جلوگیری قطع برق از خسارت با شرکت موتور غرب

می توان گفت ما برای تمامی کارهایمان به برق نیاز داریم و کاملا" به آن وابسته هستیم حال فکر کنید برق برود، متاسفانه تمامی کارهایمان مختل می شود.

جلوگیری قطع برق از خسارت با شرکت موتور غرب

بنابراین بهتر است برای رفع این مشکل اقدام کنیم. در سال گذشته تقریباً همه ما تجربه قطع برق برای مدت طولانی را داشتیم؛ اما امسال تقریباً این قطعی برق به صفر رسیده است. اما اگر در شرایطی خاص برق، دچار مشکل شد و به اصطلاح قطع شد چه باید کرد؟ در بعضی موارد قطع شدگی برق ممکن است باعث اتفاقات ناگواری شود. به عنوان مثال در این عصر که کرونا تمام دنیا را گرفته است اگر برق یک بیمارستان قطع شود، تمامی دستگاه­های اکسیژن قطع می­شوند و ممکن است باعث مرگ بیمار­ها شود؛ البته که تمامی بیمارستان­ها دارای یک سیستم برق اضطراری هستند. اگر مایل باشید ما در این مطلب روش­هایی را خواهیم گفت که به شما در هنگام قطعی برق کمک خواهد کرد. برای جلوگیری از آسیب به لوازم در هنگام برق رفتگی می­توانید به خرید تابلو برق الکتروموتور اقدام نمایید.

دلیل قطع شدن برق

yuuiyui

قطعی برق ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که یکی از این دلایل تقاضای زیاد مردم برای این انرژی است. در سال گذشته با همه گیری ویروس کرونا و ماندگاری مردم در خانه برای جلوگیری از ابتلا به ویروس، تقاضای مصرف برق بالا رفت و کشور دچار برق رفتگی­های متعدد شد. البته امسال با تجهیز و ارتقا زیر ساخت­ها، کشور کمتر دچار بحران برق رفتگی شد. قطع شدن برق دلایل مختلفی دارد که یکی از آنها ضعف زیر ساخت­ها است. در بعضی موارد طوفان و هوای بد ممکن است باعث قطعی برق شود. به عنوان مثال در سال­های گذشته با شروع بارش­های فصلی بعضی از خطوط انتقال برق دچار حادثه شد و از چرخه انتقال برق خارج شدند.

البته بعضی موارد که باعث قطعی برق می­شود ممکن است بسیار ساده باشد؛ به عنوان مثال ممکن است یک خودرو با تیر انتقال برق برخورد کند و دچار قطع شدگی کابل­ها و در نتیجه جریان برق قطع شوند. آیا شما کابل­های انتقال برق زیر زمینی را دیده اید؟ این کابل­ها به جهت انتقال برق با شرایط خاص از زیر زمین عبور می­کند. در بعضی موارد این کابل­ها دچار پاره شدگی یا اتصالی می­شوند. حفاری­ها غیر مجاز، شخم زدن زمین کشاورزی و.... ممکن است باعث این اتفاق شود. البته که سیم و کابل­های انتقال برق در عمق مناسب از زمین قرار می­گیرند اما ممکن است در شرایط خاص قطع شوند. خب امیدوارم تا به اینجا با دلایل قطعی برق آشنا شده باشید؛ در ادامه ی مطلب سعی می­شود تا چند دستگاه برای مواجه شدن قطع برق به شما معرفی کنیم.

معرفی سیستم های برق اضطراری

fghfghfghgf

در قسمت قبل مقاله اشاره کردیم که بعضی از دستگاه­ها با قطعی برق ممکن است خراب شوند یا آسیب ببیند؛ برای همین در این قسمت روش­هایی را معرفی کنیم که شما بتوانید با آن از آسیب به سیستم­ها در هنگام قطعی برق جلوگیری کنید. یکی از این دستگاه­ها که قصد معرفی آن را داریم موتور برق است. موتور برق یا ژنراتور تولید برق که با تبدیل انرژی فسیلی به برق کار می­کند. البته قبل از آن باید به با نحوه عملکرد آنها آشنا شوید. سیستم­های به اصطلاح برق اضطراری به دو شکل تولید کننده و ذخیره کننده عمل می­کنند که در ادامه 2 نوع را برای شما عزیزان به طور کامل معرفی می­کنیم.

