یک نماینده مجلس در گفتگو با خبرفوری:

کندی اینترنت به دلیل سوءمدیریت است/ وزیر ارتباطات را به مجلس می کشانیم

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم طرح توسعه فیبرنوری راکد بود و در حال حاضر باید به قید فوریت در وزارت ارتباطات به توسعه آن پرداخته شود.

کندی اینترنت به دلیل سوءمدیریت است/ وزیر ارتباطات را به مجلس می کشانیم

محمد صفایی دلویی در گفتگو با خبرفوری بیان کرد: درحال حاضر باتوجه به مجازی شدن مدارس، دانشگاه‌ها و کسب و کارها مصرف اینترنت افزایش پیدا کرده و بی‌کیفیتی اینترنت برای این گروه‌ها بسیار مشکل‌ساز است.

وی تاکید کرد: وزارت ارتباطات باید به قید فوریت به توسعه طرح فیبرنوری بپردازد.

این نماینده مجلس ادامه داد: وضعیت فعلی اینترنت به دلیل سوءمدیریت بدین صورت است. وزیر ارتباطات به مجلس فراخوانده خواهد شد تا پاسخ پیشرفت کار را بیان کند تا مجلس بتواند ارزیابی کند که هر وزیر چقدر از تعهداتش به مجلس را عملیاتی کرده است.

این گفتگو را بشنوید.

حجم ویدیو: 19.57M | مدت زمان ویدیو: 00:04:56 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • حقوق نجومی بگیران
    0

    تا وقتی پیرمردان تحمیل شده قوانین سهمیه ای شما مجلسیان در راس بخشها و مراکز فنی هستند انتظار سرعت بیشتر افسانه است

  • قشرمحروم
    0

    خواهشاً شما حرف نزنید هم سنگین تر هستید هم کسی نمیگه لال هستید .اگر شما کاره ای بودید تا حالا وزیر صنعت و معدن در قضیه باز نشدن اربک خودروها در تصادف خوزستان که صدای پلیس راهور هم درآورد به مجلس میکشاندید .یا در گرونی لوازم خانگی یا در فساد سیصد میلیاردی میوه شب عید سازمان تعاونی روستایی تازه این اتفاقات ظرف یکی دو هفته بوده که صدا و سیما هم منتشر کرده خبرش چیز مخفی هم نبوده بقیه خلافها بماند .شما ثابت کردید با مردم وملت نیستید با آن حقوقهای کلان و بد وبستانهای که پشت پرده با صاحبان زر و زور دارید لطفاً ما را به حال خود گذارید.

  • فندک
    0

    کندی اینترنت برای سر بریدن صدای ملت ایرانه

  • ناشناس
    0

    یا کلا انترنت نفروشند وجمع کنند واگر پول بابت ان میگیرند سرعت ان را چرا انقدر پائین میاورندتا کارهای روزمره ماکه بوسیله ان انجام میشه راکد میماند ایا این یک نوع باعث اذیت وازار استفاده کنندگان نیست؟

  • ناشناس
    3

    کجا اینترنت کند شده؟فیلتر شکنها کند شدن البته برخی

  • ناشناس
    0

    وقتی که سرعت اینترنت کاهش پیدا کرده و مرتبا قطع و وصل می‌شود مخابرات باید قیمت ها را کاهش و خسارت پرداخت کند .

  • ناشناس
    0

    چرا در دوره تصدی آذری جهرمی بر وزارت ارتباطات حجم بسته های اینترنت بین الملل ADSL و سرعت اینترنت از وضعیت دولت فعلی به مراتب بهتر بود؟!

  • مهسا
    0

    واقعا که با این سرعت اینترنتتون مردمو مسخره کردن دانش اموز یه جور استرس داره هیچی یاد نمی گیره معلم یه جور استرس داره شادتون که همش قطعه فیلم ذخیره کردیم شاد هیچکدوم رو نمیاره باید از اول بشینیم با این سرعت افتضاح از ا ول اپ کنیم همش باید پول اینترنت از خودمون بدیم چقد به معلما میدین که همش دست به جیب باشن یکبار برا همیشه مشکل نت رو حل کنین بلد نیستین از ۴ تا کشور پیشرفته کمک بخواین یادتون بدن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها