه پدر مردم رو در آوردین با این امنیت نا امنتون
انتظار فرج از نیمه خرداد کشم
باز نکنید باز نکنید باز نکنید باز نکنید باز نکنید باز نکنید باز نکنید باز نکنید باز نکنید لعنت به معتادان اینستا لعنت به معتادان اینستا لعنت به معتادان اینستا لعنت به معتادان اینستا
تو میتونی استفاده نکنی برا بقیه نسخه نده ابله
باز این جیره خور پیداشد🤦
تو عوضی یک موبایل بدون اینترنت بخر
🤣🤣🤣🥴🥴🥴🥴🥴
اینترنت باز کنید چرا تا هر اتفاقی می افته اینترنت قطع میشه
ای بابا یه وقت زحمت نشه حرومزاده ها
دلقک های بی بوته
خاک برسرتون کنن بهتر از این وضعیتیه که دارید.