 

ذخیره کننده

حتما شما تا به حال با باطری کار کرده­اید. باطری در زمان مناسب برق را در خود ذخیره می­کند و در زمان­های خاص برق مورد نیاز شما را تامین کند. سیستم­های ذخیره کننده دقیقاً به همین شکل عمل می­کنند؛ این سیستم­ها در زمان مناسب برق را ذخیره می­کنند و شما می­توانید در زمان قطعی برق از آنها استفاده کنید. این سیستم­ها در بیمارستان­ها، ایستگاه­های پلیس و مراکز حساس و مهم مورد استفاده قرار می­گیرد. این سیستم در هر سایز که شما بخواهید موجود است. دوربین­های مداربسته از این سیستم استفاده می­کنند تا بتوانند در زمان قطعی برق هم فعالیت خود را ادامه دهند. سیستم­های یوپی­اس از مدل ذخیره­کننده هستند. یو­پی­اس می­توانند بدون وقفه وارد چرخه استفاده شود؛ زمان این اتصال آنقدر کم است که باعث خاموش شدن سیستم یا پاک شدن حافظه موقت آن نمی­شود.

تولید کننده ی برق با موتور برق

حتما شما با دینام خودرو آشنا هستید؛ این سیستم با وقفه­ای کوتاه وارد شبکه برق می­شود.و با سوخت فسیلی اقدام به تولید برق می­کنند و در قبال دریافت سوخت اقدام به تولید برق می­کنند. در واقع این دستگاه­ها با وقفه یک تا ده دقیقه­ای وارد مدار می­شوند البته شما می­توانید با سیستم­هایی خاص این زمان را به 10 تا 60 ثانیه کاهش دهید. این دستگاه مناسب استفاده طولانی مدت است. شما تا هر زمانی که سوخت را در اختیار این دستگاه قرار دهید برای شما اقدام به تولید برق می­کند. موتور برق­ها یک نمونه از این تولید کننده­های برق هستند. اگر شما قرار است به صورت طولانی مدل از این برق استفاده کنید می­توانید از موتور برق استفاده کنید و به صورت دائم برق داشته باشید.یو پی اس و ژنراتور خورشیدی از این نوع هستند.

نصب تابلو برق را جدی بگیرید

hjkhk

خودتان می دانید که تمامی فعالیت هایمان بدون برق امکان پذیر نیست. همان گونه که برق می تواند باعث راحتی ما بشود، اگر به طور مناسب کنترل نشود ممکن است به شما خسارت های جبران ناپذیری وارد کند. برخی از این خسارت ها شامل خراب شدن وسایل برقیتان می باشد زیرا متاسفانه نوسانات برق همیشه وجود دارد و ممکن است دستگاه هایتان را خراب کند و شما برای تعمیر آن باید هزینه ی گزافی را پرداخت کنید.اگر می خواهید دچار زیان های مالی و جانی نشوید به شما توصیه می کنیم ساختمان هایتان را به تابلو برق مجهز کنید.

معرفی شرکت تلمبه ی موتور غرب

شما برای خرید این تجهیزات به شرکتی با تجربه نیاز دارید خوشبختانه شرکت تلمبه موتور غرب نزدیک به چهار دهه است که در این زمینه تجربه دارد علاوه بر تجربه مهم ترین عامل دیگر که برای خرید الکتروموتور، تابلوبرق، پمپ، بوستر پمپ نیاز دارید ضمانت اصلی کالا می باشد. در تلمبه موتور غرب تمامی محصولات دارای ضمانت نامه ی معتبر می باشند . موضوع دیگری که برای مشتریان مهم است نحوه ی ارسال تجهیزات می باشد در این شرکت کلیه ی محصولات از طریق سیستم توزیع در سراسر کشور تحویل، نصب و راه اندازی می شود. برای اطلاعات بیشتر کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید و سوالات خود را از کارشناسان مجرب ما بپرسید.

شماره تماس: 02133983768 – 08132546760 - 08134383406

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • mahdi
    0

    سلام وقت بخیر
    نصب تابلو برق هم انجام میدید ؟

  • eli
    0

    تشکر بابت مطالب مفیدتون

  • سونیا
    0

    تابلو چند مدل دارد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها