اطلاعيه وزارت آموزش و پرورش درباره تعطيلي مدارس کشور در روز شنبه
مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: مدارس کشور روز شنبه 29 آبان دایر است.مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: فعالیت تمام مدارس و ...
مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: مدارس کشور روز شنبه 29 آبان دایر است.
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: فعالیت تمام مدارس و مراکز آموزشی کشور در روز شنبه بیست و نهم آبان به روال عادی در جریان است.
در بستر فرهنگ کار و تلاش چیزی به نام بین التعطیلین وجود ندارد و آموزههای دینی و حرکت در مسیر توسعه و بالندگی و تأکید رئیس جمهور در دولت تدبیر و امید، بر کار و اهمیت مضاعف وتلاش مجدانه همه ارکان دولت است و نهاد آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی فرهنگ ساز رسالت بزرگی در نهادینه شدن فرهنگ تلاش و کار مسئولانه دارد و تحقق این امر علاوه بر جدیت مدیران و فرهنگیان در مدارس، همراهی و همدلی خانوادهها و مساعدت اولیا دانشآموزان را نیز میطلبد./ منبع: آخرین خبر
10
برادر من مردم خودشان تعطیل میکنند . نیاز به اعلام رسمی شما نیستتد هفته دیگر که کلا سه شنبه مابین تعطیل رو خودشان تعطیل میکنند. ولی با نظر شما موافقم
به نظر من عالیه هم رشد اقتصادی کشور رشد میکنه هم دیگه شنبه ها میخوابیم خونه دیگه دغدغه اینکه دوباره شنبه اومد رو نداریم میگیم وای دوباره 1شنبه اومد خخخخخخخخخخخخخخخ
آخه چرا ترو جان هر کی که دوست دارین تعطیل کنین تو رو خدا ،،،،،،
تو رو خ... تعطیلش کنین جون من تعطیلش کنین
عاخه يعني چيييييي ما دبيرستانياي بيچاررو فقط يه روز تعطيل كردين با اين الودگي هوا ما عاخه چجوري بريم مدرسه مگه ما ريه نداريم عايا ما ابشش داريم .... اه
از آلودگی هوا دولت محترم اطلاع داشت باید یکجا تعطیلات اعلام میکرد و به کارمندان هم مرخصی میدادند و هر کس که توان ترک شهر های آلوده را داشتند برای حفظ سلامتی به جا های سالم هوای میرفتند.سلامتی الویت اول هست.
با سلام خداییش اگه از دانش آموزان نظرسنجی کنند بیشتر از 99%رآی میدن که شنبه تعطیل باشند همهگی
واقعا که هوا انقدر آلودس اصلا به فکر سلامتی بچه ها نیستین فقط به فکر کسب و کارین مطمئن باشین بیشتر خانواده ها اجازه رفتن به مدرسه در روز شنبه را به دانش آموز ها نمیدن
تو رو خدا تعطیل کنید تمامی مقطع هارو بخدا میمیریم هوا با یه بارون خوب نمیشه باز کثیف میشه لطفا تعطیل کنید
Tati konin dige ah bekhoda ba in oza nafasam nemitoonim bekeshim che berese be dars khoondan
ای خداااااااااااااااااااااااااااا
Etefaqan khoooob shoooooddd mag ma esfahani ha riye o shosh nadarim taatil nemikonn madares ro?:/ma ham nafs mikshim
ای بابا تعطیل کنین دیگه مریض می شیم می میریما نیروی جوان کشور کم میشه ها ازمن گفتن
ما که خودمون تعطیل میکنیم مرسی از اطلاع رسانیتون
تروخداااا فردا رو تعطيل كنين يكشنبه كه تعطيل اين شنبه رو هم تعطيل كنين ديگه
من به تعطیلی مدارس رآی میدهم
ببخشیدا اگه بخواید تعطیل کنید باید کل مدارس تعطیل بشه ما مدرسمون فقط چهار نفر میان ما چیکار کنیم
این. لغت دییبین وپاسداری از اون در ابتدای اطلاعیه منو کشت...ببینین چقدراز اینکه به رعایت اصول دین وعدادت اجتماعی در این مملکت گل وبلبل اهمیت میدین سپاسگزارم.
خیلی ممنون
یه روز تعطیل شه مثلا چی میشه؟
لطفا ما رو تعطیل کنید شنبه کسی نمیره مدرسه هوا هم خلی آلودس لطفا تعطیل کنید لطفا ما کرجی ها روهم تعطیل کنید هوای اینجا هم آلودس
سلام تو و خدا تعطیل گنید
چطور ابتدایی ها 4 پنج روز تعطیل بودند و دبیرستانی ها یک روز دلیلشو چیه
واقعا ک یعنی چی تعطیل نمیکنین ک چی مطمئن باشین هیچکس نمیره پس بهتره خودتون تعطیل کنین ک ازشهر خارج بشن
با سلام از آموزشی پرورشی ها یک سوال دارم برای این که بچه ها درس بخوند باید سلامتی داشته باشند اره یا نه پس چرا شنبه را تعطیل نمیکنید من بعضی از بچه های تمام مقاطع را میبینم که وقتی که نفس میکشن سرفه های زیادی میکنند و حا لشان بد میشود و شما ها هم که میدانید که توی این هوای آلوده جز سرب و خاک وجود ندارد پس چرا مدرسه های تمامی مقاطع تحصیلی را تعطیل نمی کنید تا هوا از وضعیت خطر ناک در بیاید لطفا به ما ها اهمیت دهید ممنون
من یک دبیرستانی هستم دارای شوش و ریه ولی مثل این که شما از این موضوع خبر ندارید مگه من یا بقیه ی دبیرستانی ها شش نداریم تنفس نمیکنیم پس چرا این کار را میکنید
داداچ داری اشتباه تعطیل نمیکنی هیچکس نمیره اصن
اگر امام قیام نمیکرد هیچ قیمتی برای نه فقط دین بلکه برای علما و مردم نمیماند پس شنبه به احترام مرد ازاده و مومن و شریف امام حسین عزیز الله و همه موجودات تعطیل بشه بخاطر احترام به امام همه چی دست الله نگران نباشید امام بفضل الله حافظمونه
خب تعطیل کنید چی ازتون کم میشه مگه ما دبیرستانیا ادم نیستیم فقط به فکر کار و تلاشید واقعا براتون متاسفم
.........خیلی بداست تعطیل نکنید
باید تعطیل بشه
یعنی چی من شنبه باید بین التعطیلین باشه چطور سه سال پیش بین التعطیلین داشتیم اون وقت الان نداریم کل مملکت الان مسافرتن مخصوصا تهرانیا می دونید چرا؟ خب معلومه هوا آلودس انتظار دارین بشینن تو خونه هاشون تا از آلودگی خفه شن تو رو جون مادرتون پیگیری کنید شنبه باید تعطیل شه می دونید بهترین دلیل اینه که اصلا حسش نیست بریم لطفا پیگیری کنید عضوی از کمپین تعطیلی روز شنبه مورخ 29 آبان 95
خواهشا تعطیل کنید
جون هر کی دوست دارین تعطیل کنین ما مسافرتیم
تعطيل كنيد ما ادميم عع بابا ما هم ريه داريم ها
بخدا ما ها ادمیم تعطیل کنید فردارو من و چند تا از دوستانم بسیار حال بدی داریم
ترو خدا تعطیل کنیدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
واقعا که همش به فکر کسب درامدین تو این هوای الوده چجوری بچه ها را به مدرسه بفرستیم
خدایی ما اب شش داریم
در اصل می بایست تعطیل می شد.
اگ واقعا ب فکر الودگی هوا بودین شنبه تعطیل میکردین تا بیشترمردم ب شهرستان هابروندتاکمی شهرخلوت شه! همه روزشنبه غایبن شاید10نفربیان..
واقعا به فکر مردم هم هستید؟ تو این هوای آلوده که نفس کشیدن برای مردم مشکله
واقعا متاسفم براتون که فقط به فکر درس و کاری هستید که داره اشتباه پیش میره به نظر من جمع کنید همه چیو تا همه چی یه ذره درست بشه
خودمعلمین پس چی اگه نیان ؟؟؟
بایدتعطیل باشه با این الودگی خانوادهای محترم بچه ها رونفرستین مدرسه…
اخه یعنی چی باید تعطیل کنین هر آومی میفهمه باید تعطیل باشه شما نفهمیدین بابا ترو خدا تعطیلی کنین ما داریم خفه میشیم
اگر شما يه كم به فكر ما بوديد تعطيل مي كرديد.تعطيل كنيد ديگه فرداشم تعطيله، جون خودت تعطيل كن
لطفا تعطیل کنید لطفااا توروخداااا
من که شمالم دارم عشق و حال میکنم .
متاسفم براتون.یکم از تهرانیا یاد بگیرین.واقعا که.ولی اینو بدونین که بیشتر دانش اموزا به مدرسه نخواهند رررفت..
ما دلمون برا مدرسه تنگ شده
موقعی ک بین التعطیله یادتون میاد باید نهادینه و فرهنگ رسالتو اینا کنید.....هر چند چ تعطیل کنید چ نکنید هیچ کدوم از بچه نمیرن یکیش خودم....والا با این نوناشون وسطش گوشع نداره
شما فکر میکنید دبیرستانی ها شش یا ریه ی اضافه دارند که اونوقط یه روز طهطیل میکنید واقعا که
:(الهی خدا به روال عادی انتقام مارو ازتون بگیره خو اصن فک نمیکنین شاید امتحان باشه و اخر هفته بخوایم بریم بیرون :(یعنی بواقع ادم نیستیم دیگه درس خوبه اما خوبیش اینه یموقعیم واس استراحت باشه :(
احتمالا بسیاری از عزیزان فرهنگی و کارمندان ادارت آموزش و پرورش به کربلای معلی رفته اند نمی گم بدون مرخصی رفتن ، ولی در سرکار حاضر نیستند خیلی از اولیا' هم فرزندان خودشونو با خانواده بردن ، این چه معنی میده که تعطیل نمی کنید یعنی اینقدر دلواپش آینده بچه های ما هستید ، خدا اجرتون بده
واقعا براتون متاسفام من که فردا مدرسه نمیرم به نظر من شما ها باید کلا همه جا رو تعطیل کنید . که هوا آلوده نباشه و هوا بهتر بشه
جون مادرتون تعطیل کنین خو مگ خودتون بچه ندارین اقااااااا نصفیا مسافرتن نمیان مدرسه ما بدبختا باید بریییییییییییییییممممممم
این یه روز شنبه رو هم تعطیل کنید حداقل هوا یه کم بهتر بشه تو این هوا بازم برن مدرسه مریض میشن و روز های دیگه رو نمیتونن برن اگه یکم به فکر این دانش آموز ها باشید خیلی خوبه
با سلام هواکه خیلی آلودس اون ب کنارحداقل بخاطر امام حسین که یکشنبه چهلمشه یروز رو ب خاطر امام حسین که شده شنبه را هم تعطیل کنید واقعا که خیلی بی تفاوت هستید ب امام ها که تعطیل نمی کنید فقط می گن کار خودتون خیلی مثلا کار می کنید.
سلام خسته نباشید شما مسئولین محترم باید فکر دانش اموزان شهرستان مقیم تهران هم بکنید یه سری که رفتن شهرستان نمیتونن برا یک روز بیان وبرگردن
سلام بین تعطیی بایدتعطیل کنین
بابا ما دبیرستانی ها ادم نیستیم من یکم مشکل تنفسی دارم وقتی از خونه میام بیرون هوا از بس الودس نفسم میگیره این چه وضیه اخه
با سلام و عرض ادب ..اقایی که میگی فردا تعطیل نیس .شما که از خونتون نمیای بیرون یا اینکه میری مسافرت و به فکر بچه ها نیستین .از الودگی خبر نداری .ما چرا باید بزاریم بچه هامون برن مدرسه .مگه از جونشون سیر شدن تو این چن وقت اخیر ببینین چن نفر برای الودگی فوت کردن . ما جون بچه هامونو از سر راه نیاوردیم که بخوایمم همینطوری تو این الودگی بفرسیمشون مدرسه با تشکر .تعطیل کنین خدا وکیلی وضع هوا داغونه شما از خونه بیرون نمیری این بچه ها چه گناهی کردن که با این هوا باید از خونه برن بیرون و تو اون الودگی نفس بکشن .
برادر من خیلی از بچه ها برنامه دارن واسه این شنبه تعطیل کنید برن دیگه
یعنی چی.آخه.آقا شنبه رو تعطیل کنید.
yani chi?????? Khaheshan b fekr salamati ma ham bashid?
بخدا ما دانشجوهاام آدمیم... دانشگاه وسط شهر ری پر از آلودگی و کثافت انصافا ماهم اذیت میشیم...یه فکریم به حال ما بکنین
مرسی واقعا
فکر کردید چی شما تعطیل نکنید. ما تعطیل میکنیم . الان هم که ما مسافرت هستیم شنبه رو هم نمیریم سه شنبه هم ورزش داریم خانوممون هم گفته من نمیام سه شنبه هم نمیرم دیگران هم نمیرن . فکر کردید زرنگید.
واقعا که باید شنبرو تعطیل می کردن
واقعا که هوای الوده همه جا رو فرا گرفته و حتی با ابری شدن هوا و وزیدن باد هیچ تغییری تو وضعیت هوا نکرده چون خودمون داریم الودگیش رو میبینیم تعطیلی مدارس در روز شنبه اجباری هست و میتونم بگم مزخرف ترین فکر این هست که بریم مدرسه برای فرهنگ و تلاش
معنيى ندارد چون ١شنبه تعطيل است هوا بده بچه ها نميتوانند به مدرسه بروند شما ميخواهيد از دست الودگى هوا بچه هايمان بميرند اثلا به فكر بچه ها نيستيد اگه زياد تعطيل شدن به روز هوايى كه تعطيل بودن در تابستان اضافه كنيد بچه ها در خانه با بوخور سرد به خواتر الودگى هوا چشم هايشان قرمز و در حال سرفه هستيد بعد شما ميخواهيند مدرسه ها شنبه باز باشد
ای باباشنبه تاریخ داریم اصنم حوصلشو ندارم تعطیلش کنین دیگه
اخ یعنی چی یه تعطیلی خواستیما اونم بهمون ندادن
واقعا به فکر بچه های بیچاره نیستند اگر بودند مدرسه ها رو تا یک هفته مدرسه هارو تعطیل می کردند و روز اول به مردم می گفتند می رفتند مسافرت و هوای تهران یذره تمیز می شد
باید تعطیل میشد با یک روز چیزی عقب نمی افتاد این سلامتی فرزندان ماست که در خطر هستش
واقعا كه بازم هوا بدتر ميشه
سلام خواهشن فردا تعطیل کنید به خاطر اربعین امام حسین حداقل تعطیل کنید
سلام. يعني چي تعطيل نمي كنين اخه؟؟؟ مثلاً چي ميخواد بشه ١ روز تعطيل كنين ها؟؟؟ لطفا خودتون رو جاي ما دبيرستانيا بزارين اي بابا
اینایی که باعث میشن ما تعطیل نشیم *****************************یک یکشون خدا شاهده
واقعاا با این هوای آلوده واجبه اخه خوب تعطیل کنید مردم به شمالشون برسن خوب با یه روز که نصف بچه ها هم خود جوش تعطیل هستن عایا فیلسوف میشن.ما چی شدیم که انا قراره بشن
من اصفهان هستم هوا خیلی الوده هستش کاش یکمم به فکر سلامتی بچه های طفل معصوم ما هم بودن
بچه ها با مدرسه نميتوانند بروند شما بايد تعطيل كنيد چون ١ شنبه هم تعطيله و شما ميخواهيد بچه هايمان از الوده گى هوا بميرند
تو رو خدا تعطيل كنيد هوا خيلى بد است و بچه هايمان مريز ميشوند
به اندازه کافی تعطیلی توی کشورماهست .همینطوریش مملکت خوابیده وای به حالی که بخوادشنبه هم تعطیل باشه دیگه تنبلی به حداعلا می رسه.
kare eshtebahie. kheilia bare arbaEin raftan iraq
خب من یه خوزستانیم اسمم و جنسیتم و سنم هم مهم نیست حال و هوای خوزستان از تهران و اصفهان خیلی بدتره اگر شما الودگی دارید و چند روز دیگه تموم میشه ما 1 ماهه که الودگی داریم ولی اعتراض نمیکنیم چون جرعتشو نداریم چون عادت نکردیم چند باری به شهرداری نامه نوشتیم به استان دار هم نامه نوشتیم ولی لج کردن اره لج کردن الان گفتن که همه مدارس باید کلاس فوق برنامه روز پنج شنبه از ساعت 7 تا 12 باید سر کلاس باشیم اسمون دیگه ابی نیست الان اگر بگن اسمون چه رنگه میگیم قهوه ای شاید 2 روز الودگی دارین کلی اعتراض کردیم که تازه تعطیلتونم کردن ولی ما چی... چون کانال شما پر طرفداره اینجا نوشتم لطفا بزارید توی کانال.مثل دبیرستانیا باید منم بگم*ما هم شش داریم* البته الان دیگه خاک شش داریم.
آقا یعنی چی؟شنبه چرا تعطیل نیست.مگه داریم.مگه میشه.....
لطفا شنبه رو تعطیل کنید.خواهشا.ما بعد سالی آمدیم تهران.والا
جان مادرتون تعطیل کنید یا به دلخواه اعلام کنید چون ما از چهارشنبه که تعطیل اعلام شد از تهران به خاطر الودگی هواخارج شدیم والانم ماشین برای برگشت گیر نیاوردیم یا این که معلم هاشون درس ندن فقط تمرین کنن متشکرم
به نظرمن هم تعطیل کنید
سلام اگه میشه تعطیل کنین چرا تعطیل نکنید هوا به این کثیفی شما به فکر ما آدما نیستین به فکر پول در آووردنین
هیچ وقت نمیبخشمتون
یعنی چی تو این هوای الوده هم باید بچه هامونو بفرستیم مدرسه یه کمم بهفکر سلامتی شهروندان باشید
واقعا به فکر بچه ها نیستید مگه ما ابشوش داریم 163خالص آلودگی هوا 170 تخلیه شهره یکم انصاف داشته باشید
به خدا ما دبیرستانی های استان اصفهان آدم هستیم هوا خیلی الوجه است
با سلام دست اندرکاران مملکت لطفامپقع تعطیلی بچه هاو مهد کودکها مادران شاغل را تعطیل کنید ما چه کار کنیم باید هزینه ها گزاف دهیم . مگر مدیران با مرخصی ما را قبول می کنند ???!!!!!
مسخرشو درآوردید ما مگه دودشش داریم بزارید دوروز تعطیل باشیم شنبه رو باید تعطیل کنید ماهم شش داریم
jan man tatil konid jan harki dost darid tatil konid
سلام.لطفا تعطیل کنید.اخه یعنی چی فردا بریم مدرسه که چی بشه ???? برای الودگی هوا که ما دبیرستانیای بیچاره رو تعطیل نمیکنید میگید نیازی نقست مقاومتشون بالاست حداقل الان که امتحانات نیم ترم شروع شده تعطیل کنید بتونیم خودمونو برای اونا اماده کنیم.
بابا یکم دلتون به حال ما دبیرستانی ها بسوزه هر چی میشه فقط ابتدایی ها تعطیل هستن
تورخدا تعطیل کنید
لطفا ما رو تعطیل کنید آخه یعنی چه ما دوی آلودگی هوا باید بریم مدرسه
حالا تعطیل کنید مگر چی می شود همون یک روز تازه بچه ها دعاتون هم می کنندوعاقبت به خیر می شوید.باتشکر
یعنی چی توی تهران هوا آلوده شما مدارس رو باز میکنید اگه فکر بچه ها نیستین فکر خودتون باشین که بعد از مریضی بچه های مردم چقدر شمارو نفرین میکنند و به قال دیگران هرچی از دهنشون در میاد بهتون میگن.
اخه یعنی چی مثلا مطمئن باشید شنبه بیشتر بچه ها نمیرن مدرسه یکیش خودم چون خیلیا رفتن مسافرت پس خودتونو کوچیک نکنین ما دبیرستانیا هم دل داریم بخاطر یه روز خودتونو بد نکنید پیش مردم
واقعا متا سفیم برای دولت ایران ما میریم بیرون گلوهامون میسوز بعدشماتعطیل نکردین وفقط به فکر منافع خودتون هستین
اقا خودم یه دانش اموزیم که تو تهران زندگی میکنه خداییش ببینید چقدر هوا الودس شما فقط فکر کسب درامد خود هستید پس خواهشننن تعطیل کنین یایه فکری برای الودگی شهر کنید
گند زدین به بنزینا فک کردین مردم احمقن نمیفهمن
با سلام شنبه رو تعطیل کنین دیگه من خوابم میاد . وگرنه میام .....
سلام تعطیل کنید لطفا
لطفا تجدید نظر کنین شنبه رو تعطیل کنید با احساسات بچه ها بیشتر از این بازی نکنید
الان همه مسافرت ان میشه تعطیل کنید لطفا بزارید یه بارم که شده شنبه بهمون خوش بگذره
با اینکه مطمئنم به نظرات ما هیچ توجهی نمیشه ولی باید یک سئوالی بپرسم الان من که کلاس نهمم فردا باید با این هوای آلوده که آسم دارم برم مدرسه؟؟؟متاسفم براتون
توروخداااا شنبرو تعطیل کنید
بخدا اگه هفته بد سه شنبه تعطیل باشه سرم رو به دیوار میکوبم تا بطور کلی خودم رو راحت کنم
خب تعطیل کنین دیه مدرسه هارو ب خیالتون ما بریم مدرسه درس میخونیم ک شما هی میگین مدرسه ها دایر است؟بزارین بخابیم انقد اذیت نکنین
لطفا شنبه را تعطیل کنید و هوا بسیار الوده است . لطفا لطفا فردا شنبه را تعطیل کنید
مردم خودشون تعطیل میکنن هیچ کی نمیره تعداد کمیه که فردا برن مدرسه در این صورتم هیچ کلاسی درس نمیده وقتی دانش آموزان کم باشن البته نظر شما قابل احترامه اگر هم نظر ما براتون مهم نیست پس لطفا پایین سایت نزنید ارسال نظر
تعطیل کنین دیه فرداشنبس تعطیلی خیلی میچسبه یکم دل مارو شاد کنین توروخدا
لطفا فردا شنبه را تعطیل کنید . هوا خیلی الوده است. اگر من جای شما بودم شنبه را تعطیل می کردم .
تعطیل کنید
پدربزرگی کنید تعطیل کنید واگرنه ی کنپین با اعتراض ی هفته تعطیلی درس میکنیم
من از آلودگی هوادداره گلوم میسوزه
لطفا تعطیل کنید
خواهشافرداروتعطيل کنيدپسرمن نسبت به هواآلرژى پيداکرده وسرفه هاى بدى ميکند
کسب کار دولت مهم تره یا ریه های دانش آموزا. پس فردا، اینقدر نشینید بگید آمار سرطان زیاد شده
واقعا که آلودگی هوا بابای من نمیذاره مدرسه بیام
تعطیل هم نکنید تو این هوای سمی والدین نمیزارن دانش اموزان برن مدرسه دیگه کی بین تعطیلی میره
بابا مگه ما خاک شش داریم
شنبه اگه بارون بیاد بارون سمی هستش یعنی شما اینو نفهمیدین که از آلودگی هوا بدتره
چرا تعطیل نمیکنید به خدا سه روزه گلوم درد میکنه همشم بخاطر آلودگی هوا مگه شش نداریم
لطفا تعطیل کنید pls
بابا مگه ما مردم خاک شش داریم
واقعا ك مردم دارن تو اين هوا جون ميدن شما فقط ب فكر خودتونيد
ممنون که ب فکر دانش اموزها هستین شنبه رو تعطیل نکردین
تف به این زندگی ،با این هوای الوده باید فردا هم تعطیل میکردن
شنبه روبی خیال جون موووووووووو
یعنی چییییییییی تو این آلودگی ؟؟!!مگ ما دبیرستانیا ریه نداریم فقط ی روز تعطیل شدیم
بله درست است بین التعطیلین معنی ندارد در صورتی که هوا پاک و تمیز باشد نه در معرض هشدار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! سرب موجود در هوا باعث ایجاد سرطان میشود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باباتو رو خدا نفس ما تو خونه بند امد از دست بچه ها دلمون به مدرسه رفتن بچه ها خوش بود ،تو تابستون به اندازه کافی از دست بچه هامی کشیم،مادر ۳تا پسر بچه شیطون
خانم شما که توانایی نگهداری از ۳ بچه را نداری نباید ۳ بچه بیاری! مدرسه احیانا خوابگاه یا جایی برای نگهداری بچه های شما نیست! بازیگوش و شیطان بودن نشان از سلامت فرزندتون هست ؛ جای شکر خدا این حرف و می زنید؟! وای به حال فرزندانتون که همچین مادر به فکری دارند!!
بابا یعنی چی که تعطیل نمیکنین؟شما واقعا یه ذره ام به فکر بچه های مردم نیستید.بچه ی من هرروز که از خواب پامیشه میره مدرسه برمیگرده به من میگه چشام میسوزه.اخه این چه وضعشه؟
اگه شماتعطیل میشدخوب میشدچون ماپنجشنبه کلاس داشتیم کسی نیومده بود شنبه هم صدرصددانش آموزان نمیان
از هر نطری حساب کنید باید تعطیل میکردن هم میتونستن بین التعطیلین کنن هم بخاطر آلودی دیگه انقد هوا آلوده بوده فک میکنن دودشش درآوردیم :|
آقا یعنی چی .. تعطیل نکنید به هیچ وجه
کاش میشد که شنبه تعطیل باشه.خیییییییلییی کیف میداد.حیف.
سلام حالا كي ميره اخه
این چه وضعشه خدایی یک شنبه که تعطيله شنبه هم تعطیل کنید ديگه حالا يه روز بچه ها نرن مدرسه هوارو خودتون نگاه کنید حاضريد کلی مریضی پیش بیاد ولی دانش آموزان برن مدرسه متاسفم براتون کمی پیگیر باشید.فقط به فکر خودتونید...
بعدا نگین ما سرمایه کشوریم من ریه هام داغون شد
تعطیل کنید خواهش ترو خدا
دولت تدبیر و امید!!!! به جای حساسیت به یه روز تعطیلی مدارس کاش یه فکری برای تعطیلی واحدهای تولیدی و کارخونه ها میکرد و تدبیرش رو فقط در تعطیل نکردن مدرسه ها به کار نمیبرد !!!!!
کاش فردا رو تعطیل میکردین وقتی تو هوا تنفس میکنیم هوای الوده تنفس میکنیم دوستم به خاطر الودگی هوا صورتش قرمز شده
واقعا که واسه چی خب تعطیل نمیکنین ... هوا خیلی الوده اس درست نیس بریم مدرسه هم اینکه فردا سرد میشه دوم اینکه بین التعطیلی هم که هس خب تعطیل کنین چیزی ازتون کم نمیشه فک کنم مدارس تهران سه روز نرفتن مدرسه حالا شما یه روز هم تعطیل نمیکنین
آخه چررررررررااااااا مگه ما ریه هامون تصویه هوا داره که تعطیل نمیکنید نه فقط مدرسه ها باید اموزشگاهاهم تعطیل کنید چون انقد هوا خرابه اصلا نمیشه بیرون رفت تورررروخدا تعطیل کنید
In yani chi?ba in aludegi ma dabirestania faghat ye bar tayil shodim hala shanbe ham tatil nemikonan
ای با حالا مگه چی میشه یه روزو تعطیل کنین واا.. مابدبخت میریم مدرسه آخه به خدا چند روزه بسکه چشام د میکنه و گلوم دارم میمیرم به نظرتون اینااز چیه ؟؟؟؟!!!!!!؟!؟!؟!؟.!؟؟؟!.....،،،.،!.؟،.!
يعنى چى خوب تعطيل کنيد بره ديگه
تعطیل کنین
بابا مگه ما دبیرستانی ها خاک شش داریم
تعطیل نیست برای چی مگه ماریه نداریم مگه ما آدم نیستیم یعنی دبیرستانی ها یک روزتعطیلند دبستانی ها ۳ روز دبستانی ها آدم تر از ماهستند جون ناموساتون تعطیلمون کنید ماهم سلامتی رو میخوایم نه علم و دانش رو
اقا تعطیلش کنید من که صدام گرفته
چرا فقط تهران از دوشنبه تهران تعطیله دوشنبه و سه شنبه و چهار شنبه ما هم که توی کرج هستیم که آلودگیش از تهران هم بیشتر تعطیل نیستیم . فقط دوشنبه تعطیل بودیم .
ازتون خواهش میکنم مدرسه هاروتعطیل کنید امانه فقط ابتدایی دبیرستانی ها هم نفس میکشند مچکرم
واقعا ضایع شدم اهههه
یعنی مسئولین خودشون بچه مدرسه ای ندارن که به فکر سلامتی بچه ها نیستن؟ بابا تو این هوای کثیف مگه میشه درس خوند یکم به فکر ما باشید
آقا من الان بایین آلودگی هوا نفس کشیدن برام سخت شده خواهش می کنم شنبه روتعطیل کنید
به نظرم تعطیل کنین بهتره آخه با این وضع هیچ دانش اموزی حوصله نداره ما بین دو تعطیلی مدرسه حاضر شه و کلاسای دبیرستانمون هماهنگی میکنن کسی نیاد اگه تعطیلش کنین دیگه دبیرا و مدیران هم یه زحمت نمیافتن و از دانش آموزا گله نمیکنن
اخه یعنی چییییییی توروخدا تعطیل کنین اهههههه
اخه تعطیل مکردید چی میشد ایشالا یا هوا الوده شه یا برف یا بارون شدید بیاد تعطیل شه دبیرستانیای بیچاره که کل روز های هفته مدرسن فقط 1 روز تعطیل بودن باورکنید اونا هم نفس میکشن
بریم علم جویی حالا اگ بمیریم الودگی همرو بکشه مهم نیس علم و دانش مهمه نکهههههه کار ریختههه همه باید برن در راه علم و دانش قدم بردارن ی وقت چیزی از قلم نیوفته
چرا واقعا ابتدایی ها از دوشنبه تعطیل بودن واقعا انصافه که ما یه روز تعطیل باشیم آیا؟ مطمئن باشید بچه دبیرستانی ها هزار تا حرف پشتتون زدن شما فقط دبال کسب و کار خودتونید
توروخدا تعطیل کنید.جون هرکی دوست دارید ... اخه واقعا انصاف است که ابتدایی ها از دوشنبه تعطیل باشن ما بدبخت یه روز به قران ماهم شش داریم ابشش نداریم بخدا ماهم ریه داریم ... چطور میتونید اخه فقط یه روز تعطیل کنید
راست می گن فقط دبستانی ها وپیش دبستانی ها ومهدکودکی ها آدمن ماها آدم نیستیم این ها ۳روزتعطیل بودنو وپنج شنبه وجمعه هم تعطیلا عشق می کنن ماهم بی چاره ها ۱روزتعطیلی چه خبربدی رومی گم فکرکنم حتی دبستانی ها هم فردابایدبرن مدرسه چقدربد کاشکی همه منطقه فرداتعطیل باشند
همه جارو تعطیل کردن شما اصلا به فکر بچه ها نیستید بچه من الان 5 امپول زده وبیمار سختی گرفته
خیلی خوشحال شدم فردا مدرسه باز هست
توروخا تعطیل کنین....حالم بده واقعا حالم خیلی بده...چرا ابتدایی ها باید تعطیلاتشون بخاطر الودگی هوا بیشترباشه؟؟؟؟
اصلا برايشان سلامتى بچه ها مهم نيست هوا خيلى آلوده است بچه من مريضى رىوى دارد
تعطیلش کنین تروخدا خواهش اههههههههه
خواهش میکنم تعطیلش کنین که دیگه دبیرا هم نیان هی گله کنن ما از کار و زندگی گذشتیم بیایم مدرسه خداییی هیچ کس نمیاد
بابا ما چ گناهی کردم اخه! بخدا هوا انقد کثیفه ادم نمیتونه نفس بکشه بعدشم مگه ما نفس نمیکشیم ک فقط دبستانو تعطیل میکنید؟ بخدا ماهم آدمیم اونا هم آدمن
خواهشمندم یه ذره منطقی فکر کنید یعنی واقعا بخاطر یک روز بچه ها کلی باید اسیب ببینن
اخه واقعا غیرمنطقی یک روز تعطیلی چیه که بخاطرش بچه ها بخواهند این همه اسیب ببینن
اخه چرا تعطیل نمیکنید .چرااا؟ چرااا؟ دوناه ندالیم
سلام ینعی چی فردا تعطیل نیست ولی مدارس های اهوازو اندیمشک تعطلیل است ولی بقیه مدارس های تعطلیل نیست بیزحمت تعطلیل کنید
سلام من که از نوبه خودم اصلا اجازه نمیدم پسرم به مدرسه بره تا دوشنبه
سلام چرابه فکر بچه ها نیستید بچه های کوچک کودکان 7 ساله بچه های ابتدایی هوای آلوده چراتعطیل نمیکنید
حالا فردا رو تعطیل کنید دیگه
توروخدا تعطیل کنید شماها فقط فکر خودتونید
مدارس رو تعطیل کنید چون هممه مریض میشیم تعطیل کنید مدارسو
خواهش میکنم فردا رو تعطیل کنین
ترخدا تعطیل کنین فقط همین
ما نفس نمی کشیم تو این هوای کثیف
تعطيل كنيد لطفا
بابا ما خاک شش که نداریم من دارم خفه می شم وای به حال بچه ها. به خدا گناه دارن
تو رو خدا تعطیل کنید مگه ما از اهن درست شدیم که مدرسه هارو تعطیل نمیکنید
تو رو خدا تعطیل کنید..ما هوامون اصلا خوب نیس نمیتونیم فردارو بریم
دولت تدبر عزیز یک روز مدرسه نرفتن و سر و کله نزدن با این حجم مطالب بیهوده کشور عزیز و پیشرفته ی مارو از بزرگان علم و صنعت جهان عقب نمیندازه اب که از سر بگذره دیگه چه فرقی میکنه یه وجب باشه یا صد وجب
داریم میمیریم از آلودگی هوا شنبرو تعطیل میکردن ی نفس بگیرم پر قدرت بریم برا آلودگی آخر هفته
توروخدا تعطیل کنین
خو لامصب حتما تو باید فرهنگ ساز میبودی تو این خراب شده ؟ کار و تلاش مضاعفو بجا حقوق بده به کارمندات...
ما که نمیریم حالا تعطیل نکنین
بدبخت ما دبیرستانیا
اه اه واقعا که چرا فردارو تعطیل نکردین واقعا که دخترم به خاطر آلودگی هوا مریض خفیف شده تا کلاس ششم هم هست لطفا تعطیل کنید دخترم داره میمیره
دولت تدبیر و امید واقعا به کار خیلی اهمیت میده ولی به فکر مردم نیست که تویه این هوای الوده دارن نفس میکشن ، واقعا جای تاسف داره
یکم فکر کنید تو این هوای کثیف چطور انتظار دارین دانش آموزا برن مدرسه مگه مردم نفس نمیکشن؟!مگه ما آبشش داریم یا تویه ریه هامون دستگاه تصویه هوا داریم؟!درک کنید مردم دارن جون میدن.):اصن تعطیل نمیکنید خب نکنید.ولی یه فکری برای این هوا بکنید داره مردمو مریض میکنه.ما هم انسانیم:(:
تعطیلش کنین تروخدا خواهش اههههههههه
تعطیل کنید تعطیل کنی
چرا ما باید بریم؟ من روز سه شنبه سرگیجه داشتم دم در مدرسه آمبولانس اومد یکی از بچه هارو برد اگه باران بیاد سمی چون هوا آلوده ای بابا شما که فقط فکر خودتونید چی بگم
خب من یه خوزستانیم اسمم و جنسیتم و سنم هم مهم نیست حال و هوای خوزستان از تهران و اصفهان خیلی بدتره اگر شما الودگی دارید و چند روز دیگه تموم میشه ما 1 ماهه که الودگی داریم ولی اعتراض نمیکنیم چون جرعتشو نداریم چون عادت نکردیم چند باری به شهرداری نامه نوشتیم به استان دار هم نامه نوشتیم ولی لج کردن اره لج کردن الان گفتن که همه مدارس باید کلاس فوق برنامه روز پنج شنبه از ساعت 7 تا 12 باید سر کلاس باشیم اسمون دیگه ابی نیست الان اگر بگن اسمون چه رنگه میگیم قهوه ای شاید 2 روز الودگی دارین کلی اعتراض کردیم که تازه تعطیلتونم کردن ولی ما چی... چون کانال شما پر طرفداره اینجا نوشتم لطفا بزارید توی کانال.مثل دبیرستانیا باید من هم بگم*ما هم شش داریم* البته الان دیگه خاک شش داریم.
دولتمردان اگه واقعا تلاش مجدانه میخان انجام بدن فکری به حال بازار کنن با یک روز تعطیلی مدارس هیچ اتفاقی نمی افتد
خواهش می کنم اصفهان در محدوده کارخانه ها که هوا بسیار آلودهست تعطیل کنید ممنون
خودشان همش تعطیل اند ما ها باید همش بریم مدرسه ، دانشگاه و... ای بابا
تورو ناموستون تعطیل کنین هنوز فزیک نخوندم فردا امتحان دارم
توروخدا فرداروتعطیل کنید مگه ماشش نداریم این چندروز ازسوزش گلوم مردم
من گلوم از شدت آلودگی هوا خیلی میسوزه ،لطفا بخاطر سلامتی ما دانش آموزان تعطیل کنید همش باید راهی دکتر باشیم،
درسته بچه ها از درسشون عقب می فتن ولی خدایی هوای الوده خیلی مضره براشون.
بابا یعنی چی مردم دارن خفه میشن میگن اولویت با سلامتیه اونوقت خودشون میخوان مارو بکشن.
واقعاكه هوا به اين كثيفي بعد شما تعطيل نمي كنيد از شما بي فرهنگ تَر وجود نداره
من نسبت به هوای تهران الرژی دارم تعطیلم که نمیکنین نمیتونمم نرم بخواطر امتحانا چون سال اخرمه
به فکر خودتون نباشید هوای به این سردی بارون که حتما میاد هوا که ...سمیه اصلا بیاد دیگ اسیدی میشه کاش تعطیل میکردین یکم به فکر مام باشید ممنون
شما چه تعطیل کنید چه نکنید من نمیرم باورتون نمیشه من دیروز از بیمارستان مرخص شدم 8روز بیمارستان خواب بودم فقط هم برای آلودگی هوا بود اگه تعطیل کنید کلی ماشین روشن نمیشه معلم نمایند شما هم میتوانید آلودگی رو کم کنید خودتون نمی خواهد شما دشمن دانش آموزان هستید
اگه فردارو تعطیل کنید چی میشه تعطیلم نکنید ما نمیریم
فکر کردید ما چی هستیم که اینجوری میکنید؟ فرق کلاس اولی با یه پیر مرد هشتاد ساله چیه؟ دبیرستانی ها دانشگاهی ها و یا دبستانی ها هم شش دارند نه الوده شش
خواهشمندم فردارو تعطیل کنید دختر من دبیرستانی و داعما به خاطر الرژی سرفه میکنه و سر درد داره
لطفاً فکر کنیدفرزندان خودتونه همه پول ندارن بخدا دولت تدبیر و امید فقط واسه دانش اموزاس ک زجر بکشن،امید به چی ب ترس تنها امیدما واریزیارانس ک اونم تا میخایم بگیریم برداشت شده نمیدونم چی بگم فقط امیدوارم حرف های ک بش ایمان دارم تحقق پیدا کنه امام زمان بیاد قیامت شه همه راحت شن جز بعضی ها...
یه روزه همچین سفت و سخت گرفتین انگار انیشتن میشن همه اگه برن ,فکر سلامتی اینده سازان مهمتره یا رفتن تو این هوای سردو الوده حداقل مدارس پیش و ابتدایی رو تعطیل میکردین
لطفا خواهشا عاجزانه تمنا دارم فردامدرسه هاروتعطیل کنید
واقعا شما حتی ۱٪ب فکرم مردم جامعه نیستین
عاقا دیگ تعطیل کنین من فردا امتحان دااااااااارم
تعطیل کنید خواهش
تعطیل کنید دیگه یه حالب به جوونا بدید دیگه نمیمیرید بخدا بین تعطیلی بزنید خواهش
من از 5 شنبه تا حالا حالم بد شده فقط بخاطره آلودگی هواست. کی فکره بین تعطیل...است
آقا تعطیل نکنید مگه چه فرقی داره دانش اموزان تعطیل باشن تو کوچه ها بازی کنند،یاتومدرسه باشند ، والازمان ما ازاین خبرها نبود،،
حداقل دوشنبه را تعطیل کنید من خیلی به آلودگی هوا حساسم
شما فکر کردید ما تصویه هوا تو شش هامون داریم ک مارو تعطیل نمیکنید..حداقل دوشنبرو تعطیل کنید..
هوای مشهد بسیار سرد اصلا پنجره ها قندیل بستن امروز و تعطیل نکردین ب فکر اونایی ک پیاده تا مدارس میرن هم نیستین حتی تو مدرسه ها بچه ها گوش نمیدن میرن تو حیاط سرما میخورن هم سرده هم هوا الودست واقعا حداقل فردا رو ابتدایی ها و دبیرستانی هارو تعطیل کنید لطفا
اگر فردارو تعطیل کنید باور کنید هیچی نمیشه ها یک روز نرفتن بهتر از اینه که همون روز و بری و از سرما و آلودگی هوا حالت بد بشه و یک هفته نتونی بری واقعا یکم فکر کنید نه اینکه فقط ابتدایی ها تعطیل شن باور کنید بقیه هم انسان هستند
سلام من محصل یا دانشجو نیستم شغلم هم آزاد هستش فرزندی هم ندارم ولی میخوام بگم هوای شهرستان تربت حیدریه بیش از حد سرده من که ۳۵ سالمه از سرما بیرون نمیرم و کارم رو تعطیل میکنم وای بحاله بچه مدرسه ای ها خواهشا تعطیل کنین یک درصد هم بفکر مردم شهرستانها هم باشین همش شهرهای بزرگ واقعا که
اقا يعني چي شنبرو. باز ميكنيد تعطيل مي بود ملت ميرفين مسافرت
جون هرکی که دوست دارین به هوای شهرستانها توجه بکنین عللخوصوص زنجان که روز سه شنبه وچهارشنبه که هوا 9درجه زیر صفر شد که هیچ نمیتوانستیم برای نان گرفتن بریم وای به حال بچه ها که میخان پیاده برن مدرسه مسولین توجه بیشتری داشته باشند